Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Da er sms-kampanjene i gang igjen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-08, 19:37   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Jeg liker ikke Staff - jeg tar avstand fra uttalelsene han har kommet med, men slike SMSer, de dør når de når min mobil.

De eneste som tjener på dette, er mobilselskapene. De ler godt og grundig hele veien til banken.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:38   #22
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Svigermor fikk fire på 10 minutter.

Jeg fatter ikke poenget med slike drittmeldinger, og om jeg får noen, så kommer jeg overhodet ikke til å videresende.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 20:00   #23
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Lurer alltid på om det er noen i mobilselskapene som starter disse kampanjene.

Men det er jo akkurat det det er.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 20:47   #24
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Jeg fikk en sånn i går og regner vel med at det er noen som tjener penger på sånt som har startet disse kampanjene. :kynisk:

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 21:52   #25
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Fikk denne Staff-meldingen i går, men sendte ikke videre. Sendte heller et svar til avsender om at vi bare støtter Telenor ved å sende slike meldinger videre.

Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 22:36   #26
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Galskap at en forstyrret fyr som Staff får så mye pr på sine stunts.

Helt enig.

Har fått to av disse smsene så langt, men sender da ikke slikt videre. Kun netcom som tjener på det. Alle fornuftige folk jeg kjenner tar avstand fra den mannens uttalelser uansett.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 22:51   #27
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Jeg fikk en slik melding i går. Ser ikke poenget med å sende den videre, kan liksom ikke se hvordan en slik tekstmelding skal hjelpe(andre enn Telenor og Netcom). Om man vil engasjere seg i saker finnes det langt bedre måter å gjøre det på enn å sende kjedesms.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 00:39   #28
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns slike sms-kampanjer er fullstendig meningsløse. En ting er hvis de oppfordrer til noe - som å gå med rødt til støtte for Burma, brenne et lys i vinduet til støtte for noe, eller mer konkret støtte til et eller annet formål. Men å bre videresende en SMS fordi man syns Staff er en dust ser jeg ikke noe poeng i.

Hear, hear!

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 00:44   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Mobilselskapene gnir seg jo i hendene over slike kampanjer. Det er vel de som står bak flere også, tenker jeg.
Jeg videresender ALDRI sånt, hater det - samme hva det er!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 01:50   #30
Line
Just me
 
Line sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 220
Line er litt kulLine er litt kul
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Jeg sender aldri slike meldinger videre.

Line er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 01:51   #31
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Det er spam, det er det det er. Og slikt liker jeg ikke, uansett hvor enig jeg måtte være med innholdet.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 06:58   #32
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg blir og småsur. Spesielt om man skal sende tilbake til sender for å vise at man er venn.


Samme her. Da pleier jeg bare sende tilbake til den jeg fikk av, dersom det er en del av poenget.

Om akkurat denne sms'en er fra et mobilselskap er jo ikke godt å si, men at mange av dem er det kan det ikke være noen tvil om. Jeg fikk den i går og ble bare oppgitt. Hvilken effekt skulle det ha å sende den videre, liksom.

  Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 07:19   #33
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.

Jeg fikk den Staff-SMSen i dag, og den ble pent slettet. Synes slike ting er noe tull. Hadde jeg kjent Staff personlig så hadde jeg kanskje videresendt den til ham.




Fikk to av de sms'ene i går, leste den ene og trykket deretter slett på begge.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 13:38   #34
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.738
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Jeg sender heller ikke slike sms videre, det hjelper jo ingenting.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no