Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Stakkars Britney

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-08, 22:08   #21
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Re: Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg er kanskje fæl, men hun har på en måte "alle" ressurser til å ha et bra liv, så kaster hun det bort på dop og alkohol. Hadde hun gitt fra seg barna, ville jeg hatt litt mer medfølelse for henne.

Det er lett å tenke slik, mange gjør nok det.

Men det er også sykt lett å havne i alle fellene når man har blitt en sånn superstjerne som hun ble. Og har man havnet bort i alkohol og kokain osv - er man et enda større offer. Da er veien kort til både avhengighet og psykisk ustabilhet.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:09   #22
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stakkars Britney

Jeg synes faktisk synd på henne og tenker at hun var alt for ung når hun havnet inn i et sinnsykt kjendisliv, og at det dessuten virker som hun har svært få som virkelig bryr seg om henne rundt seg.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:11   #23
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stakkars Britney

Og tenk pressen som løftet henne frem er nå den samme pressen som ruller seg rundt i tragediene hennes. Hele industrien er bare kvalm.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:13   #24
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Om de er Kevins livvakter så kjenner helt sikkert barna dem.

Ja vi får håpe det, men det er sikkert ikke så fristende å komme i deres armer. Vet jo hvor såre 1 og 2 åringer kan være, i forhold til å gå fra mammaen eller pappaen sin.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:16   #25
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg er kanskje fæl, men hun har på en måte "alle" ressurser til å ha et bra liv, så kaster hun det bort på dop og alkohol. Hadde hun gitt fra seg barna, ville jeg hatt litt mer medfølelse for henne.

Alle ressurser? En barndom og ungdom i full offentlighet der alle kan mene, kommentere, si hva de vil, le av deg, spotte, utnytte og såre? Jeg vil ikke kalle det "alle" ressurser.

Britney Spears har vært stjerne siden hun var 11. Et barn. Hva vet vel et barn om hvordan en skal takle rikdom, berømmelse, fristelser, media og publikum? Hvordan skal en kunne vite hvem en kan stole på, hvem som utnytter en, hvem som liker deg for den du er og ikke for det du er? Det er vanskelig nok å være ung og bli voksen som det er, om en ikke skal bli det i full offentlighet også.
Joda - hun valgte nok til dels stjernelivet selv, men hvem ville vel ikke gjort det? Hun var 17 år og superstjerne - hvem vil vel frivillig gi fra seg den tittelen? (Ja, bortsett fra Lene Marlin, da.) Noen rundt henne har sviktet grovt, hun har hatt dårlige rådgivere og dårlig veiledning.

Jeg synes forferdelig synd i både dama og ungene hennes.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:21   #26
Edvard
Superaktiv
 
Edvard sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 312
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Om de er Kevins livvakter så kjenner helt sikkert barna dem.

Livvakter kan neppe erstatte en mor hos så små barn . Det synes rart at Britny`s krise måtte løses slik i det offentlige rom! Med politiblier og brannbiler...

__________________
Mattis: "Du skal tala til meg som folk"
Edvard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:22   #27
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av Edvard, her.

Livvakter kan neppe erstatte en mor hos så små barn . Det synes rart at Britny`s krise måtte løses slik i det offentlige rom! Med politiblier og brannbiler...

Selvsagt ikke. Jeg så bare at de ble omtalt som vilt fremmede, noe de helt sikkert ikke er.

Jeg synes forøvrig hele saken er tragisk. Det er synd på alle de involverte og spesielt for de to små guttene.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:28   #28
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Ja vi får håpe det, men det er sikkert ikke så fristende å komme i deres armer. Vet jo hvor såre 1 og 2 åringer kan være, i forhold til å gå fra mammaen eller pappaen sin.

Og når barna merker at mor ikke har det helt bra, blir barna også usikre og det er ekstra vondt å reise fra henne. Stakkars små...

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:29   #29
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Stakkars Britney

Det er veldig trist og tragisk hele saken.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:30   #30
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Selvsagt ikke. Jeg så bare at de ble omtalt som vilt fremmede, noe de helt sikkert ikke er.

Jeg skrev ikke "vilt fremmede" - nøyde meg med fremmede. Håper da ikke en livvakt fungerer som omsorgsperson for en ettåring. Poenget mitt er at jeg synes det er elendig av denne faren at han ikke kan hente barna selv. Eller hvis det er Britney som ikke vil se ham, at de ikke har kommet på noen bedre løsning.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:33   #31
Edvard
Superaktiv
 
Edvard sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 312
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Og når barna merker at mor ikke har det helt bra, blir barna også usikre og det er ekstra vondt å reise fra henne. Stakkars små...

