Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Du blir det du heter

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-11, 17:19   #21
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Du blir det du heter

Det finnes en finansrådgiver her i byen som heter Banken.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 17:21   #22
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Du blir det du heter

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Skogbrukssjefen heime heit ein gong i tida Gran. Og kona heitte Bjørk.



Og ungen? Gran-Bjørk eller Bjørk-Gran.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 17:21   #23
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du blir det du heter

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

Vi hadde to kommuneleger. Den ene het Frisk og den andre Rask. Så sluttet Rask og istedet fikk vi Kreft (skrives Craeft, eller noe sånt). Skulle ikke tro det gikk an.

En gang mannen min skulle til legen ble han møtt av en trippende legesekretær som nesten ikke kunne vente med å fortelle ham at Frisk var syk og Rask var sen.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 17:24   #24
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du blir det du heter

Jeg vet av en fotterapeut som heter Forfod til etternavn.
Uttales selvfølgelig forfot.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 17:29   #25
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.595
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Du blir det du heter

I Hønefoss ligger begravelsesbyrået Sukken.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 21:03   #26
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du blir det du heter

Tja, jeg kjører hver morgen forbi kontoret til tannlege Gotteberg ...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 21:05   #27
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du blir det du heter

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

Vi hadde to kommuneleger. Den ene het Frisk og den andre Rask. Så sluttet Rask og istedet fikk vi Kreft (skrives Craeft, eller noe sånt). Skulle ikke tro det gikk an.

En gang mannen min skulle til legen ble han møtt av en trippende legesekretær som nesten ikke kunne vente med å fortelle ham at Frisk var syk og Rask var sen.

Hæhæhæhææææh, du tar knekken på meg!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 21:07   #28
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du blir det du heter

Jeg har vært borti en veterinær som het Estensen til etternavn. I seg selv ikke så festlig, men når man tar i betraktning at fornavnet hennes begynte på H, ble sammenstillingen rent Donald Duck-aktig: Veterinær H. Estensen!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 21:10   #29
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Du blir det du heter

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

Vi hadde to kommuneleger. Den ene het Frisk og den andre Rask. Så sluttet Rask og istedet fikk vi Kreft (skrives Craeft, eller noe sånt). Skulle ikke tro det gikk an.

En gang mannen min skulle til legen ble han møtt av en trippende legesekretær som nesten ikke kunne vente med å fortelle ham at Frisk var syk og Rask var sen.

Seriøst, jeg har ikke ledd så godt på lenge.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 21:10   #30
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Du blir det du heter

Litt på siden;
Jeg kjenner noen som heter Antonsen. De sier at dersom de får en gutt skal han hete Ellef.
Ellef Antonsen.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 21:11   #31
Supernala
Superkul
 
Supernala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 253
Supernala er litt kul
Standard

Sv: Du blir det du heter

Tannlegen min heter Holtan :P

__________________
_____________
Stolt mamma


I'm knot dumb!
Supernala er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 21:12   #32
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.807
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Du blir det du heter


Her var det mange fine.....tror ikke jeg kan slå disse, men jeg skal ihvertfall le ferdig først.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 22:02   #33
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Du blir det du heter

Her i byen har vi en lege med etternavnet Time.
Lett å tenke seg at det kan stokke seg litt under telefonsamtalene til sekretæren der. "Hei hei, jeg vil gjerne ha Time" "Selvfølgelig, når hadde du Time sist?" Og så videre.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 22:04   #34
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du blir det du heter

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

I Hønefoss ligger begravelsesbyrået Sukken.

Det har ikke jeg fått med meg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 22:04   #35
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du blir det du heter

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

Vi hadde to kommuneleger. Den ene het Frisk og den andre Rask. Så sluttet Rask og istedet fikk vi Kreft (skrives Craeft, eller noe sånt). Skulle ikke tro det gikk an.

En gang mannen min skulle til legen ble han møtt av en trippende legesekretær som nesten ikke kunne vente med å fortelle ham at Frisk var syk og Rask var sen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 22:12   #36
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Du blir det du heter

Pappa forteller om likningssjefen Flåmo og brannmesteren Lae Brenne.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 22:35   #37
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.274
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Du blir det du heter

Er det litt ufint å synes det var litt festlig at Steinar Lem var leder i Fremtiden i våre hender?

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 22:36   #38
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Du blir det du heter

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Er det litt ufint å synes det var litt festlig at Steinar Lem var leder i Fremtiden i våre hender?

Jeg har tenkt på å legge den ut i hele dag, men ikke turt. I fall noen kjente ham, og kunne bli såret.

Men jeg må innrømme at jeg synes den er ganske festlig.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 21:08   #39
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du blir det du heter

Intervju med en opprørs-soldat fra Libya på TV2 nyhtene. Han heter Abdul Granat.

Storesøster ler så tårene triller her.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 21:12   #40
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Du blir det du heter

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Intervju med en opprørs-soldat fra Libya på TV2 nyhtene. Han heter Abdul Granat.

Storesøster ler så tårene triller her.

Den var god!

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no