Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hjelp! Ryanair og navn på billetter ift pass

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-14, 19:14   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.860
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Spørsmål

Hjelp! Ryanair og navn på billetter ift pass

Jeg har endelig bestemt hvor vi skal på ferie i sommer og skal reise med Ryanair.
Både mannen og eldstesønnen har 2 fornavn med bindestrek pluss mitt etternavn og mannens etternavn. Dette står i passene.
Når jeg skriver inn navnene på Ryanair sin side så skjønner den ikke dette og mener at de har samme navn. Det er sikkert bindestreken som forvirrer datasystemet.. Og de skal attpåtil skilles med Snr. og Jnr.
Litt høl i hue vel siden mannen er registrert med benevnelsen Mr. og sønnen har Child.
Men nettsiden skjønner ikke dette. Det funker ikke å skrive Snr. eller Jnr. heller.

Tør jeg å skrive navnene uten bindestrek? Hvor pirkete er de på det? Det funker om jeg dropper bindestrekene..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-01-14, 19:35   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Ryanair og navn på billetter ift pass

Jeg ga opp forsøket. Knerten har bindestrek mellom fornavnene sine, og det ville ikke løsningen godta. Jeg tok det som et tegn på at vi ikke skulle reise med Ryanair.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-14, 19:39   #3
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.237
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Ryanair og navn på billetter ift pass

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg ga opp forsøket. Knerten har bindestrek mellom fornavnene sine, og det ville ikke løsningen godta. Jeg tok det som et tegn på at vi ikke skulle reise med Ryanair.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-14, 19:42   #4
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Ryanair og navn på billetter ift pass

Jeg reiste akkurat til London uten bindestrek i både for og etternavn. Gikk helt fint!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-14, 19:44   #5
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.416
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Ryanair og navn på billetter ift pass

Bindestrek som mangler skal ikke være noe problem.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-14, 19:45   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.860
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Ryanair og navn på billetter ift pass

Haha, det sier mannen her også. Det er bare det at flyprisene er så dyre i år og Ryanair sine priser har også økt med over 3000 nå på en ukes tid. Så nå MÅ jeg bare få bestilt.
Jeg tar vel sjansen på å bestille uten bindestreken da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-01-14, 19:46   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.860
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Ryanair og navn på billetter ift pass

Takk for svar.
Nå gjelder det bare å få vekk den forsikringen, håper det er mulig før betalingen for bare det er 800 rimeligere....
Fy flate så mye de skal ha ekstra.. Fant det. Det var godt skjult. Blæh.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 16-01-14 kl 19:59.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no