Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-11, 15:37   #21
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Hva endre du opp med Pelen? Vi kan ikke starte nok en vinter med ved i blå Ikea-pose.



Jeg vil ha en i pleksiglass.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 16:00   #22
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.390
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?

Ja, si det. Vi flyttet jo utenlands noen måneder etter det der så jeg husker ikke om vi kjøpte noe og det havnet i flyttelasset som fortsatt står lagret. Jeg skal sjekke med mannen og se om han husker.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 17:06   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?

Vi bruker bare en kurv fra Ikea. :enkel:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 17:12   #24
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.472
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.



179,-

Jeg har denne fra Biltema. Grei nok, men det går ikke noen stor mengde ved i den.

Har derfor gjerne en grårutete vedpose fra Obs i tillegg.
Eller jeg bare stabler ekstra ved inntil veggen ved siden av ovnen, gulvet er flislagt akkurat der så det går fint.

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Vi kan ikke starte nok en vinter med ved i blå Ikea-pose.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 17:14   #25
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.472
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.


Helst ville jeg hatt en slik, men jeg har for dårlig plass ved ovnen.
"Vedkurv" av denne typen samler alt bosset i bunnen og rommer mye.

Fantes på Bohus og Skeidar i fjor ihvertfall.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 19:08   #26
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.227
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?

Jeg har samme problemet som deg, -ea- med for lite gulvplass ved peisen. Dermed bør vedoppbevaringsdingsen være forholdsvis smal men gjerne høy, og ikke en vid kurv. Jeg liker den Woodrack-saken Jålebeinet linket til (den i midten) men den eneste i den stilen jeg har sett var på en interiørbutikk nede ved Nationaltheateret og kostet 7000 kroner.....

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 19:35   #27
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?

Jeg så en kjempefin en i hvitt på Kid. Har lyst på men får nok ikke mannen på glid.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 19:37   #28
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, si det. Vi flyttet jo utenlands noen måneder etter det der så jeg husker ikke om vi kjøpte noe og det havnet i flyttelasset som fortsatt står lagret. Jeg skal sjekke med mannen og se om han husker.

Tenk om du kjøpte den til sju tusen, og så glemte det?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 19:41   #29
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?

Jeg så faktisk en på Obs her om dagen. Stor kurv i mørk grå filt. Kjempefin!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 19:45   #30
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?

Her er flere fine:
http://www.viivilla.no/Energi-og-var...edkurver-57334

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 05:57   #31
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.390
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Tenk om du kjøpte den til sju tusen, og så glemte det?

Det hadde vært noe!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 13:50   #32
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg så faktisk en på Obs her om dagen. Stor kurv i mørk grå filt. Kjempefin!

Ja, det var den jeg skulle inn og tipse om. hvis du ser i siste ukes kundeavis så ser du den. Var ganske billig, så du bør sikkert være ute i god tid for å sikre deg et eksemplar.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-12, 18:35   #33
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.227
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Hva endre du opp med Pelen? Vi kan ikke starte nok en vinter med ved i blå Ikea-pose.

'


Fyttirakkern. Vi har verdens lengste beslutningstid på interiør-stæsj i vår familie. I år har vi nemlig en grønn KIWI pose og ikke en blå Ikea-pose som vi har ved i.

Kan noen ta meg på vedkurvshopping - pliiiiiis?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-12, 18:48   #34
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?

Jeg abonnerer her. Så på de på biltema i dag, men de var så små.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-12, 19:10   #35
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.390
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?

Vi bærer fortsatt i blå Ikea-pose. vi stabler ved siden av peisen. Vi har bott et sted uten behov av ved i to pr i løpet av denne tiden, men det begynner uansett å bli for trasig og styggt.

Jeg så en pen på House of Oslo i dag, men den var så ekstremt upraktisk. Det var en firkantet bøyle som man kunne stable veden mellom.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-12, 19:53   #36
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?

Jeg var helst ha en som vi både kan bære inn i og ha de stablet i. Helst. Hvis ikke så har vi jo mange slike blå ikeaposer vi kan bære i, men da må vi ikke i all latskap la de forbli der framfor å stable de. :selvinnsikt:

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-12, 20:00   #37
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?

En sånn her kunne jeg godt tenkt meg (dessverre bor jeg litt for langt unna der den selges på finn):
Men de er kanskje ikke så gode å bære?

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-12, 23:29   #38
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.413
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?

Vi har en sånn Primrose, vi bærer veden opp i poser.

Og den er ikke mitt valg, men mannen nektet flere vedkurver i bast/rotting, merkelig nok. Nå synes jeg den er litt fin, men jeg måtte bli vant til den. Den er fra mannens barndomshjem, så den får vel duge.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 10:18   #39
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?



Vi har denne fra Clas Ohlson som vedkurv.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 10:43   #40
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg enkel/minimalistisk vedkurv?

Vi kjøpte nettopp denne vedstableren



Kjøpte den på BS-butikken og er godt fornøyd. Plass til mye ved ¨på liten plass og peissett hengende på sidene. Billig var den også.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no