Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Servise og glass - vis meg favorittene dine!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-13, 23:17   #21
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Servise og glass - vis meg favorittene dine!

Til hverdags har vi de helt enkle Cuisine fra Porsgrund, og til fest har vi Silver Paisley fra Tilbords. Mannen bestemte finserviset ettersom jeg vinglet veldig mellom Silver Paisley og Platinum.

Cuisine:


Silver Paisley:


Glass har vi ikke bestemt oss for, jeg heller mot Riedel Vinum, mens mannen liker Chateau fra Kosta Boda. Vi har også Odysse fra Hadeland.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 23:26   #22
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Servise og glass - vis meg favorittene dine!

Jeg er svak for Wedgwood. Jeg liker Edme:





Cornucopia er også lekkert, men kanskje litt prangende:

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 23:34   #23
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Servise og glass - vis meg favorittene dine!

Jeg har ikke noe penservise, jeg vurderer å samle på noe. Jeg liker spirit fra qualitier:

Og så liker jeg porsgrunn tid
og Pillivuit plisse.


Og så liker jeg iittala lempi glass:
og andre glass med kort stett.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 23:38   #24
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Servise og glass - vis meg favorittene dine!

Jeg er sær og har gamle serviser og odde tallerkener av varierende herkomst. Drikkeglass er billige latteglass og slike gamle uknuselige. Også har jeg rundt femti kopper og krus som bare må bo her. De fleste kostet en femmer. *kanikkeskrytepåmegfancystæsj^

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 23:40   #25
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Servise og glass - vis meg favorittene dine!

Vi har et servise som jeg har arvet etter farmoren min. Hvitt, grått og sølv. Veldig fint og rundt 60 år gammelt. Brukes bare til jul, egentlig.

Til hverdagsbruk har vi enkle, hvite fat fra Ikea. Kaffen serveres i Mano-kopper. Vi har de i mange foskjellige farger.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 23:41   #26
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.239
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Servise og glass - vis meg favorittene dine!

Vi har landet på pllivyut, og er veldig fornøyde. Enkelt hvitt og kan pyntes opp om nødvendig.

Vurderte rosendahl, men ble valgt bort grunnet kvaliteten. Prøve kjøpte begge serier først for å se hvem som holdt seg best. Vi har vannglass i rosendahl, men de holder seg dårlig. Bare 2 år og full av riper.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 00:01   #27
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.868
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Servise og glass - vis meg favorittene dine!

Jeg kjenner meg ikke igjen i kritikken av Rosendahl. Vi har hatt det i litt over seks år nå og det er fremdeles like fint. Ingenting har fått skår eller riper (vannglassene stables to og to, alt vaskes i maskin).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no