Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-06, 21:55   #41
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal se eller ikke. De viser neppe selve drapene, men likevel blir dette forbanna tøft å se.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 22:01   #42
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Det ER jo drap! Lillegutt er jo født 5 uker før tiden...

Jeg skal se. (Må bare!)

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 22:03   #43
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Det ER jo drap! Lillegutt er jo født 5 uker før tiden...

Jeg skal se. (Må bare!)

Jeg er enig i at det er drap altså. Men jeg tror ikke de viser et slikt drap direkte på tv-skjermen.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 22:04   #44
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg er enig i at det er drap altså. Men jeg tror ikke de viser et slikt drap direkte på tv-skjermen.

Nei, det tror ikke (håper ikke) jeg heller...

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 22:04   #45
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Jeg synes "reklamesnutten" for programmet er mer enn kvalmt nok.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 22:06   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Det begynner om en halvtime. Jeg sitter her og funderer over om jeg skal se det eller ei. Nei, jeg tror ikke jeg orker.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 22:08   #47
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Men det er jo en realitet like fullt.. Det er jo ikke slik at de slutter å gjøre det, bare fordi dere lar være å se på programmet.

Jeg synes også det er fælt altså, men må nok se programmet

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 22:10   #48
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Men det er jo en realitet like fullt.. Det er jo ikke slik at de slutter å gjøre det, bare fordi dere lar være å se på programmet.

Jeg synes også det er fælt altså, men må nok se programmet

Eh nei, men vi slipper å bli mentalt ødelagt i flere dager etterpå. Jeg skal tross alt fungere i hverdagen. Noen av oss er mer følsomme enn andre.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 22:12   #49
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Eh nei, men vi slipper å bli mentalt ødelagt i flere dager etterpå. Jeg skal tross alt fungere i hverdagen. Noen av oss er mer følsomme enn andre.

Ja, jeg skjønner det.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 22:16   #50
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Jeg tror ikke jeg klarer å se det. Jeg har hatt vondt i magen siden jeg hørte teaseren i går, kan bare forestille me hvordan jeg vil takle å se hele greia

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 22:18   #51
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Men det er jo en realitet like fullt.. Det er jo ikke slik at de slutter å gjøre det, bare fordi dere lar være å se på programmet.

Jeg synes også det er fælt altså, men må nok se programmet

Dette synes jeg er litt merkelig argumentasjon. Mannen min kommer også med det av og til.
Saken er jo like fullt den at det blir ikke MER realitet av at jeg sitter og ser på
hvordan det blir utført eller hvorfor. Jeg er fullt klar over at det skjer, jeg synes det er dypt tragisk og får vondt i magen av å tenke på det. Og selvfølgelig vet jeg at det ikke slutter å skje fordi jeg ikke ser programmet.

Skal vi sette oss ned å mate oss med førstehåndsinformasjon om alt som skjer i verden? Aborter, tortur, overgrep, barnemishandling, avskyelige krigshandlinger, you name it?

Da tror jeg ikke jeg hadde kunnet fungere! Rett og slett.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 22:37   #52
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Jeg har en følelse av at jeg ikke vil utsette psyken min for dette, nei!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 22:41   #53
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg har en følelse av at jeg ikke vil utsette psyken min for dette, nei!

Ikke jeg heller.
Etter at jeg fikk Johanne blir jeg både fysisk og psykisk dårlig av å høre om slike grusomheter, særlig når det ikke er noe jeg kan gjøre med det. Jeg hjelper ingen med å se det, liksom.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 22:57   #54
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Jeg så.. vet bare ikke hva jeg skal synes. Jeg er rett og slett sjokkert!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 22:58   #55
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Jeg så også, og det var ikke så ille som jeg forestilte meg. Å se det altså. Saken er selvsagt kvalmende jævlig.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 22:59   #56
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.145
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Jeg veit hva jeg skal si.

For det første har jeg overhode ikke sansen for denne type journalistikk.
For det andre syns jeg denne klinikken helt klart er forkastelig, og jeg kan ikke forstå hvordan de kan jobbe der.

For det tredje er kvinner som utfører noe slikt like klin kokos.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 23:00   #57
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Så dokumentaren og synes den var dårlig egentlig.
Temaet var veldig alvorlig, men synes de gjorde veldig lite ut av det, men samtidig veldig deilig å slippe en typisk sensasjonspreget dokumentar.

Jeg ble ikke opprørt av å se dokumentarer egentlig, noe kan jo skyldes at jeg til en viss grad allerede viste det meste som kom fram.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 23:09   #58
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.509
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Såg den likevel eg, og er i grunn glad for det. Temaet er grusomt, men det var ikkje så ille å sjå som eg hadde tenkt. Kom ikkje fram noko eg ikkje visste fra før.
Har tenkt så mykje på denne dei siste dagane at mine tankar og spekulasjonar om programmet var verre enn sannheita. Når det er sagt sat eg i stolen og kjefta på sjefen der og vil gjerne kaste han rett i fengsel for måten han og klinikken hans systematisk drep små barn på. At slikt skjer er grusomt å tenke på.

Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 00:31   #59
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Jeg klarte ikke la være å se på det, men heldigvis var det slett ikke ille å se på, vi fikk jo ikke se noenting. Men hele saken er jo jævlig, og den legen burde vært tvangsinnlagt. Da han snakket om moral, var det rett før jeg løp inn i tv-skjermen og filleristet drittsekken!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 08:05   #60
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Jeg klarte heller ikke å la vær å se, og den var ikke så ille som jeg trodde på forhånd.
Tankene jeg sitter igjen med, er at dette er barnedrap, at legene som utfører disse inngrepene ikke har verken moral eller samvittighet, og at de kvinnenen som får dette gjort er psykisk ikke på nett med resten av verden.
Man er ikke sååååå fortvilet over situasjonen at man ikke kan få foretatt denne aborten innenfor lovens grenser, eller så bærer man det frem og adopterer det bort.

Jeg tenker på den kvinnen de intervjuet som hadde gjennomgått dette. Uten fast bopæl og ustabil, men hei! 35000 kroner skaffer vi. Yeah yeah....

:sinna:
Er veldig glad for at klinikken er under etterforskning.

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no