Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell uten vann

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-17, 23:20   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hotell uten vann

Vi er på to ukers ferie i Rhodos. Vi reiser med Apollo. Hotellet har problemer med vann. Vi er nå helt uten vann på 8.timen. Det går greit for en dag det, men lenger enn det blir trasig siden det heller ikke er vann i sisternen. Hva gjør man med sånn? De på hotellet gjør nok så godt de kan...
Det har forøvrig vært problemer med vannet hver dag...ikke så ille som nå da...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-17, 23:45   #2
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotell uten vann

Du må ta det med reisebyrået. Ring dem eller møt opp på kontoret. Jeg tenker at hotell uten vann er grunn til å få nytt hotell (med tilsvarende standard).

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-17, 23:46   #3
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell uten vann

Hva er årsaken til at hotellet sliter med vanntilførselen, og er dette midlertidig? Er det mulig at hotellet får tilkjørt vann? Og hva ønsker dere å oppnå?

* Vil dere bare ha mer stabil vanntilførsel?
* Er dere villige til å flytte på dere (få et nytt hotell)?
* Vil dere ha mulighet til å be om erstatning for dette fra Apollo seinere?

Jeg ville først klaget til hotellet. Om dette ikke førte fram, så ville jeg klagd videre til Apollo. Apollo kan kanskje i større grad enn dere legge press på hotellet for å finne en varig løsning på problemet. Apollo kan også forsøke å se etter andre hotellrom for dere. Hvis dere syns dette ødelegger turen deres, så MÅ dere kontakte både hotell og Apollo. Kontakt gjerne Apollo skriftlig, så har dere bevis hvis dere trenger det seinere.

Håper dette ordner seg for dere. Det er virkelig nedtur å dra på ferie og så ende opp med å irritere seg over praktiske ting som ikke fungerer.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-17, 06:00   #4
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hotell uten vann

Eg ville kontakta Apollo og bedt om å få bytte hotell. Mangel på vatn vil jo få konsekvenser for hygiene også. Mange gjestar som går rundt og tar på alt og badar i bassenget uten å ha vaska seg på hendene etter dobesøk.
som igjen kan føre til at mange får i seg tarmbakteriar og blir skikkelig sjuke.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-17, 13:35   #5
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell uten vann

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Du må ta det med reisebyrået. Ring dem eller møt opp på kontoret. Jeg tenker at hotell uten vann er grunn til å få nytt hotell (med tilsvarende standard).

Jeg ville nok ønsket at standarden var hakket bedre, altså at vann var på plass.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-17, 13:44   #6
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotell uten vann

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg ville nok ønsket at standarden var hakket bedre, altså at vann var på plass.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-17, 17:02   #7
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell uten vann

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Eg ville kontakta Apollo og bedt om å få bytte hotell. Mangel på vatn vil jo få konsekvenser for hygiene også. Mange gjestar som går rundt og tar på alt og badar i bassenget uten å ha vaska seg på hendene etter dobesøk.
som igjen kan føre til at mange får i seg tarmbakteriar og blir skikkelig sjuke.

Uten vann blir det noen utfordringer med selve dobesøket også.
Om ikke man er på ferie i land der dette er vanlig, ville jeg nok mast ganske heftig etter noen timer, gitt at man ikke har fått en plausibel forklaring på det manglende vannet.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-17, 18:02   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell uten vann

De på hotellet uttrykte at de var lei seg. Det slår meg at "effektivt" ikke er det grekerne har som tempo, men det ordnet seg til slutt og vi har vann i hele dag. Helst vil vi jo slippe å flytte (hotellet er billig, men ligger ved stranden-andre trestjerners hotell ligger nok lenger unna...) vel. Vi satser på at det ordner seg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-17, 23:10   #9
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell uten vann

Æsj, så kjedelig. Men håper det har ordnet seg nå da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no