Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er bokhyller på tur ut?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-11, 09:53   #81
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er bokhyller på tur ut?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det kan jo hende at man bare er en rotekopp som slengte alle bøkene sine inn i en hylle en gang.

Noe sånt, ja ... Folk får bare tro at jeg er pretensiøs (eller ev. ikke-pretensiøs, ut i fra hvor snobbete de selv er) når de ser bokhylla mi. Jeg liker å eie det jeg leser, og tar meg ofte i å stå og kikke i bokhylla og tenkte "den boka leste jeg da, og den da, og den boka hadde jeg glemt, men den var jaggu fin", osv. Og min lærebok i barnepsykologi fra high school i 1987 er så sær at den er vel verdt hylleplassen.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 10:02   #82
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er bokhyller på tur ut?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Noe sånt, ja ... Folk får bare tro at jeg er pretensiøs (eller ev. ikke-pretensiøs, ut i fra hvor snobbete de selv er) når de ser bokhylla mi. Jeg liker å eie det jeg leser, og tar meg ofte i å stå og kikke i bokhylla og tenkte "den boka leste jeg da, og den da, og den boka hadde jeg glemt, men den var jaggu fin", osv. Og min lærebok i barnepsykologi fra high school i 1987 er så sær at den er vel verdt hylleplassen.

Enig. Akkurat slik er det jeg føler det når jeg ser i bokhylla mi. Og jeg elsker å titte i andre sine bokhyller, ikke for å skjekke de ut, men fordi jeg er interessert i litteratur og synes det er stas å prate om, jeg opplever det ikke som noe forskjellig fra når jeg er på strikketreff og koser med garnnøstene til andre folk. Det virker sikkert sært for de som ikke er interessert i garn, da.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 10:12   #83
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er bokhyller på tur ut?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.


Det Acsa skriver er mye av grunnen til at bokhyllene røk ut. Jeg tenkte meg godt om og fant ut at det var patetisk å lage en forestilling om hvem jeg var ut fra bøkene jeg pyntet meg med.

Jeg har lest tusenvis av bøker jeg aldri kommer til å lese igjen. Hvorfor skulle jeg ta vare på dem når noen kan ha glede av dem? For å demonstrere at jeg kan lese? For å vise all verden at jeg er belest?

Jeg vet det er din måte å ordlegge deg på, men jeg blir usikker på om du er ærlig på hvorfor du pleide å ha bøker fremme eller om du mener at alle de andre som har bøker fremme gjør det av disse grunnene?

Om det er det første så er jo det bare trist egentlig? Om du ikke føler at du viser i løpet av to minutters samtale hvem man er mer enn materielle ting?

Om det et det andre så synes jeg det ikke stemmer ut fra de jeg kjenner som har masse bøker, de er mer typen som bare leser masse og ikke er så opptatt av hvordan det ser ut style/designmessig. Som heller gir litt blanke hva andre synes.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 10:40   #84
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er bokhyller på tur ut?

Jeg syns det blir litt komisk å skulle nekte for å være middelklasse ved å gjemme bøkene unna. Estetiske grunner kan jeg muligens kjøpe, men det er jo ikke sånn at man blir mindre middelklasse om man ikke har bøkene fremme. En spade blir ikke mindre en spade av å kalles graveredskap. (Når det er sagt, tror jeg folk ville stusset fælt av å gå inn i mitt hus om det ikke var bøker der. Jeg lever tross alt av dem.)

Hos oss er alternativet å gjemme bøkene på soverommet og det har jeg verken plass eller lyst til, særlig på grunn av støvet. Bøker ingen av oss kommer til å lese igjen, eller låne bort til venner eller som vi ønsker beholde som tilbud til ungene eller som av en eller annen grunn har verdi kvitter jeg meg med. Enkelt og greit.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11

Sist redigert av Luftslottet : 14-09-11 kl 11:28. Årsak: ammetåkehjerne
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 11:08   #85
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er bokhyller på tur ut?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

(Når det er sagt, tror jeg folk ville stusset fælt av å gå inn i mitt hus om det ikke var bøker der. Jeg lever tross alt av dem.)

Jeg ville ikke ha stusset. Jeg jobber med IT, men det betyr ikke at hele stua hos oss er full av PC-er. Selv hadde jeg i mange år ingen bøker i stuen (eller andre plasser i huset) fordi jeg kun lånte bøker på biblioteket (da brukte jeg å diskutere med Harriet på NM om det bare var Frp velgere og ignorante fjotter som ikke hadde bøker i stuen. ) Men nå siden påske i år har jeg fått bokhyller i hus, så jeg synes jo denne diskusjonen (som bla) jeg har med Harriet er fantastisk vittig og bittelitt surrealistisk.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 14-09-11 kl 11:08. Årsak: og -> om
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 11:23   #86
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er bokhyller på tur ut?

Jeg syns også det er morsomt å observere trendskiftet her. Fra "HVA?!?! ET HUS UTEN BØKER?!?!" til "Njah, nei, bøker har man på iPad og man trenger da ikke spare på ting man ikke bruker, psjt!"

Og det kan hende det tyder på at Fnatten er inne på noe ved å starte denne tråden.

Jeg er så utrendy at jeg fortsatt liker å ha bøkene mine slik at jeg kan se dem. I hvert fall en del av dem. Noen må bo i kjelleren.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 11:28   #87
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er bokhyller på tur ut?

