Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Oslo

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-15, 23:11   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Oslo

Jeg skal til Oslo et par dager neste uke, jobbtur, besøke rederier. Vi skal bo på Scandic Oslo City. Antar jeg har et par timer til rådighet tirsdag ettermiddag, før middag (vet ikke om vi har middagsavtale engang, min kollega tar seg av det). Hva gjør jeg? Shopping? Hvor? Jeg er ingen shopper, egentlig, men jeg trenger faktisk klær til høsten. En god kaffebar er heller ikke å forakte. Hva villle du brukt et par timer til? Å sitte på hotellrommet er neppe aktuelt for min del, ei heller å dra på besøk til familien der inne, for kort tid til det og ikke lenge siden jeg så dem på hytten her i sør.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-15, 06:58   #2
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oslo

Jeg ville spasert bort til operaen og nytt utsikten fra taket. Kanskje en kaffe på Elvira på Sørenga, på andre siden av flytebrua! Ellers er det mange bra butikker på byporten,rett ved hotellet. Lille vinkel sko, samt en del butikker ala Høyer i tredje etasje samt match, flere av disse har nok jobbtøy hvis det med det menes bluser og sånn. Velkommen til Oslo!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-15, 07:27   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oslo

Takk for gode tips! Operaen frister veldig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-15, 08:10   #4
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Oslo

Munch-museet med van Gogh.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-15, 10:23   #5
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Munch-museet med van Gogh.

Det er et godt tips, avhengig av hvor sent på ettermiddagen det er - de stenger 17, bortsett fra torsdag, da har de åpent til 19. Ligger veldig nær t-banestasjonen på Tøyen, og det har kommet et par hyggelige kafeer og restauranter på Tøyentorget, evt. kan man drikke kaffe på museumskafeen, som har hyggelig uteservering.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-15, 14:04   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oslo

Vi skal i alle fall ha middag på Dinner. Gleder meg til det!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no