Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Macen gjør at pcen kobler av nettet

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-14, 21:49   #1
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Macen gjør at pcen kobler av nettet

Guttungen har pc og jeg har Mac. Pcen fungerer fint på nettet så lenge jeg ikke er påkoblet med Macen, for da faller nettet på pcen ut. En stund virket det som at pcen taklet enkelte nettbasserte spill bare vi var langt nok unna hverandre, men Skype o.l virket ikke, og dessuten er det vel slutt på det og.

Pcen tåler at mannen bruker sin pc på nett eller telefoner o.l, den faller ikke ut av det, det er kun min Mac som gjør dette.

Hva er årsaken og hva kan vi gjøre med dette? Vi vil gjerne kunne surfe begge to samtidig.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-14, 09:17   #2
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Macen gjør at pcen kobler av nettet

Dette har vi problem med heime også, eller dvs vi har ikkje Mac, men iPad. Etter at vi fekk den i hus blir alle andre (PC, mobilar osv) stadig vekk kasta ut av Wifi-nettet. iPad'en detter aldri ut. Virkar nesten som om routeren prioriterer den?

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no