Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Er det noen andre som synes denne var morsom?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-09, 18:10   #41
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Jeg kjenner meg godt igjen, og fniste godt.

(Jeg våknet en gang av min mann som hang ut av vinduet med fjernkontrollen til tv, han prøvde å skru av måkebilen som bråkte utenfor. Jeg lurer på om føreren av måkebilen trodde han ble truet med våpen eller noe sånt, han kan umulig ha skjønt at han ble forsøkt skrudd av. )

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 18:26   #42
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Vi humrer. Og mimrer til da den daværende treåringen fikk oss til å gå ut i bilen etter gummistøvlene hans midt på natta, fordi han hadde drømt at de var stjålet og var helt fortvilet.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 18:31   #43
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Jeg synes ikke den var så morsom, for jeg trodde det var ett eller annet poeng jeg gikk glipp av. Har mer sansen for M, hvor det også beskrives lignende episoder men med bedre poeng.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 18:43   #44
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Jeg synes ikke den var gøy jeg heller - selv om jeg elsker nemi (og cyan, for den saks skyld)

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Se der, ja! Jeg har begrenset erfaring med snakking i søvne, det er kanskje derfor jeg ikke har det rette blikket. (Den eneste gangen jeg har vært utsatt for den slags, var da min eks-samboer plutselig satte seg opp midt på natta og mælte: "Karsten Isachsen inn på Tinget!" Det synes jeg var morsomt. Mannen har aldri hatt noe forhold til Isachsen.)

DENNE derimot - den jo jeg godt av.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 18:46   #45
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg var vel mer på , men tror jeg kunne vært nærmere hvis jeg hadde vært trøttere. :nok et datapunkt:

Bra oppsummert.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 18:49   #46
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Humrer godt av andre sine søvnsnakkehistorier her, da.

Selv tror jeg gubben min må ha blitt bra forvirra den natta jeg plutselig la meg godt inntil ham, la armen om halsen hans og mumlet ømt: "Åh, Elizabethen min."

Hvor Elizabeth kom fra, og hvorfor jeg plutselig hadde skifta fil i løpet av natta - si det vites ei.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 18:57   #47
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Inagh:

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 19:04   #48
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Jeg har et rikt nattlig liv, noe min kjære kan skrive under på. Jeg snakker, ler, krangler, går og styrer fælt i søvne, og jeg lo høyt da jeg leste denne. Det kunne vært meg. Nemi er verdens beste tegneserie.

  Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 19:04   #49
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Nå leste jeg den igjen og den var ti ganger morsommere nå. :latterkrampe:

  Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 19:05   #50
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

  Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 19:06   #51
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Jeg MÅ være trøtt. Poden forlangte at jeg forklarte denne til ham, og jeg klarte det rett og slett ikke fordi jeg lo sånn.

  Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 19:17   #52
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Eh... Jeg er på Elinblus nivå. Men lo av ex-en hennes da.

Det minner meg om da mannen la seg på fjernkontrollen (i hine hårde dager da vi lå p sovesofa i stuen) og bråvåknet og ropte "Skru AV vekkerklokka!!"

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 19:38   #53
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Ikke morsom.

Men Elinblu og Monsoon sine jeg av.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 19:51   #54
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Jeg lo ikke, da jeg ødela hele opplevelsen gjennom overfortolkning av de ikke-eksisterende referansene (jeg mener - knackwurster, OG hånden under dynen OG det merkelige utrykket på mannen - ikke legg dem inn hvis de ikke har en dobbel og/eller dypere mening ... )

Monsoonmannen og Blu-x-en, derimot ... -verdig.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 20:13   #55
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Herlig med en skikkelig latterkrampe.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 20:23   #56
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?



Minner meg om den gangen min kjære, ut av det blå, mens vi begge sov, satte seg opp i senga og virkelig HVEEEESTE som en gal katt,
for å skremme vekk den katten han trodde hadde kommet inn i rommet

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 21:04   #57
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Jeg ler med lyd, men egentlig var den ikke haha-morsom. Jeg er nok trøtt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 21:24   #58
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Alberto leste nettopp stripa og utbrøt "det der kunne vært deg". I rest my case.

  Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 21:30   #59
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?



Jeg måtte lese den igjen jeg også, etter at Albertine gjorde det. Den er morsom. Jeg har mascara i hele ansiktet.

Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 21:32   #60
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Altså, jeg husker fortsatt den natta da eldstemann var et par måneder gammel og jeg drømte at han holdt på å ramle ut av senga vår. Ansiktsuttrykket til min kjære ektemann Alberto da jeg kastet meg over ham og veltet ham nærmere meg var ubetalelig.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no