Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvordan fjerner jeg dette?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-13, 19:30   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Hvordan fjerner jeg dette?

Jeg har fått noe dritt på pc'n min som jeg ikke klarer å fjerne. Det er flere ting som skjer, men mulig at det er samme årsak. Det ene er linker midt i teksten. Et ord blir til en link og når jeg fører musa over, så får jeg opp et bilde el.l.

Det andre som skjer er at jeg plutselig får opp en blank side med et lite felt på der det står "advarsel, siden du går inn på inneholder bilder av folk du kjenner" eller noe sånt. Eneste mulighet er å klikke ok, og når jeg gjør det, får jeg en side med veldig lettkledde damer.

Det tredje er noen veldig irriterende annonser over alt fra noe som heter Browse to save eller noe lignende.

Jeg har kjørt AdAware, SpyBoot og Malwarebytes, men ingen av disse løser problemet. Jeg har sjekket programlisten min i kontrollpanel, men det er ingenting der som jeg ikke vet hva er.

Hva gjør jeg?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 20:52   #2
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.461
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan fjerner jeg dette?

Jeg kan bare den første feilen,for den hadde jeg i forrige uke selv,uten å ane hvordan jeg skulle bli kvitt den,kjørte alt jeg kunne tenke meg av antivirus,CCleaner osv uten at noe skjedde. jeg bruker Firefox,og det var en utvidelse jeg måtte slå av. Googlet unwanted ads,og fant den utvidelsen,da jeg slo den av,forsvant den. Håper du finner løsningen på det andre også,for det er grusomt irriterende med sånne dustegreier!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no