Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Pakkesporing. As if.

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-06, 19:25   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Pakkesporing. As if.

Nå har jeg ventet i nesten tre dager på min kjære OTH. En hel evighet altså - og jeg har sjekket pakkesporingsnummeret minst fem ganger om dagen. I går ble den registrert på omlasningsterminalen i sentrum. I går kveld lå den fortsatt der. Det samme gjorde den i morges. Det samme gjorde den i formiddag. Og selv om jeg var sikker på at løpet var kjørt sjekket jeg den i totiden i ettermiddag også. Den lå fortsatt i sentrum. Visstnok.

Nå sjekket jeg posten (ja den kommer sent her i helgene) og hva ligger der? En hentelapp! Et nytt sjekk på sporingsnummeret viser meg at vogna ble levert på postkontoret mitt i morges klokken 08.36. Hvorfor er den ikke registrert før nå da? Jeg kunne hatt en OTH nå!! Jeg kunne trillet søndagstur med min splitter nye fantastiske OTH!! Dusteposten. Pakkesporing liksom.

Jeg KLARER ikke vente til mandag

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 20:33   #2
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pakkesporing. As if.



og så forferdelig irriterende. Skulle ikke vært lov.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 20:46   #3
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pakkesporing. As if.

Så kjipt da.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 21:22   #4
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pakkesporing. As if.



Skjønner deg veldig veldig godt! Utrolig irriterende!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 21:46   #5
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pakkesporing. As if.

Posten er jo trege....

Får glede deg til mandag da

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 21:54   #6
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pakkesporing. As if.

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.


Får glede deg til mandag da

Jeg gjør

Posten er virkelig trege ja. Jeg hadde bestilt tskjorte med "superdad" på til mannen i farsdagsgave. Den kom ikke frem i tide og da jeg tok kontakt med firmaet som produserer den viste det seg at den hadde ligget på postkontoret vårt i over en uke uten at jeg hadde fått tilsendt hentelapp.

Trodde imidlertid at sporing av pakker var en automatisk tjeneste?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 00:15   #7
Tessa
Nybegynner
 
Tessa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12
Tessa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Pakkesporing. As if.

Jeg vet ikke hvor i landet du bor, men her i Bergen har det vært utrolig mye problemer på mange postkontor idag pga uværet.
Det har mange steder ikke vært mulig for posten å registrere pakker før lenge etter ankomst/innlevering, noen steder blir det ikke mulig å registrere før over helgen.

Bare til opplysning (for de som lurer) så har postkontorene ingenting med sending av hentelapper å gjøre, de sendes direkte fra omlastningssentralen.

__________________
Mamma til prinsen født Februar-03
Tessa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 00:35   #8
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pakkesporing. As if.

Det høres jo ut som om sendingen har gått sin gang, mens sporingssystemet ikke er blitt oppdatert jevnlig av en eller annen grunn. Kjipt! :trøster:

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 09:42   #9
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pakkesporing. As if.

Opprinnelig lagt inn av Tessa, her.

Jeg vet ikke hvor i landet du bor, men her i Bergen har det vært utrolig mye problemer på mange postkontor idag pga uværet.
Det har mange steder ikke vært mulig for posten å registrere pakker før lenge etter ankomst/innlevering, noen steder blir det ikke mulig å registrere før over helgen.

Bare til opplysning (for de som lurer) så har postkontorene ingenting med sending av hentelapper å gjøre, de sendes direkte fra omlastningssentralen.

Jeg bor i Oslo. Og da jeg klaget på manglende hentelapp for tskjorta sa funksjonæren at det er budet som sender de ut

I natt har jeg drømt at vi glemte å hente vogna i morgen også. Det kommer ikke til å skje

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 12:02   #10
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pakkesporing. As if.

Gled deg til mandag, det går fort dit så kan du trille med din nye vogn.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 12:03   #11
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pakkesporing. As if.

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg bor i Oslo. Og da jeg klaget på manglende hentelapp for tskjorta sa funksjonæren at det er budet som sender de ut

I natt har jeg drømt at vi glemte å hente vogna i morgen også. Det kommer ikke til å skje

Det er forskjell på det som er sendt som pakker - og brev. Sistnevnte som er for store til å gå i postkassen får man håndskrevet hentelapp og de er det postkontoret/post i butikk som skriver selv. Pakkelappene (trykte blanketter med sporingsnummer etc) følger pakken og skrives "sentralt" når de ankommer mottakssentralen.

*informert* eller bedriver for mye nett-shopping

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no