Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Tips til gode spill som både jeg og kidsa liker

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-13, 14:47   #1
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tips til gode spill som både jeg og kidsa liker

Etter at jeg brukte et semester ekstra på å spille Tetries og Minesveiper, bestemte jeg meg for aldri å røre spill igjen.

Men nå er risikoen for spillgalskap blitt vesentlig mindre :travel og trøtt:, og det hadde vært hyggelig å ha noen spill som både jeg og ungene liker.

Vi har PS3 og PC. PC-spill har jeg knapt spilt, men jeg har spilt PS med ungene. Kan ikke fordra sånne kjøre-fort-spill, men både Lego Ringenes herre og Monsterbuzz syntes jeg var gøy. Men jeg tenker jeg hadde syntes det ville være ENDA gøyere om det ble... litt mer avansert?

Jeg tenker noe med fin grafikk og oppgaver man skal løse og litt sånt. Og noe slåssing er gøy.

Tips?

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 15:00   #2
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips til gode spill som både jeg og kidsa liker

Little big planet?
Det ble jeg litt småhekta på


(Kilde: youtube.com)

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 15:38   #3
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til gode spill som både jeg og kidsa liker

Skylanders ?

(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.

Sist redigert av Hjertensfryd : 22-06-13 kl 15:43.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no