Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-07, 05:59   #121
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Samme diskusjonen i reprise. Forskjellen er at denne gangen går skeptikerne lenger fordi det er en å peke på.
Man kaller henne sprøyte gal, og diverse andre ting.
Ingen turde å nevne slike karakterestikker av de som trodde på "det alteranive", for å bruke en samlebegrep, her på FP i den andre diskusjonen.
DA er det personhets, i følge forumreglementet. Men nå er det snakk om en offentlig person, og DA er det greit å karakterisere på den måten?

Ja, ja. Dobbeltmoral er sikkert dobbelt så bra som vanlig moral.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 09:11   #122
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Sånn apropos sammenligningen av engelske fyllefanter og norske spåkoner: http://www.metro.co.uk/weird/article...7&in_page_id=2

Legg merke til at artikkelen ligger under fanen "weird". Ikke kongelige nyheter, ikke utenriks. Weird. Nettopp.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 11:33   #123
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.218
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Legg merke til at artikkelen ligger under fanen "weird". Ikke kongelige nyheter, ikke utenriks. Weird. Nettopp.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 11:36   #124
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Absolutt ikke noe for meg, men jeg synes hun er modig. Hun er jo fullt klar over flestepartens syn på slike saker.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 12:16   #125
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Ingen turde å nevne slike karakterestikker av de som trodde på "det alteranive", for å bruke en samlebegrep, her på FP i den andre diskusjonen.
DA er det personhets, i følge forumreglementet. Men nå er det snakk om en offentlig person, og DA er det greit å karakterisere på den måten?

Enig med Line* i dette.

En del innlegg i denne tråden er svært hetsende. og at flere av moderatorene her inne faktisk sier at det er helt ok syns jeg ikke noe særlig om.
Jeg ser ikke helt krisen i at noen kaller Märtha gal, eller om noen kaller Ari Behn ekkel (annen tråd), men om moderatorene i en tråd skal si at det ikke er ok, for så i neste være helt med syns jeg er litt dumt.

Moderatorene har vært inn i tråder tidligere og sagt i fra om at hetsing ikke er ok. Ikke av offentlige personer heller.

Nå har jeg leita etter en tråd der jeg vet det ble litt rabalder, men jeg finner den ikke...


Men sånn utover det tror nok ikke jeg og Martha på de samme tingene, og jeg er skeptisk til folk som påberoper seg å være synske.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 12:34   #126
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Jeg er med deg der et halvår på prosjekt jeg altså!
Så kan vi sitte å rå-fnise sammen i timene

Nei,nei,nei!
Dere to får ikke lov til å sitte å bølle sammen på bakerste benk - det vil ødelegge læringen, og dermed hele forskningsprosjektet jeg skal være med å sponse!
Dere får ta et halvår hver.

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Sånn apropos sammenligningen av engelske fyllefanter og norske spåkoner: http://www.metro.co.uk/weird/article...7&in_page_id=2

Legg merke til at artikkelen ligger under fanen "weird". Ikke kongelige nyheter, ikke utenriks. Weird. Nettopp.

Ja, men da er jeg enig i en av kommentarene til artikkelen:

You know this isn't that absurd. How many people go to churches, synagogues, mosques or other temples to talk to some invisible guy that lives in the clouds?

- Gordon, Dundee



Märthas engletro er ikke rarere enn andre folks Gudstro.
Så da er jo den engelske kongefamilien like "weird", erklærte protestanter som de er.


Her handler det om en intoleranse mot det som er utenfor nåtidens normalbegrep. Intoleranse og avstengthet er uklokt og står i veien for menneskelig utvikling.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 12:42   #127
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.


Märthas engletro er ikke rarere enn andre folks Gudstro.
Så da er jo den engelske kongefamilien like "weird", erklærte protestanter som de er.


Her handler det om en intoleranse mot det som er utenfor nåtidens normalbegrep. Intoleranse og avstengthet er uklokt og står i veien for menneskelig utvikling.

Folk skal få lov til å tro på det de vil for min del, Märtha også. Det som for meg blir helt feil er at de starter en forsåvidt dyr skole der du rett og slett skal lære ting som i utgangspunktet (for dem som tror på det) går for å være medfødt. Det hele høres ut som humbug. Det er heller ikke til å komme bort fra at prinsessetittelen til Märtha blir benyttet for å skape blest rundt den nystartete skolen. Jeg er spent på hvor mange elever de får til 16. august. De har forresten ikke undervisningslokaler enda, for lokalene har ikke åpenbart seg enda.

Jeg hadde sett på Märthas overbevisning, tro og evner på en annen måte hvis det ikke i samme åndedrag skulle tjenes penger på det.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 12:52   #128
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg synes det er kjempeflott at hun tør å gå sine egne veier! Supert!

Og det synes jeg også

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 12:54   #129
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinse

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Nei,nei,nei!
Dere to får ikke lov til å sitte å bølle sammen på bakerste benk - det vil ødelegge læringen, og dermed hele forskningsprosjektet jeg skal være med å sponse!
Dere får ta et halvår hver.

Bare la vær å sponse du

Vi må få ha morro sammen om vi skal være sammen med Märtha et helt halvår

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 12:57   #130
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.