...Det er min erfaring. Mor/barn er en utrolig sterk binding, særlig i den alderen.
Og Britny har et fantastisk talent! Selv om ikke jeg personlig er noe fan av henne. Noen tar seg ikke skikkelig av henne, tenker jeg. Hun har trengt hjelp lenge. Det blir en slags Elvis-greie igjen

__________________
Mattis: "Du skal tala til meg som folk"
Edvard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:33   #32
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stakkars Britney

Det stemmer, ordet "vilt" var visst noe jeg fant på. Og jeg er enig i at faren burde hentet barna selv.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:40   #33
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av Edvard, her.

...Det er min erfaring. Mor/barn er en utrolig sterk binding, særlig i den alderen.
Og Britny har et fantastisk talent! Selv om ikke jeg personlig er noe fan av henne. Noen tar seg ikke skikkelig av henne, tenker jeg. Hun har trengt hjelp lenge. Det blir en slags Elvis-greie igjen

Hun har noe ja!
Har flere ganger tenkt på utfallet; en Elvis/Monroe greie.
Samme med Michael Jackson.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:45   #34
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stakkars Britney

Tragisk for alle parter.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:50   #35
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Stakkars Britney

helt tragisk.. stakkars jente!

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:57   #36
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stakkars Britney

Stakkars dame og stakkars unger.

Det er fryktelig trist når noen er så alldeles kjørt i grøfta som hun er nå og skulle hun komme ovenpå igjen, vil alle bilder og alle skriverier ligge ute og bare vente på å bli hentet frem igjen og igjen og igjen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 23:01   #37
Edvard
Superaktiv
 
Edvard sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 312
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Stakkars dame og stakkars unger.

Det er fryktelig trist når noen er så alldeles kjørt i grøfta som hun er nå og skulle hun komme ovenpå igjen, vil alle bilder og alle skriverier ligge ute og bare vente på å bli hentet frem igjen og igjen og igjen.

Det skal krefter til, å motstå slikt press

__________________
Mattis: "Du skal tala til meg som folk"
Edvard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 23:15   #38
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stakkars Britney

At politiet kan si noe til media om hennes tilstand, eller løgner om hennes tilstand er ille synes jeg.. Rykter blir ikke akkuratt bedre.


"Og betjent Jason Lee i LA-politiet opplyser til People at Spears skal ha vært «under synlig påvirkning av et ukjent stoff»."


Men heldigvis: Politiet i LA avkrefter i dag at Britney skal ha vært ruset da hun ble kjørt til sykehus i går. Likevel har hun nå foreløpig mistet besøksretten til sine to små sønner frem til nytt rettsmøte 14 januar.


Hun skal visstnok ha blitt hentet av Dr.Phil og ført ut av en eller annen tunnell.

Dr.Phil og kona er nære venner av Spears familien.
Han skal og ha laget et show om Britney som kommer på tv i statene på førstkommende onsdag-

Kevin har ikke vært bra for henne og det sier jo litt også at Shar Jackson eksen han har 2 barn med advarte Britney om han...
Det ville bli trøbbel. Og det har det og blitt. Det hele startet etter hun traff denne fyren.

Er enig at Kevin burde hentet barna selv. Helt fjernt å ha ansatte til å hente dem, hva drev han med som var så mye mer viktig?

Stakkars små.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´

Sist redigert av Michayla : 05-01-08 kl 23:24.
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 23:18   #39
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stakkars Britney

Har dem ikke noe rettigheter der? Altså om å skifte dommer? Virker lite seriøst å sette en dom uten egentlig å vite hva som har skjedd.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 23:52   #40
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stakkars Britney

Det er synd på jenta og enda mer på barna. Dersom hun var ruset/ psykisk ustabil vil jeg egentlig si at 2-åringen hadde det bedre hos livvaktene jeg da... Men helt enig i at de bude vært hentet av far eller i det minste fars barnepike (som jeg antar de både han og hun har).

Håper hun får hjelp! MInner meg også litt om Whitney Houston og hennes barn - Bobbi Christina...

Hvordan er denne Kevin da? Regner de han som skikket far?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no