Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor får jeg kjøpt en fin julekrybbe?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-07, 13:47   #21
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en fin julekrybbe?

Hvor får man kjøpt Willow tree og hva ligger den på i pris?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 17:50   #22
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en fin julekrybbe?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Hvor får man kjøpt Willow tree og hva ligger den på i pris?

Det lurer jeg også på, noe av det flotteste jeg har sett !

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 20:01   #23
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en fin julekrybbe?

Jeg også!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 21:31   #24
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en fin julekrybbe?

FORHANDLERLISTE WILLOW TREE:

Butikk Navn:Sted:Alta Bok & Papirhandel
AltaAlvdal Bok & PapirhandelAlvdalTam Tam HarebakkenArendalInspirasjonAskerSoria Moria, VestkantenBergenHobbykjellerenBergenAarrestad Til BordsBryneLysstøperietDirdalGave & ReisemagasinetDokka Gaveloftet MagasinetDrammenCandle Art, Gulskogen KjøpesenterDrammen Brocca DrøbakNMS Bok & MusikkEgersundSkyttelenElverumGavebutikkenFagernes Noas Ark FarsundBlack Design ShopFinnsnesEntre FlekkefjordFlisa FarvehandelFlisaPresangen Gavesenter FredrikstadBuaFørdeCarolinestua GjøvikGullsmedbutikken Gressvik GressvikHusflidstua - BroderihjørnetGrimstadInspirasjonshusetHaldenGave & Interiørglede HamarIde Huset VictoriahjørnetHaugesundStep In Interiør og CafeHokksundBarronHortenTine Galleri og InteriørHønefossEline JevnakerKom InnKleppeMartine`s LandhandleriKongsbergGaver og Glass Kongsvinger KongsvingerMimosaKragerøNo. 1 Gave og InteriørKristiansandSmå Gleder, SørlandssenteretKristiansandO.E. Strande, FuturaKristiansandStua InteriørLarvikBlack Design ShopLevangerInspirasjon LiertoppenLierskogenNephtisLillehammerBok & Media LillesandRebekkas`s Gave & SuvenirLongyearbyenBlack Design Shop, MetroLørenskogBok & Media MandalCiceliaMelhusKirati SpiritMjøndalenO.E. Strande MoldeO.C.Dahl Black Design ShopNamsosLinea`s HageNittedalSnoperietOddaCicelia OppdalGavehjørnet, StoroOsloNo. 1 Gave og Interiør, Manglerud SenterOsloLive interiør og gaver, Downtown PorsgrunnFem HønsRandabergSkinnfellenRaulandKenza RisørSoloppgangen Helse & Miljø RørosHobbykjelleren Lagunen RådalHenriette InteriørSandefjordMariaboden, KvadratSandnesMariaboden VågenSandnesMarihøna Stopp SarpsborgBlack Design ShopSarpsborgLiv Laga StrikkeprodukterSjusjøenLive interiør og gaver, HerkulesSkienJacob C. Melhus A/S, MestergullSkudeneshavnSkjeldestad LibrisSogndalHobbykjelleren SartorSotraButikk LafayetteStathelleSjarm & SjelStavangerKommoden Interiør Black Design ShopSteinkjerCicelia HellsenteretStjørdalFem HønsStordFiolenStrynMøbel-FiskeSurnadalBlack Design ShopSvolværHk design TolvsrødCicelia Solsiden & KBSTrondheimGiving & LivingTrondheimGaveideen Teie TorgTønsbergUnique Design, ArkenUlsetDOROTHEA interiør & klærVinterbroKvernhuset Ålesund SorsenterÅlesundGavehuset, MagnetenÅlgårdRauma Møbelsenter A/SÅndalsnes

Kan også kjøpes på nett f.eks her: http://www.citylightscollectibles.co...dept%5Fid=3763

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 00:22   #25
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en fin julekrybbe?

Tusen takk !
Jammen meg har de den på en av mine favorittbutikker

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 22:30   #26
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en fin julekrybbe?

Jeg synes denne er kul:

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 11:50   #27
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en fin julekrybbe?

