Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hva koster en strikkemaskin?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-06, 00:50   #1
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Hva koster en strikkemaskin?

Noen som vet?

Og hvor vanskelig er det å bruke en maskin? Jeg har så lyst til å strikke store ting - tepper, puter og kjoler - men jeg har ikke tid til å gjøre det for hånd...

  Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 10:16   #2
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva koster en strikkemaskin?

Det kommer litt an på hvilken type du skal ha. Jeg vil anbefale deg å kjøpe hullkortmaskin. Da har du mulighet til å lage mønster, men den er ikke så komplisert. Elektroniske maskiner er mer sårbare.

Sist jeg sjekket, lå prisen på finstrikker (hullkort) på ca. 10000,- Elektroniske er dyrere. Sjekk Norsy sine sider, der er det forhandlerliste. Om du bor i Oslo, kan du kontakte Eli Tønneberg. Hun er hele Norges strikkeguru, og har av og til brukte maskiner. Jeg kjøpte min brukt av henne.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no