Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-08, 10:07   #1
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Sitat:

(VG Nett) Oslo-ordfører Fabian Stang sier han vil politianmelde Tor Erling Staff for uttalelsene advokaten kom med etter at politiet utpekte hans klient som «Lommemannen»


Straffeloven


Stang mener Staff kan ha brutt Straffelovens § 140. I den heter det at:

Den som offentlig oppfordrer eller tilskynder til iverksettelsen av en straffbar handling eller forherliger en sådan kan straffes med bøter eller med fengsel inntil 8 år, eventuelt 2/3 av den høyeste straff for det aktuelle lovbruddet - i dette tilfelle: seksuelle overgrep mot barn.

- Det er særlig den biten om forherligelsen av en straffbar handling jeg mener han kan ha brutt. Jeg har stor respekt for forsvarerens oppgave til å forsvare, men ikke til å forherlige, for å bruke paragrafen, sier Oslo-ordføreren.

Endelig sier jeg bare! Håper han gjennomfører, og at han kommer noen vei!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 10:14   #2
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Takk og lov. Den mannen burde ha vært stoppet for lenge siden.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 10:15   #3
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Jeg ble helt matt da jeg så 23 nyhetene i går. Jeg har fått så nok av den mannen. Og i tillegg er jeg litt sjokkert over media. Når den antatte "lommemannen" er tatt, synes jeg det burde vært hovedsak, og ikke at mannens forsvarer får bruke media til å fronte sin sak.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 10:18   #4
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Endelig sier jeg bare! Håper han gjennomfører, og at han kommer noen vei!

Vi får håpe det. Staff sa i starten av intervjuet at slik handling var forbudt, kan hende han sikret seg der. Tullingen.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 10:19   #5
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Godt!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 10:20   #6
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Håper virkerlig at politianmeldelsen når frem og han faktisk FÅR straff.
Er så lei alle disse oppgulpene han har kommet med de siste årene og tiden er overmoden for at det kommer konsekvenser.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 10:21   #7
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Håper han gjennomfører og at Staff får sin straff han også.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 10:23   #8
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Vi får håpe det. Staff sa i starten av intervjuet at slik handling var forbudt, kan hende han sikret seg der. Tullingen.

Men, det er vel ikke slik at jeg kan si at jeg skjønner at noe ikke er lov å spise kake :dårligeksempel:, for så å si akkurat hva jeg vil om at det er jo så deilig med kake, og at de som sier at noen kan ta skade av å spise kake tar feil og opphauser faren og skadevirkningene og at det bare er tull.

Da kan man jo si hva man vil om hva som helst, så lenge man husker å slenge på et "jeg vet det er ulovlig altså".

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 10:35   #9
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Men, det er vel ikke slik at jeg kan si at jeg skjønner at noe ikke er lov å spise kake :dårligeksempel:, for så å si akkurat hva jeg vil om at det er jo så deilig med kake, og at de som sier at noen kan ta skade av å spise kake tar feil og opphauser faren og skadevirkningene og at det bare er tull.

Da kan man jo si hva man vil om hva som helst, så lenge man husker å slenge på et "jeg vet det er ulovlig altså".

Jeg kjenner ikke loven, så jeg aner virkelig ikke. Håper ikke han klarer å vri seg unna denne.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 10:35   #10
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Nå husker jeg ikke ordrett hva Staff sa - men jeg oppfattet det ikke som at han forherliget overgrepene? Han bagatelliserte dem grundig, men det er vel et stykke fra bagatellisering til forherligelse?

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 10:43   #11
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Som ordfører burde Fabian Stang ha vett nok til å bruke det offentliges midler på en bedre måte enn dette. Staff har overhodet ikke gjort noe ulovlig. Det er stor forskjell på å bagatellisere og forherlige en forbrytelse. Påtalemyndighetene vil aldri i verden dra en slik sak inn for domstolene. Vi har ytringsfrihet i Norge, og enn så lenge er det ikke ulovlig med politisk ukorrekte ytringer.

Jeg er overrasket over at folk skriker opp hver gang Staff uttaler seg. Dette har han gjort hundre ganger før, og det er ingenting som kommer fra den kanten som evner å sjokkere. Mannen får et kick av å provosere, og jo flere som skriker opp, desto morsommere synes Staff dette er. Det eneste man kan gjøre er å ignorere de skullete uttalelsene hans. Mannen har forsøkt å provosere så mange ganger at han ikke lenger har injurierende kraft.

  Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 10:49   #12
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Jeg for min del er glad for at folk fremdeles reagerer. Når folk blir kalde og likegyldige skal jeg uroe meg!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 10:52   #13
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.


Jeg er overrasket over at folk skriker opp hver gang Staff uttaler seg. Dette har han gjort hundre ganger før, og det er ingenting som kommer fra den kanten som evner å sjokkere. Mannen får et kick av å provosere, og jo flere som skriker opp, desto morsommere synes Staff dette er. Det eneste man kan gjøre er å ignorere de skullete uttalelsene hans. Mannen har forsøkt å provosere så mange ganger at han ikke lenger har injurierende kraft.

