Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Dame savnet siden lørdag

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-08, 08:33   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Dame savnet siden lørdag

http://dt.no/article/20080107/NYHET/...138/1099/NYHET

Bilen hennes ble funnet rett ved barnehagen til minsten vår
Da vi kom i barnehagen i dag var det fullt oppbud med Røde Kors etc etc
De skal ha hovedbase i klubbhuset som hører til barnehagen (idrettsforening som driver barnehagen)

Det kommer også helikopter som skal varmesøke i dag

Vi foreldre ble godt informert da vi leverte i morges og barna skal informeres i løpet av dagen i dag så de vet litt mer om hva som foregår

Det er veldig mye snø i området og jeg håper de finner henne
Det er grusomt å tenke på at hun kanskje har brukket benet og har ligget der siden lørdag

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 08:49   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dame savnet siden lørdag

Jeg håper de finner henne fort. Stakkars dame.
Vi hadde nettopp en leteaksjon her i som endte i tregedie, selv om vi ikke kjente vedkommende tror jeg de fleste ble påvirket av saken siden det ble så nært.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 08:58   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dame savnet siden lørdag

Jeg hørte om den savnede damen i går fra min datter, men det ble så vedlig virkelig og leit da jeg kom i barnehagen imorges og så det store oppbudet av letemannskaper.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no