Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

EAT-konferansen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-15, 09:17   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: EAT-konferansen

Jeg er veldig enig med noen (det er fortsatt gøy!) i "lev som du lærer"-tankegangen, og klarer ikke helt ta Stordalens (på ingen måte nyskapende) budskap helt på alvor før den ikke lenger akkompagneres av en helt vanvittig forbrukskultur i eventene og festene.

Men ellers er jeg rørende lykkelig for alle som i det minste får frem et miljøbudskap på et vis.

Rolness har jeg ignorefilter på.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 09:18   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: EAT-konferansen

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det er jeg langt på vei enig i, men jeg mener at det ikke kan gjelde de som skal stå i front og fortelle andre hvordan de skal leve miljøvennlig og bærekraftig. De må faktisk vise gjennom eget liv at de tar det de selv sier på alvor. Da holder det ikke å kjøpe klimakvoter når man flyr privatfly altså. Bærekraftig forbruk koster, også i form av at man må oppgi ting som gjør livet mer komfortabelt og lettvint.

Ja, det erjo noe i det. Det kan ikke være Alle Andre som skal gi opp noe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 09:48   #23
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: EAT-konferansen

Jeg skjønner ikke helt greia, selv om jeg skjønner mat - bærekraft - ikke kaste mat - tankegangen. Men så er jeg da også evig skeptisk til mange av "bedre-verden"-tilstelningene kronprinsparet deltar på, herunder Dignity day og Verdens unge ledere Forum. Se og bli sett, i mine øyne. Sånn innimellom luksusferier på Scheyschellene og i Mexico. (Jeg er evig skadet mht forutinntathet etter en del samkvem med Mette Marit for lang tid siden, der hun slettes ikke var så koselig som hun ser ut til å være mot lidende personer og italienske motefolk).

Gunnhild Stordalen har jo fått til mye, jeg hadde ikke klart å samle denne gjengen. Smart er hun sikkert også. Men man kommer faktisk langt med penger, rike folk liker hverandre og det endelige utfallet gjenstår jo å se. Enn så lenge kan hun jo kose seg i det innendørs fossefallsanlegget de har i husets spaavdeling, mens hun tenker ut nye tanker.

*surpomp*

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 09:51   #24
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: EAT-konferansen

Dagsrevyen hadde en litt kritisk reportasje, der reporteren sa noe som at "han så ikke noe konkrete resultater fra fjorårets og dette årets konferanse, kanskje flere vil stille krav om resultater til neste års konferanse."

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 09:53   #25
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: EAT-konferansen

Du och jag, Pelle.

Og jeg har også reagert på Dignity day og Verdens unge ledere Forum. Hva er det egentlig? Annet enn folk som reiser rundt og møtes på konferanser?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 12:45   #26
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: EAT-konferansen

Nå har jeg sett litt på EATs rådgivende organ, og får litt mer respekt for arbeidet bak.

Jeg er på linje med noen i lev-som-du-lærer-tankegangen, men har ikke lyst til å ignorere et mulig godt tiltak bare derfor.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 12:46   #27
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: EAT-konferansen

Men det å fronte lakseoppdretten som et miljøtiltak, derimot.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 19:43   #28
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: EAT-konferansen

Jeg tenker at Stordalen tenker at om hun inviterer eliten, så har de mer slagkraft enn mannen i gata. Det jeg har lest om EAT virker lovende, men er veldig enig i at Stordalen burde leve som de selv mener andre burde leve.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 19:43   #29
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: EAT-konferansen

EAT skaper debatt om ikke annet.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 20:14   #30
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: EAT-konferansen

Jeg et spent på hva dette resulterer i med tanke på beslutninger i tida som kommer. Dette er mennesker med makt til å fatte beslutninger som kan gjøre forandring. Dersom de gjør dette kan det ha stor effekt og betydning.

Det å fatte slike beslutninger koster en del og det gjenstår nå å se om de har guts nok til å sette ord ut i handling.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 22:24   #31
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 910
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: EAT-konferansen

Jeg hørte et utrolig engasjerende innlegg av Gunhild Stordalen på ONS-konferansen i fjor (selv om artikkelen ikke yter innlegget rettferdighet) og har veldig sansen for Eat og prinsippene det bygger på. Jeg synes hun bruker effektive virkemidler for å sette fokus på utrolig viktige tema. For meg blir det rett og slett for dumt å bagatellisere budskapet fordi de ikke "lever som de snakker". Verden er i endring og jeg tror slike initiativ er utrolig viktige for at vi skal kunne ha en sjanse til å tilby barna våre en fremtid verdt å leve i.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 22:43   #32
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: EAT-konferansen

Opprinnelig lagt inn av Anikka, her.

Jeg hørte et utrolig engasjerende innlegg av Gunhild Stordalen på ONS-konferansen i fjor (selv om artikkelen ikke yter innlegget rettferdighet) og har veldig sansen for Eat og prinsippene det bygger på. Jeg synes hun bruker effektive virkemidler for å sette fokus på utrolig viktige tema. For meg blir det rett og slett for dumt å bagatellisere budskapet fordi de ikke "lever som de snakker". Verden er i endring og jeg tror slike initiativ er utrolig viktige for at vi skal kunne ha en sjanse til å tilby barna våre en fremtid verdt å leve i.

For at det skal bli reell endring må de leve som de snakker og mennesker med så mye makt som det de har må bruke beslutninger til å skape endring. Jeg aner ikke hva hun konkret gjør utenom snakkingen. Det kan hende hun gjør mye.