Er også av edel 71 årgang, og langt fra nærmere 40 en 30....

Nemlig.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 12:57   #131
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Liten avsporing, men jeg har forøvrig alltid vært veldig kritisk til at Märtha fortsatt kaller seg for "Prinsesse Märtha Louise". Før så argumenterte hun jo med at hun ikke hadde noe etternavn, men i denne sammenhengen her synes jeg Märtha Louise Behn hadde vært mer korrekt.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 13:13   #132
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Her handler det om en intoleranse mot det som er utenfor nåtidens normalbegrep. Intoleranse og avstengthet er uklokt og står i veien for menneskelig utvikling.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 13:35   #133
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

(…) DA er det personhets, i følge forumreglementet. Men nå er det snakk om en offentlig person, og DA er det greit å karakterisere på den måten?

Jepp. Akkurat slik er det heldigvis. I et ordentlig demokrati skal det være ekstremt stort rom for å kritisere offentlige personer, særlig de som på en eller annen måte representerer maktstrukturene i samfunnet, og der tror jeg jammen kongefamilien kvalifiserer. Omtalen av prinsessen i denne tråden er ikke engang i nærheten av å være problematisk i så måte.

Vi husker vel at daværende statsminister Kjell Magne Bondevik (som jo er sertifisert gaga), gikk helt amok da Otto Jespersen fremførte betimelig kritikk av ham; Bondevik hylte opp om mobbing og hets (og beviste dermed at Jespersen hadde helt rett og sannsynligivs burde tatt hardere i). Jeg er faktisk skremt av hvor mange som mener at det skal være sterke begrensninger på kritikk og negativ omtale av personer med makt i samfunnet.

Ben "How's this for a band name: Psycho Princess" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 14:16   #134
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

En del innlegg i denne tråden er svært hetsende. og at flere av moderatorene her inne faktisk sier at det er helt ok syns jeg ikke noe særlig om.
Jeg ser ikke helt krisen i at noen kaller Märtha gal, eller om noen kaller Ari Behn ekkel (annen tråd), men om moderatorene i en tråd skal si at det ikke er ok, for så i neste være helt med syns jeg er litt dumt.

Moderatorene har vært inn i tråder tidligere og sagt i fra om at hetsing ikke er ok. Ikke av offentlige personer heller.

Jeg er ikke helt sikker på hvilke tidligere tråder du tenker på (nevn dem gjerne, hvis du tenkte på konkrete tråder). Men jeg synes det er forskjell på å uttale seg om et utspill som en offentlig person selv kommer med, og å f.eks. uttale seg om (eller spre) private bilder av folk som ikke selv har ønsket at disse skal komme ut, eller for den del om å spre rykter eller komme med karakteristikker av (kjente) personer basert på rykter og spekulasjoner.

Litt som at det er forskjell på å slakte en bok grundig og bruke masse stygge ord om boken (og om forfatteren som forfatter), og å skrive masse stygt om forfatterens privatliv basert på ikkeoffisielle rykter.

Ellers er det vel ingen av moderatorene som har uttalt seg "som moderatorer" i denne tråden - det gjør ikke jeg heller, akkurat nå - selv om du jo kan si at moderatorene alltid er moderatorer og bør være ekstra flinke til å følge reglene. Det mener i alle fall jeg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 16:22   #135
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Jeg fatter virkelig ikke hva som er saa galt med denne siden jeg?

Folk er da opptatt av forskjellige ting, og det maa da vaere helt ok vel?

Er jeg rar?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 19:52   #136
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Og så må jeg le litt over noen av reaksjonene Märtha får her. Unnskyld meg, men er ikke dette litt typisk Norge og jantelov. Ja, jeg vet noen av dere sier at det ikke er det, men hva med å være litt åpen for hvarandres syn på livet, og respektere det hun tror på.

Det er VELDIG jante ja!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 19:54   #137
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Syntes det ikke er jante å spørre seg selv om dette er en spøk jeg.


Jeg trodde SERIØST det var det. Og det har ikke noe med at jeg prøver disse Martha, men at jeg tror hun vil få problemer med å bli tatt seriøst når hun uttaler seg på denne måten.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 19:55   #138
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg klarer ikke helt å engasjere meg, merker jeg. Om prinsessen tar ekstrajobber som Tupperwarekonsulent kunne ikke brydd meg mindre. Jeg er ikke spesielt opptatt av kongehuset.

Jeg er i grunnen ganske enig i dette ogsaa jeg!

Men saa er jeg egentlig imot hele institusjonen kongefamilie ogsaa da...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 20:01   #139
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Nå er det vel på tide å tenke republikk, eller hva?

Det er vel paa tide aa tenke republikk helt uavhengig av Ma"rthas engling, synsking osv. synes jeg. Kongefamilien horer hjemme i eventyrboekene.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 21:37   #140
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen



Jammen er det synd Nytt-på-nytt- og Hallo-i-uken-redaksjonene har sommerferie.

(Det er vel sikkert nettopp derfor denne nyheten slippes midt i fellesferien, kan jeg tenke meg!)

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
engleskole, klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no