Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

HAY - About A Chair

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-12, 15:35   #1
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

HAY - About A Chair

Jeg hadde egentlig bestemt meg for Verner Pantons Vitra-stoler til kjøkkenet. Men så kom jeg over HAYs About a Chair og ble plutselig veldig usikker.
Noen som har sittet i sistnevnte om vet om de er ok å sitte i?

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 19:30   #2
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: HAY - About A Chair

Åh! Fine!

Sorry, noe mer enn at jeg vil ha vet jeg ikke.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 21:32   #3
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: HAY - About A Chair

Jeg har sett den og synes den er veldig fin. Ikke sittet i denne, men har prøvd 3 av loung-stolene deres og de er ok, men ikke fantastiske.

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 22:18   #4
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: HAY - About A Chair

Kjempefine! Ser gode ut ihvertfall!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 22:28   #5
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HAY - About A Chair

Jeg har også oppdaget disse og lurte på hvordan de var å sitte. Dro derfor til en butikk i nabobyen som fører dem, fant en stol i et hjørne med masse på setet, som jeg tok ut for å prøvesitte. Skjønte fort hvorfor det lå mye i stolen for den var ødelagt, sviktet rett og slett. Må si jeg ble litt skeptisk til om kvaliteten er god...

Men fine er de!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 22:42   #6
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: HAY - About A Chair

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg har også oppdaget disse og lurte på hvordan de var å sitte. Dro derfor til en butikk i nabobyen som fører dem, fant en stol i et hjørne med masse på setet, som jeg tok ut for å prøvesitte. Skjønte fort hvorfor det lå mye i stolen for den var ødelagt, sviktet rett og slett. Må si jeg ble litt skeptisk til om kvaliteten er god...

Men fine er de!

Jeg betaler ikke 3000 kroner for en stol som ikke holder særlig lenge, gitt.
Men ååå, de er jo så fine.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 23:33   #7
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: HAY - About A Chair

Åh jeg elsker våre Panton stoler. De er gode å sitte lenge i, de er praktiske å ta med i dusjen og vaske, og jeg blir aldri lei av å se på de.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 23:42   #8
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: HAY - About A Chair

Ja, jeg hadde jo egentlig bestemt meg for Vitra-stolene, men så falt jeg liksom for disse også...

Noen som har bilde av Vitra-stolene ved et spisebord? Vet jeg så det her inne en gang, nemlig.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no