Det er ikke ord som gir barna våre en fremtid verd å leve i, men handling og der har mennesker som Stordalen stor makt og store muligheter til å handle slik at det gir resultater.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 23:13   #33
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: EAT-konferansen

Grei konferanse. Mer prat enn handling (men oppmerksomhet er også viktig). Dårlig pressedekning. Enig med Rollnes.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 08:26   #34
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: EAT-konferansen

Opprinnelig lagt inn av Anikka, her.

Jeg hørte et utrolig engasjerende innlegg av Gunhild Stordalen på ONS-konferansen i fjor (selv om artikkelen ikke yter innlegget rettferdighet) og har veldig sansen for Eat og prinsippene det bygger på. Jeg synes hun bruker effektive virkemidler for å sette fokus på utrolig viktige tema. For meg blir det rett og slett for dumt å bagatellisere budskapet fordi de ikke "lever som de snakker". Verden er i endring og jeg tror slike initiativ er utrolig viktige for at vi skal kunne ha en sjanse til å tilby barna våre en fremtid verdt å leve i.

Det er mange som reiser rundt med engasjerende innlegg uten at det skaper det minste endring. Å sette fokus på noe skaper heller ikke endring i seg selv. Og jeg må si jeg synes det blir høl i huet å snakke om hvor viktig det er med byer der folk enkelt kan ta seg rundt til fots eller med sykkel når man selv tar privatfly verden rundt. Det blir for dobbeltmoralsk for meg altså. Jeg gjentar meg selv, men det er faktisk sånn at f.eks. en flytur til London forurenser like mye som et halvt års gjennomsnittlig bilkjøring.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 09:06   #35
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 910
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: EAT-konferansen

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det er mange som reiser rundt med engasjerende innlegg uten at det skaper det minste endring. Å sette fokus på noe skaper heller ikke endring i seg selv. Og jeg må si jeg synes det blir høl i huet å snakke om hvor viktig det er med byer der folk enkelt kan ta seg rundt til fots eller med sykkel når man selv tar privatfly verden rundt. Det blir for dobbeltmoralsk for meg altså. Jeg gjentar meg selv, men det er faktisk sånn at f.eks. en flytur til London forurenser like mye som et halvt års gjennomsnittlig bilkjøring.

Det er det. Men jeg har tro på at Eat faktisk greier skape endring. Tross livsstilen til Stordalenparet. Og "halve Norge" drar jo på langhelger i London for tiden, så argumentet ditt der blir litt merkelig for meg. Er det ikke bra at folk som faktisk greier skape publisitet, skape nettverk og initiere ting gjør nettopp dette, selv om de ikke lever karbonnøytralt? Eller er det bedre om de sitter på ræva og nyter det gode liv og tenker på seg selv? I mitt hode trenger vi hver og en som drar verden i en riktig retning, det er nok av krefter som drar motsatt vei, for å si det mildt.

Har du forøvrig satt deg godt inn i hva Eat står for?

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 09:18   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: EAT-konferansen

Opprinnelig lagt inn av Anikka, her.

Eller er det bedre om de sitter på ræva og nyter det gode liv og tenker på seg selv?

Det er ikke akurat det som er det eneste alternativet, da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 09:21   #37
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: EAT-konferansen

Opprinnelig lagt inn av Anikka, her.

Det er det. Men jeg har tro på at Eat faktisk greier skape endring. Tross livsstilen til Stordalenparet. Og "halve Norge" drar jo på langhelger i London for tiden, så argumentet ditt der blir litt merkelig for meg. Er det ikke bra at folk som faktisk greier skape publisitet, skape nettverk og initiere ting gjør nettopp dette, selv om de ikke lever karbonnøytralt? Eller er det bedre om de sitter på ræva og nyter det gode liv og tenker på seg selv? I mitt hode trenger vi hver og en som drar verden i en riktig retning, det er nok av krefter som drar motsatt vei, for å si det mildt.

Har du forøvrig satt deg godt inn i hva Eat står for?

Jeg har lest en del om EAT i det siste ja. Og grunnen til at jeg startet denne tråden er altså at jeg ikke helt får grep om hva de driver med og hvilke resultater det gir (bortsett fra mye publisitet).

Og ja, jeg forventer at folk som forteller andre at de må leve mer miljøvennlig går foran med et godt eksempel. Og i hvert fall ikke er storforbrukere, slik Stordalenekteparet må sies å være. Da blir det lite troverdig for meg. Det er et kjempeproblem at "halve Norge" flyr så mye som folk gjør. Det er et kjempeproblem at vi i den vestlige verden forbruker så mye som vi gjør.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 10:22   #38
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 910
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: EAT-konferansen

Enig i at det er et kjempeproblem at vi lever som vi gjør i den vestlige verden. Derfor setter jeg pris på alle initiativ til å gjøre noe med dette. Jeg tror ikke Eat "bare er prat". Jeg tror det er viktig å påvirke beslutningstagere på alle nivåer for å nå de målene som vi akutt trenger. Man skal ikke undervurdere effekten av lobbyering.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 11:39   #39
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: EAT-konferansen

http://www.vl.no/meninger/spaltist/e...dskap-1.364759

Kort innlegg av Linn Stalsberg.

http://www.vl.no/meninger/kommentar/...amour-1.363376

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 12:05   #40
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: EAT-konferansen

Jeg synes denne er god.
(mulig det er innlogging?)

http://www.nationen.no/meninger/en-f...3757570-b6a274

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no