Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Da er sms-kampanjene i gang igjen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-08, 12:27   #1
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Da er sms-kampanjene i gang igjen

Nå er det startet en (eller flere?) sms-kampanjer, som ber en ta avstand til noen av Staff's uttalelser og holdninger i "lommemannsaken". Man blir bedt om å sende sms'en videre, for å vise at man tar avstand etc.. Hva er hensikten? Er det andre enn mobilselskapene som tjener på dette? Finnes det ikke bedre måter å vise at man tar avstand fra slike holdninger? Noen meninger rundt dette?

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 12:31   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Jeg syns slike sms-kampanjer er fullstendig meningsløse. En ting er hvis de oppfordrer til noe - som å gå med rødt til støtte for Burma, brenne et lys i vinduet til støtte for noe, eller mer konkret støtte til et eller annet formål. Men å bre videresende en SMS fordi man syns Staff er en dust ser jeg ikke noe poeng i.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 12:34   #3
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Eg likar ikkje slike kampanjer. Sender aldri videre hverken kjedesms eller kampanjesms.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 12:35   #4
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Jeg sender heller aldri sånne sms'er eller mailer videre.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 12:36   #5
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

For noe tull. Jeg blir småsur av å få sånt på mobilen.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 12:38   #6
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.667
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Jeg blir og småsur. Spesielt om man skal sende tilbake til sender for å vise at man er venn.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 12:44   #7
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Lurer alltid på om det er noen i mobilselskapene som starter disse kampanjene.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 12:47   #8
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Jeg fikk denne sms-en for en time siden, og videresender den ikke.
Snakk om meningsløs måte å markere avsky på.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 12:48   #9
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Jeg fikk den Staff-SMSen i dag, og den ble pent slettet. Synes slike ting er noe tull. Hadde jeg kjent Staff personlig så hadde jeg kanskje videresendt den til ham.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 12:59   #10
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Svigermor sendte meg en slik for en halvtime siden. Skjønner ikke helt hva jeg skal med den. Staff får da ikke vite det om jeg videresender eller ikke, og svigermor og alle som kjenner meg vet jo allerede hva jeg, mannen og resten av familien synes om Staff og hans uttalelser. Vi trenger ingen påminnelse om at pedofili er sykt. Eneste som tjener på dette er teleselskapene.

For øvrig er det ikke første gangen Staff sier disse tingene, så at man blir så sjokkerte over dette nå forundrer meg littegranne.


Sist redigert av Kaija : 23-04-09 kl 20:51.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 14:16   #11
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Det staff utsagnet sier vel egentlig mer om hans meninger enn om hva som er rett... Noen burde kanskje begynt å sjekke ut han litt mer etter slike utsagn....

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 14:58   #12
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Som jeg skulle ha sagt det selv.

Kjente jeg ble litt irritert når jeg fikk to sånne på rappen i går.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 15:38   #13
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Jeg skjønner heller ikke vitsen og sender heller ikke videre. Jeg tror jeg har fått 7 av dem.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 15:57   #14
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Jeg har også fått flere, men skjønner ikke helt vitsen nei. Så jeg sender heller ikke videre, selv om at jeg sender sms gratis..

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 16:00   #15
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Jeg ser ikke vitsen og lurer på hvem som egentlig har satt det i gang. Mistenker at det er noen som vil tjene penger.

Jeg har så langt fått 3-4 sms og har valgt å ikke sende det videre. Ser ikke vitsen.....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 16:02   #16
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Galskap at en forstyrret fyr som Staff får så mye pr på sine stunts.

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 16:33   #17
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Sender ikke slike sms videre nei. Gidder knapt lese dem.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 16:39   #18
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Lurer alltid på om det er noen i mobilselskapene som starter disse kampanjene.

Jeg mistenker det og sender aldri sånne videre. Det er ikke dermed sagt at jeg ikke TAR avstand, altså, men jeg ser ikke helt hva man oppnår med disse 'kampanjene'.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 17:02   #19
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Jeg synes dette går litt av skaftene nå.

Her er et godt blogginnlegg om dette, synes jeg:
http://viamag.net/hildring/?p=1636


For ordens skyld:
Jeg har blitt utsatt for ting som Staff bagatelliserer. Jeg vet så inderlig vel at det ikke er så enkelt som han vil ha det til.

Jeg blir provosert av Staff. Virkelig sinna noen ganger. Jeg synes det han sier ofte er utrolig dumt, og irriterer meg nesten de gangene han har et lite poeng midt i galskapen.

Men jeg ser en forsvarer som gjør jobben sin. Og jeg er glad for at vi i vår rettsstat ikke kun tilbyr folk som er tiltalt for noe, et "liksomforsvar". Uansett hvordan den kriminelle handlingen provoserer oss. Og akkurat nå så er det så til de grader lynsjestemning og forhåndsprosedering i media at det ville ha vært galskap om ikke Staff forsvarte sin klient også der. Blant annet ved å stille spørsmål ved utsagn og vedtatte sannheter av skadeomfanget hans klient har forvoldt.

Men jeg blir som sagt også provosert av ham når han forsvarer sine klienter. Jeg er bare litt skeptisk til lynsjestemningen som råder.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 17:48   #20
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Da er sms-kampanjene i gang igjen

Mye bedre send den til han;-), har jeg svart de som har sendt den med Staff til meg.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no