Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sommer/høstbarn og OTH

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-08, 17:17   #1
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sommer/høstbarn og OTH

Jeg er superfornøyd med min brune OTH som er helt fantastisk god å trille. Jeg var jo klar over at bagen er en smule liten, men siden storesøsknene lå i (små Simo tvilling-) bager til de var 9 mnd, har jeg ikke helt sett for meg hvordan det vil bli. Jeg ser nå at Lillesøster nok kommer til å vokse ut av bagen i vinter. Lurer nå på om jeg må skaffe meg en "overgangsvogn" med bag frem til jeg snur henne i OTH-sportsdelen.

Hva gjør andre med denne typen vogn og høst/sommerbarn?

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 17:24   #2
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sommer/høstbarn og OTH

Vi kjøpte sportsvognen da Lillebror var 7 mnd, og har vært kjempefornøyde med det. Jeg har alltid med sjal/mei tai som jeg kan bære ham i dersom vi trenger å være litt nære.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 17:54   #3
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommer/høstbarn og OTH

Jeg har ei gammel Simo-vogn jeg skal bruke i vinter. Der får han mye bedre plass i forhold til OTH-bagen.

Skal kjøpe nytt trekk til OTH-vogna til våren.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 18:17   #4
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommer/høstbarn og OTH

Jeg har fått lånt meg en buggis og veksler mellom den og en steingammel retro-simovogn fra 1970 (helt uten trillekomfort ). Fant også ut at mellomvogn var helt nødvendig.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 18:23   #5
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sommer/høstbarn og OTH

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Hva gjør andre med denne typen vogn og høst/sommerbarn?

Jeg lurer på akkurat det samme. Ser for meg at snupp her vokser ut av bagen ganske snart jeg.. stor som hun er

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 20:02   #6
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommer/høstbarn og OTH

Fikk barn 2.april. Elsket å trille OTH med bag. Den varte 7 mnd. Kjøpte en Mistral samtidig som jeg kjøpte OTH-bag'n fra Tyskland. Skal bruke Mistralen nå fram til sommeren, og så blir det OTH som sportsvogn og Mistralen som barnehagevogn. Mistralen er ganske lett, solid, veldig kjekt med styre som bare kan bikkes over, og full liggestilling.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 21:29   #7
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommer/høstbarn og OTH

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg har fått lånt meg en buggis og veksler mellom den og en steingammel retro-simovogn fra 1970 (helt uten trillekomfort ). Fant også ut at mellomvogn var helt nødvendig.

Det hørtes jo kjekt ut!

Ja, det må jo en mellomløsning til, tenker jeg, sikkert mulig å få noe greit brukt.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 00:22   #8
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommer/høstbarn og OTH

Vi brukte baggen fra starten av sept til starten av mai. Hele vinteren med skinnpose

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 00:38   #9
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommer/høstbarn og OTH

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Vi brukte baggen fra starten av sept til starten av mai. Hele vinteren med skinnpose

Minstemor her butta i begge ender på bag'n, og det uten skinnpose, før 7 mnd, så man må nok se an ungen.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 09:56   #10
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommer/høstbarn og OTH

Jenta mi var og er stor. Lå med hodet helt øverst og føttene buttet i mot når vi byttet. Hun klaget ikke og likte seg godt i baggen, derfor byttet vi ikke før.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 11:24   #11
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.650
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommer/høstbarn og OTH

Jeg hadde ikke OTH men en med like liten bag. Jeg kjøpte emmaljunga cerox som mellomvogn. Det fungerte veldig greit. Eneste er at jeg ikke blir kvitt den.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no