Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ønsker tips og råd om Gdansk/Sopot

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-13, 06:24   #1
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Ønsker tips og råd om Gdansk/Sopot

Jeg blir 30år i desember og vil ta med mannen og reise bort. Jeg har bestilt flybiletter til Gdansk, men det er det eneste.

Jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal gjøre det. Jeg lurer på 3 netter i Gdansk og så 1 natt på spahotell i Sopot. Men blir det mest stress? Er det bedre å ta alle 4 nettene på hotell i Gdansk og heller ta en tur på spa en dag?

Har forstått at Sopot er en badeby, er det noe å se der i Desember? Er det verdt å legge en natt (eller flere?) der?

Å hvilke hotell anbefaler dere i både Gdansk og Sopot, dere som har vært der. Det er jo så mye å velge i, og mye ser bra ut.

Å hva bør vi gjøre og få med oss? Vi reiser søndag føremiddag og skal hjem torsdag så vi har jo noen dager.

Spa, jeg drømmer jo om spa. Er det noen som har noen tips og anbefalinger på det? Enten vi velger hotell eller bare dagspa.

Å restauranter og shopping, er det noe vi bare må få med oss?

Litt mye spørsmål her kansje men alt av råd og tips taes imot med glede

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no