Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-13, 22:35   #21
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg leser for å bli inspirert. På arbeidsrommet jeg sitter på på jobb er det så kaldt at jeg må ha vanter på. Jeg trenger å strikke meg noen uten fingertupper, tror jeg. For tida går det i ullstrømpebukse, dongeribukse over, ullsokker, trøye, skjorte/bluse og jakke, og så fleecejakke og pledd oppå der når jeg sitter stille.

Jeg trenger noen nye ullplagg, noe pent, noen feminine ulltrøyer, for eksempel. Finnes det noen med blonder på, tro?

Jeg bruker mye Nøstebarntrøyer for damer, siden de er enkle og i (mine øyne) ok farger. Dog ikke blonder, men de er en smule innsvingede og passerer som feminine i min bok.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 22:36   #22
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg leser for å bli inspirert. På arbeidsrommet jeg sitter på på jobb er det så kaldt at jeg må ha vanter på. Jeg trenger å strikke meg noen uten fingertupper, tror jeg. For tida går det i ullstrømpebukse, dongeribukse over, ullsokker, trøye, skjorte/bluse og jakke, og så fleecejakke og pledd oppå der når jeg sitter stille.

Jeg trenger noen nye ullplagg, noe pent, noen feminine ulltrøyer, for eksempel. Finnes det noen med blonder på, tro?

Bogerud har Iris ulltrøyer og singleter, Pierre Robert har også noe med litt blondegreier på.

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 22:39   #23
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?

Ja, det slo meg akkurat at Nøstebarn jo har voksentøy også. Takk for tips, var inne og så - tror nok jeg må handle litt.

Bogerud noteres, men dit kommer jeg meg ikke med det første. Netthandel er bra.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 22:50   #24
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?



__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 22:53   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?

Jeg er en frostmakk, men det er jo ikke særlig kaldt her nå. Minus 2-3 grader sånn ca (som fader meg egentlig er kaldt nok for meg, kunne aldri bodd et sted med mer kulde). Så jeg pleier å kle meg i tights og en pen tunika eller hverdagskjole over, og har en god og varm kåpe som alltid holder kulda ute. Blåser det mye, tar jeg på meg hattelua mi og kanskje et skjerf. Votter må jeg alltid ha da, kjører bil og rattet er alltid så kaldt i begynnelsen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 22:55   #26
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?

Fryser ikke ikke på jobb. Der har jeg varmeovn. Og pledd, ved behov.

Så jeg kler meg egentlig ganske vanlig. (La nå det være sagt, da ulljakke av lang type er en fast del av mitt hverdagsantrekk for tiden, det har det vært siden... vel, siden sommerferien? Jeg har et par å veksle i da...) Ute har jeg ullkåpe, vintersko, sjal, lue og hansker.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 22:57   #27
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?

Penbukse uten noe under. Nylonstrømper med tynn ullsokk utenpå, og Uggs til jobb mens penskoene venter der. Genser/topp/skjorte med dressjakke utenpå, og dunkåpe på toppen. Eier ikke lue, og glemmer ofte hansker - dog hadde jeg mine deilige Canada Goose-votter på de iskalde dagene etter nyttår. De var helt ubrukelige, det var som å ha luffer.

Men jeg kjører til T-banen, og skal bare spasere innendørs gjennom Oslo S i andre enden så det går greitt. Men hvis T-banen er forsinket er jeg føkked.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 07:52   #28
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?

Jeg går med tynne ullsokker og ulltrøye fra PR omtrent fra sept til mai for å ikke fryse spent ihjel på denne kalde jobben her.
Kjører til jobb så jeg er ikke så mye ute i kulda. Sitter ofte med ullsjalet på inne og det varmer deilig.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 07:58   #29
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?

Jeg har heldigvis varmt kontor, og dunparkasen og Merrell-støvlene redder meg gjennom det meste utendørs. Men jeg har ullskjørt, ullstrømpebukser og et gigantisk ull-silke-skjerf å ty til.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 08:11   #30
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?