Da har jeg bestillt julekrybbe fra Willow Tree.
Det kom på 2200,- (inkl. frakt) - dyrt, men den er så fin at jeg er ikke i tvil om at den kommer til å bli satt fram hver eneste jul i alle år framover!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg nativity1.jpg (8,7 KB, 365 visninger)
Filtype: jpg nativity2.jpg (7,8 KB, 361 visninger)
Filtype: jpg nativity3.jpg (8,8 KB, 362 visninger)
__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 20:16   #28
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en fin julekrybbe?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Da har jeg bestillt julekrybbe fra Willow Tree.
Det kom på 2200,- (inkl. frakt) - dyrt, men den er så fin at jeg er ikke i tvil om at den kommer til å bli satt fram hver eneste jul i alle år framover!

Åh, det blir nok fint i stua de!

Jeg tenkte å starte med å kjøpe Maria, Josef og Jesusbarnet i år... så får vi forestille oss resten av julekrybba enn så lenge .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 20:30   #29
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en fin julekrybbe?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Åh, det blir nok fint i stua de!

Jeg tenkte å starte med å kjøpe Maria, Josef og Jesusbarnet i år... så får vi forestille oss resten av julekrybba enn så lenge .

Ja, det er lurt å samle på det - blir mye penger på en gang. Selv får jeg går til innkjøp av noen gjetere og en kamel et annet år!

Er du oppmerksom på at i det settet som kun består av Maria, Josef og jesusbarnet (ikke det jeg har lagt inn bilde av, men det andre settet) er figurene mye større enn alle de andre figurene?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 23:51   #30
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en fin julekrybbe?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Er du oppmerksom på at i det settet som kun består av Maria, Josef og jesusbarnet (ikke det jeg har lagt inn bilde av, men det andre settet) er figurene mye større enn alle de andre figurene?

Nei det var jeg ikke klar over, men jeg kunne egentlig tenkt meg det settet du har bestilt. 59 doller er jo ikke så ille. Jeg må si selve krybba var dyr!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 09:45   #31
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en fin julekrybbe?

Ja, jeg betalte 100 kroner for den.
Ble selv overrasket over prisen - men det skal sies at den er mye større enn man skulle tro utifra blildet.

Er spent på hvordan det hele vil ta seg ut når jeg får det - har jo bare sett det på bilder.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 16:45   #32
Arild
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1
Arild har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en fin julekrybbe?

Hei, vet ikke hvor du bor men det er et veledighetsprosjekt som støtter eldre kvinnelige håndtverkere i Bethlehem og de selger det kvinnene lager nå før jul. Krybber i ulike størrelser laget i Oliventre. De er helt fantastiske. jeg vet de skal til Grefsen Husflidslag lø-sø om 2 uker og så er de på Julemarkedet på Folkemuseet de to første helgene i desember. De vakreste krybbene i landet..og kjempebillig. Jeg vet at tlf deres er 48 22 08 49. Lykke til :-)

Arild er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 00:08   #33
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en fin julekrybbe?

Guttungen på seks kjøpte julekrybbe på loppemarked. Må pusses opp litt, men helt fin.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 00:50   #34
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en fin julekrybbe?

Åh willow tree er så nydelig! Jeg har noen figurer, men ønsker meg flere. Egentlig kunne jeg tenke meg 24 figurer som en slags adventskalender. Men det krever litt samling, for det er jammen ikke gratis dette her.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 21:28   #35
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en fin julekrybbe?

Nå er jo dette en to år gammel tråd - noe som betyr at jeg skal ta fram julekrybba for tredje året på rad! Gleder meg - den er veldig, veldig fin!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 23:23   #36
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.825
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en fin julekrybbe?

Jeg har en koselig julekrybbe som jeg kjøpte på Bohus for noen år siden. Ellers synes jeg julekrybbene herfra var fine. Kunne tenke meg en slik.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 21:07   #37
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en fin julekrybbe?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Nå er jo dette en to år gammel tråd - noe som betyr at jeg skal ta fram julekrybba for tredje året på rad! Gleder meg - den er veldig, veldig fin!

Gleder meg også!

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 21:16   #38
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.014
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en fin julekrybbe?

Jeg ønsker meg en sånn jeg:

:barnslig:

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 21:23   #39
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.501
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en fin julekrybbe?

Vi er også litt barnslige
Denne har vi:

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 00:32   #40
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en fin julekrybbe?

Jeg har lyst på en slik en!

Opprinnelig lagt inn av Gri, her.

Vi er også litt barnslige
Denne har vi:

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no