Selv om han er er stakkarslig gammel mann som virker helt fortutlete og som er aldeles og helt på jordet, og har provosert så lenge at det ikke burde ha injurierende kraft lengre som du sier, så betyr ikke det at man skal resignere, så betyr ikke det at det ikke sårer overgrepsofre når han bagatelliserer opplevelsene og skadevirkningene deres.

Jeg vil gjerne påstå at det er mer injurierende å si til overgrepsofre at de overdriver og at det ikke er noe galt de har vært utsatt for og diskvalifisere deres opplevelser og sår, enn å si hestkuk til en politimann, noe som så vidt meg bekjent er ulovlig.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 10:53   #14
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg for min del er glad for at folk fremdeles reagerer. Når folk blir kalde og likegyldige skal jeg uroe meg!

Enig.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 10:54   #15
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Jeg kan tildels være enig med deg Nebbia, men akkurat denne uttalelsen i akkurat denne saken synes jeg ikke det er riktig å ignorere. Det dreier seg om hundrevis av små (og nå store) gutter som kan komme til å føle at de bare burde ta seg sammen, og at det de har opplevd blir bagatellisert. Da synes jeg vi har et ansvar for å tydeliggjøre at Staff er på bærtur.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 10:58   #16
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg for min del er glad for at folk fremdeles reagerer. Når folk blir kalde og likegyldige skal jeg uroe meg!

Signerer denne.

Om Staff forherliiggjør handlingene vet jeg ikke helt, men han bagetelliserer handlinger som har virket som alt annet en bagateller på barna det gjelder.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 11:04   #17
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Selv om han er er stakkarslig gammel mann som virker helt fortutlete og som er aldeles og helt på jordet, og har provosert så lenge at det ikke burde ha injurierende kraft lengre som du sier, så betyr ikke det at man skal resignere, så betyr ikke det at det ikke sårer overgrepsofre når han bagatelliserer opplevelsene og skadevirkningene deres.

Selvfølgelig er det sårende, og jeg forstår godt at folk reagerer. Men Staff er trollet som ikke fortjener mat. Og skal man som offentlig person gå ut å kritisere Staff, så får man heller påpeke Staffs stakkarslige mangel på moral og empati.


Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg vil gjerne påstå at det er mer injurierende å si til overgrepsofre at de overdriver og at det ikke er noe galt de har vært utsatt for og diskvalifisere deres opplevelser og sår, enn å si hestkuk til en politimann, noe som så vidt meg bekjent er ulovlig.


Det er ikke injurielovgivningen som hindrer deg i å kalle en politimann for en hestkukk, men jeg forstår hva du mener.

  Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 11:29   #18
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg for min del er glad for at folk fremdeles reagerer. Når folk blir kalde og likegyldige skal jeg uroe meg!

Helt enig der ja.
At Staff kommer med slike utsagn som han gjør, er vel ikke noe nytt i seg selv.
Men om han skal få lov til å kaste opp slike uttalelser og bagatiliserer denne saken, uten at noen reagerer,gjør det hele verre.

Nå ble jeg heller ikke overrasket da det ble klart hvem som skal forsvare denne mannen heller. Det kunne jo ikke vært andre enn han det da...

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 09:08   #19
Pipling
Nybegynner
 
Pipling sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 28
Pipling har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Synes hele Staff utsagnene bikker over til hysteri jeg.
Han får lov til å komme med uttalelsene sine i media i beste sendetid, så blir han i ettertid kritisert for å bagatellisere og latterliggjøre overgrep.
Vel.. Hvorfor sendte de uttalelsene hans da? Hvis de var så skadelige.
Har ikke media et ansvar her? Staff sine meninger ville aldri vært til skade dersom han ikke fikk beste sendetid.. Ingen ville brydd seg om hva han gikk rundt og mente dersom han ikke fikk ytret sine håpløse holdninger!


Og hvis jeg uttrykker meg håpløst, så prøver jeg altså ikke å unnskyld Staff eller si at han har rett, men jeg synes det blir for dumt å først la han komme til i media, så rope "ulv ulv - denne mannen er farlig". Men det er bare min mening da..

Og Fabian Stang benytter jo enhver mulighet til å komme på tv. Dette tror jeg ikke det blir sak av! Selvom Staff ville fortjent det

__________________
That's rock'n'roll baby!!
Pipling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 09:21   #20
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Opprinnelig lagt inn av Pipling, her.

Synes hele Staff utsagnene bikker over til hysteri jeg.
Han får lov til å komme med uttalelsene sine i media i beste sendetid, så blir han i ettertid kritisert for å bagatellisere og latterliggjøre overgrep.
Vel.. Hvorfor sendte de uttalelsene hans da? Hvis de var så skadelige.
Har ikke media et ansvar her? Staff sine meninger ville aldri vært til skade dersom han ikke fikk beste sendetid.. Ingen ville brydd seg om hva han gikk rundt og mente dersom han ikke fikk ytret sine håpløse holdninger!


Og hvis jeg uttrykker meg håpløst, så prøver jeg altså ikke å unnskyld Staff eller si at han har rett, men jeg synes det blir for dumt å først la han komme til i media, så rope "ulv ulv - denne mannen er farlig". Men det er bare min mening da..

Eh ... Det er jo ikke oss som klager som har sluppet ham til i beste sendetid da. Og jeg tror kanskje at en del av det som klages på er at han får tid og plass, tror du ikke?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no