Jeg fryser døgnet rundt uansett hva jeg har på meg syns jeg. I dag ble det sånne skinny lilla bukser, tynn ullgenser og ullkjole utenpå der. Tykt skjerf og alt for tynne støvler kjenner jeg. Skulle gjerne hatt ullstrømpis under, men syns det er så ubehagelig å ha på det inne hele dagen.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 08:34   #31
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?

Jeg fryser mindre idag, men er lite smæshing i påkledningen: svart bukser, ullsokker, forede skoletter, langermet ulltrøye inni en fleecegenser, og et digert skjerf som jeg ikke tenker å ta av meg før lunsj ihvertfall. Og jeg sitter inne i kontorlandskap.

Imorgen kjører jeg to ullstrømpiser og kjole, for å høyne smæshingfaktoren kraftig fra idag. Tror frosten har inntatt denne kroppen nå.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 08:43   #32
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?

Minus 22: Alpinbukse, dunparkas, dobbel ull under og termostøvletter. Kjole i vesken.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 08:43   #33
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?

Opprinnelig lagt inn av Høyt&Lavt, her.

Bogerud har Iris ulltrøyer og singleter, Pierre Robert har også noe med litt blondegreier på.

Jeg bruker ull/silke-undertøyet fra Bogerud, det berger meg i de nne kuldeperioden. Har strikket meg noen lange leggings i alpakka som jeg trekker opp til knærne, der dunkåpen stopper, tar de av når jeg kommer inn.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 09:00   #34
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?

Vi har en god og varm arbeidsplass så jeg tar på meg det jeg føler for egentlig. I dag er det burgunder bukse i "skinn, lang sort singlet og en kort grovstrikket cardigan i en litt ubestemmelig farge. Sorte korte boots med stilettheler.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 09:15   #35
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?

Tynne ulltights under jeans, ull-t-skjorte under bomullsskjorte, ullsokker i inneskoene. nemlig: Ullsjal, skinnvotter og lang dunjakke når jeg går til og fra jobb. Bare fjorten minusgrader, så da bruker jeg ikke lue (jeg klarer meg med håret mitt inntil vi bikker under femten ).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 20:46   #36
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?

Jeg kjøpte en sort ullkjole på salg på Zara nettopp. Den er genial- kan ha ulike ulljakker og støvletter skjerf og tilbehør til, så den brukes flittig. Ellers ullstrømpis, og god varm dunkåpe, lue og skinnvoter og digert ullskjerf til og fra. Ugh.... gruer meg allerede.....

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 20:57   #37
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?

I morgen blir det rosa ulltrøye og stilongs fra Kari traa, treningstights, dunparkas og varmforede sko + votter og lue. I morgen er det uteskole på jobb, vi er ikke ute hele dagen siden det er meldt 24- men er ute en lang stund.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 21:15   #38
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?

Uanstendig bekledning er uansett ikke problemet om vinteren, men tynn-tynne ullplagg innerst gjør at jeg kan kle meg i noenlunde det jeg bruker til vanlig (som regel kjoler, skjørt/jakker/bluser og strømpebukser).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 21:25   #39
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg trenger noen nye ullplagg, noe pent, noen feminine ulltrøyer, for eksempel. Finnes det noen med blonder på, tro?

Spar Kjøp har så vidt jeg vet.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 21:26   #40
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg er en frostmakk, men det er jo ikke særlig kaldt her nå. Minus 2-3 grader sånn ca (som fader meg egentlig er kaldt nok for meg, kunne aldri bodd et sted med mer kulde). Så jeg pleier å kle meg i tights og en pen tunika eller hverdagskjole over, og har en god og varm kåpe som alltid holder kulda ute. Blåser det mye, tar jeg på meg hattelua mi og kanskje et skjerf. Votter må jeg alltid ha da, kjører bil og rattet er alltid så kaldt i begynnelsen.

Joda, minus 10 dag jeg kjørte til jobb i dag. OK, bare noen få minus da jeg kjørte hjem, men det føltes som mye mye mer pga vinden.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no