Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kattungen spiser ikke

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-16, 18:59   #41
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kattungen spiser ikke

Så skjønn en pus. Tror det er ytterst sjeldent at katter dør av sult ved full matskål, men det er jo greit å følge med at det ikke er spesielle årsaker til at katten ikk spiser. Godt å se at han spiser litt nå, som andr skriver så må han nok bare bli varm i trøya igjen.


Åh, kjenner jeg lengter etter å ha pus i hus igjen. Det er alt for mange år siden sist, men her jeg bor nå er det ikke mulig.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-16, 19:23   #42
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kattungen spiser ikke

Så nydelig!
Det tar litt tid før alt har blitt trygt og kjent. Jeg satt på kne og grov i kattekassa for at den forrige katten vår skulle skjønne at det var doen.

Katten vi har nå var større da han flyttet fra mor og søsken, så han spiste og gikk på do som om ingenting hadde hendt.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-16, 20:23   #43
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattungen spiser ikke

Åååå for en nydelig skapning! Jeg som er et kattemenneske har jo fått meg hund, så det gjør nesten litt vondt i sjelen å se sånne fine katter. Hellig Birma var det jeg ønsket meg også.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no