Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Lunsjmuffins uten bakepulver?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-12, 18:48   #1
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.415
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Lunsjmuffins uten bakepulver?

Stemmer dette? Mannen har kjøpt ei bok som heter supersunn familie. Vi trenger den bare litt, til inspirasjon til felles lek og noen litt nye tips i matveien. Men nå vil jeg gjerne prøve meg på lunsjmuffinsene, jeg har forsøkt liknende et par ganger tidligere uten at det har blitt særlig godt.

Ser at det ikke er med bakepulver i, eller noe annet hevemiddel i oppskrifta. Kan det stemme, eller har de bare glemt seg? Har noen erfaring med skikkelig gode matmuffins?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 19:28   #2
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.415
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: lunsjmuffins uten bakepulver?

Ja eller nei?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 19:53   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lunsjmuffins uten bakepulver?

Hvis det er egg i som skal piskes til eggedosis/stivt kan det være det er nok til heving?
Evt. at det blir litt omelettaktig i konsistensen.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 21:09   #4
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.415
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lunsjmuffins uten bakepulver?

Det stod røring. Nå har jeg forsøkt med ei teskje bakepulver, det ble ganske godt. Den nyttigste lærdommen må være at de henger fast i papiret, sånn at jeg må vurdere silikonformer eller bare å steke dem rett i muffinsbrettet. Håper de er gode i morgen også, da er det planen at de skal være turmat. Dersom de ikke forsvinner som kveldsmatgodt for mannen og meg først.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 22:34   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.403
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lunsjmuffins uten bakepulver?

Det kan hende de slipper papiret lettere når de er kalde.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no