Bokhyllene mine er strengt tatt ikke spesielt pretensiøse, for det er de fylt med for mye pocketkrim. Ja, og så står det noen bøker om forretningsjuss og aksjeloven der, men det er hovedsakelig fordi jeg ikke har hyller på kontoret, og fordi jeg ofte er hjemme når jeg ser på denslags problemstillinger, og fordi jeg ikke har kontor hjemme. Skal jeg gjemme de under sofaen da, eller?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 11:31   #88
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er bokhyller på tur ut?

Jeg oppbevarer faglitteraturen min i gangen, så alle kan se hvor smrt jeg er med en gang de kommer inn døra.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 11:32   #89
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er bokhyller på tur ut?

Det er jo trendy å hive ut bøkene eller finne på noe "gøy" med dem. Vet ikke hvor mange ganger de siste årene jeg har lest om bøker som blir til klokker, hyller eller bordpynt og fargesorterte bokhyller i diverse interiørblader og blogger. Man skal ha hvite vegger, luft og lys og da passer gamle, støvete bøker veldig dårlig. Med mindre man har dem i en pen, liten bunke med en lampe på eller noe sånt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 14:31   #90
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er bokhyller på tur ut?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det er jo trendy å hive ut bøkene eller finne på noe "gøy" med dem. Vet ikke hvor mange ganger de siste årene jeg har lest om bøker som blir til klokker, hyller eller bordpynt og fargesorterte bokhyller i diverse interiørblader og blogger. Man skal ha hvite vegger, luft og lys og da passer gamle, støvete bøker veldig dårlig. Med mindre man har dem i en pen, liten bunke med en lampe på eller noe sånt.

Hvem er man? Jeg må ikke det, og jeg har bord, så jeg trenger ikke stable samme bøker for å sette lampene mine på. Det ser bare fjollete ut!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 14:34   #91
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er bokhyller på tur ut?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvem er man? Jeg må ikke det, og jeg har bord, så jeg trenger ikke stable samme bøker for å sette lampene mine på. Det ser bare fjollete ut!

Man er en som er opptatt av å følge interiørtrender. Helt fiktiv altså. Det finnes trender der ute selv om ikke akkurat du følger dem.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 14:36   #92
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er bokhyller på tur ut?

Ikke mobb bøkene mine!


rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 14:37   #93
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er bokhyller på tur ut?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ikke mobb bøkene mine!

For all del, jeg bare forteller hvordan trendene er. Det er ikke dermed sagt at jeg mener det er riktig eller sånn det skal være. Ta deg en tur i interiørbloggland så vil du se mye uhyrlig bruk av bøker.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 14:54   #94
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er bokhyller på tur ut?

Det er hvert fall overklassete å anta at alle har kontor.

Jeg har en del faglitt i TV/DVD/bokhylla, mest krigslitteratur, og noen leksikonserier. Jeg liker ideen om å kvitte meg med/resirkulere DVD-cover, og ha de i mapper. DVD-ene tar veldig (unødvendig) plass, synes jeg. Bøkene er derimot pene å se på, synes jeg.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 17:38   #95
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er bokhyller på tur ut?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

For all del, jeg bare forteller hvordan trendene er. Det er ikke dermed sagt at jeg mener det er riktig eller sånn det skal være. Ta deg en tur i interiørbloggland så vil du se mye uhyrlig bruk av bøker.

Har jeg ikke lest en intereiørblogg/blad så langt i livet, så gidder jeg søren ikke begynne nå heller. :vrang:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 17:59   #96
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er bokhyller på tur ut?

Jeg vil bare påpeke at jeg svarte nøyaktig det samme i tilsvarende tråd på NM, bortsett fra at det da ikke fantes Kindle.

Vi har barnebøker, så klart, massevis. Og vi har flotte bøker på soverommet PM kunst, film og musikk. Noen blir til og med brukt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 19:55   #97
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er bokhyller på tur ut?

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Det er hvert fall overklassete å anta at alle har kontor.

Du har nok et bra poeng der. (Eventuelt bare stupid, men jeg likte overklassete bedre. )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 22:03   #98
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er bokhyller på tur ut?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg vet det er din måte å ordlegge deg på, men jeg blir usikker på om du er ærlig på hvorfor du pleide å ha bøker fremme eller om du mener at alle de andre som har bøker fremme gjør det av disse grunnene?

Om det er det første så er jo det bare trist egentlig? Om du ikke føler at du viser i løpet av to minutters samtale hvem man er mer enn materielle ting?

Om det et det andre så synes jeg det ikke stemmer ut fra de jeg kjenner som har masse bøker, de er mer typen som bare leser masse og ikke er så opptatt av hvordan det ser ut style/designmessig. Som heller gir litt blanke hva andre synes.


Nå kjente jeg at jeg ble takknemlig for at Esme satte ord på det følte at jeg måtte si men ikke selv evnet å formulere etter en spesielt lang dag på jobb.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 22:42   #99
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er bokhyller på tur ut?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Har jeg ikke lest en intereiørblogg/blad så langt i livet, så gidder jeg søren ikke begynne nå heller. :vrang:

Jeg skjønner i grunnen ikke hvorfor du følte deg truffet av det jeg skrev i det første innlegget. Så du ikke at jeg innledet med å vise til hva som er trendy og hva som vises i interiørblader og blogger?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 22:54   #100
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er bokhyller på tur ut?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Glemte å si: Faglitteratur i hyllene er for meg veldig fremmed. Det kan jeg ikke skjønne hvorfor man skal ha? Hvis man har bruk for det, er det bedre å ha det på kontoret, er det ikke?

Jeg leser mye faglitteratur på fritida, og siden jeg jobber med kultur er mange av "fagbøkene" coffeetable books med mye bilder.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no