Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Aeropress

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-09, 20:32   #1
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Aeropress

Jeg tenkte egentlig å kjøpe en Nespressomaskin til mannen i julegave, men det er visst Aeropress han ønsker seg.


(Kilde: youtube.com)



Noen som har det og vil dele erfaringer?

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 20:35   #2
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Aeropress

Ja jeg har og er kjempefornøyd. Den er perfekt til å lage en enkelt kopp med kaffe, og den lager nydelig kaffe. Tok meg noen runder før jeg fikk det helt til. Husk å kjøpe kaffe kverna til aeropress.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 20:36   #3
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aeropress

Hvor kjøper jeg dette da?

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 20:39   #4
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Aeropress

Kaffebutikker, altså de som selger kaffe og te selger den ihvertfall. Noen kaffe cafeer selger de og.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 23:37   #5
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aeropress

Det var mye styr for lite gitt, den hadde ikke blitt mye brukt her i huset.
Vet han hvordan den funker, og tror du han kommer til å bruke den?

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 23:44   #6
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Aeropress

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Det var mye styr for lite gitt, den hadde ikke blitt mye brukt her i huset.
Vet han hvordan den funker, og tror du han kommer til å bruke den?

Akkurat hva jeg tenkte.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 23:55   #7
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aeropress

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Det var mye styr for lite gitt, den hadde ikke blitt mye brukt her i huset.
Vet han hvordan den funker, og tror du han kommer til å bruke den?

Jepp, han sier så.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 00:02   #8
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aeropress

Da er det bare å løpe og kjøpe.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 00:52   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aeropress

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg tenkte egentlig å kjøpe en Nespressomaskin til mannen i julegave, men det er visst Aeropress han ønsker seg.


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)



Noen som har det og vil dele erfaringer?

Jeg har en som en nesten ubrukt, i originalesken og greier. Kan det være aktuelt, så kan du få den kjempebillig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 01:07   #10
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aeropress

Ja, veldig gjerne Teo!

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 08:58   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aeropress

Leste om den i Magasinet på lørdag. Appelerer til meg ja
Teo: hva betalte du for denne da? Jeg anser denne som den perfekte jobbkaffedingsen *gul coop i trakter - trenger jeg si mer*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 17:19   #12
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aeropress

Bauche: Jeg betalte 250 inkl. porto på Ebay. Den koster 450 i Trondheim.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 18:19   #13
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aeropress

Vi har sånn og den er perfekt til den enkle koppen med kaffi eg bruke ha i bilen på vei til jobb om morgenen!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 22:22   #14
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aeropress

Kjøpte meg endelig en Aeropress i dag etter å ha siklet på den en stund, og er veldig fornøydmed koppen jeg nyter i dette øyeblikk. Nyyyydelig!
Det faktum at det blir null oppvask er noe som i seg selv er grunn nok til å juble over innkjøpet som jeg egentlig ikke har råd til. :sjuske:

Nå må jeg bare stagge lysten på kvern og vekt.

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no