Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gullbestikk - lekkert eller latterlig?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-18, 14:12   #21
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gullbestikk - lekkert eller latterlig?

Massevis av farger i huset vårt, men ikke spor av gull.

Så dette blir en ren smakssak; gå for gull om du liker det!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 14:12   #22
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gullbestikk - lekkert eller latterlig?

Jeg liker egentlig ikke gull, men syns gullbestikk er kult. :motstrøms: Kjør på! Jeg driver ikke med forskjellige bestikk til hverdags og fest, her er det one size fits all, men om jeg hadde gjort det kunne jeg fint hatt noe sånt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 14:26   #23
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gullbestikk - lekkert eller latterlig?

Jeg skulle gjerne hatt det selv. Svart, kobber og rosegull er også stilig.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 14:29   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gullbestikk - lekkert eller latterlig?

Om du liker det; kjør på. Men tenk nøye gjennom om du liker det om fem år. Det er veldig en motegreie på vei nedover, og om det da er slik at du ikke liker det når det ikke er i motebildet lenger syns jeg ikke du skal kjøpe. Å kjøpe bestikk som forbruksvare blir teit.

Om du kommer til å elske gullbestikk for evig og alltid: slå deg løs!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 15:53   #25
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gullbestikk - lekkert eller latterlig?

I mine øyne vil det passe inn hver eneste julesesong, og det er nydelig til grønt, så alle konfirmasjoner og hver vår også . Når jeg tenker meg om, blir det nydelig om høsten også. Ja, du trenger bare dette, men midt på sommeren kan det bli vel i overkant.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 16:05   #26
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gullbestikk - lekkert eller latterlig?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Nei, tvert i mot, jeg synes de grå og hvite hjemmene som har vært så populære så lenge er gørrkjedelige. Jeg liker gull, bare ikke i bestikk.

Jeg synes filmer, musikk, mat, møter og mennesker ("visse" foran alt, selvsagt) er kjedelige. Sånne ting som bare "er" der, og som jeg slipper å forholde meg til, som bestikk, vegger og stoler, kan aldri bli kjedelige, eller spennende, for min del. :enkel:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 16:12   #27
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gullbestikk - lekkert eller latterlig?

Jeg liker det ikke selv, men tror du er tidlig ute i det som kommer til å bli en trend. På baderom er jo nå svart, med matt gull armaturer veldig up and coming.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 20:20   #28
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gullbestikk - lekkert eller latterlig?

Jo, synes det er fint. Smak og behag dette med pynting.

Det passer ikke hos oss. Er ikke noe dill her.
Vi hoppet forresten glatt over den grå epoken og har ikke pusset opp stua siden 2002. Sluske.
Jeg kunne heller aldri ha dratt mose, kongler og sånne uteting inn på bordet. Har ikke sansen. Men synes det er fint hos andre.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 07-12-18 kl 20:36.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 20:30   #29
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gullbestikk - lekkert eller latterlig?

Jeg er heller ikke så glad i gull, men synes likevel det kan være stilig. Gull og sort er lekkert, selv om det ikke passer hos meg.
Men ikke hør på meg, jeg bor i et kjedelig hvitt hus med grå vegger og grått interiør.


Sist redigert av 007 : 07-12-18 kl 21:23.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 20:52   #30
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gullbestikk - lekkert eller latterlig?

Jeg liker det og ønsker meg en billig versjon (som tåler oppvaskmaskin) til jul.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 21:08   #31
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gullbestikk - lekkert eller latterlig?

Jeg lurte litt på når dette skulle ta av. Det var så mye gullbestikk å se i butikkene i Gøteborg og Stockholm tidligere i sommer. Hvis jeg skulle hatt det så måtte det vært til duk i tung fløyel og svart servise, krystallglass og dyprøde roser. Det passer ikke til mitt minimalistiske porsgrund-servise liksom.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 22:09   #32
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gullbestikk - lekkert eller latterlig?

Jeg liker gull, men kunne nok ikke hatt bestikk i gull. Det er overhodet ikke min stil. Men, her er det ikke snakk om min eller noen andres stil, kun om din! Og liker du gull, og da også i bestikk, så kjør på!! Tviler på at noen vil dømme deg negativt av den grunn liksom.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 22:13   #33
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gullbestikk - lekkert eller latterlig?

Jeg digger det, kjør på!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 22:30   #34
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gullbestikk - lekkert eller latterlig?

Ikke så glad i gull, så hadde ikke kjøpt det selv. Men hadde ikke tenkt at andre var latterlige dersom de hadde det.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 22:54   #35
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gullbestikk - lekkert eller latterlig?

Lekkert
Jeg kjøpte det fra Aida som de har på Kitchn, men det reklamerte jeg på da gullfargen ble vasket bort.

Jeg har en enkel stil, både til hverdag og til pent, så på vårt bord kom gullfarget bestikk virkelig til sin rett.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 22:55   #36
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gullbestikk - lekkert eller latterlig?

Jeg synes det er lekkert.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no