Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Den store hundetråden

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-17, 20:18   #11
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den store hundetråden

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Så gøy! Hva slags hund har dere igjen? Elmer måtte velge mellom lydighet og rallylydighet - han trener agility også og det ble rett og slett for mye å trene alt. Han valgte lydigheten og har såvidt begynt å konkurrere i klasse 1. Konkurrerte litt i rally også før han la det på hylla.

De andre hundene våre brukes i smeller og agility, vår eldste Flat på snart tre år tok 17-åringen bronsemerket i lydighet med i høst men de trener kun agility og smeller nå.

Jeg har gått en del kurs men akkurat nå tar gutta all trening og konkurranse mens jeg bare går turer og steller pels. Og følger på treninger. Og viser på utstilling når det kræsjer for Elmer.

Jeg har stor puddel. Hun har vært stilt mye tidligere, men ikke av meg, jeg har ikke sjanse å holde henne i utstillingspels. Agility og LP er også morro, trener litt LP og får se om vi får tatt oss sammen og jobbet litt seriøst slik at i kan stille i klasse 2

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no