Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bør man være hjemme med et barn som kan ha UVI?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-16, 06:27   #1
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bør man være hjemme med et barn som kan ha UVI?

Gutten på 7 år sprang på do og tisset fra han kom hjem fra skolen i går til i halv seks-tiden (han hadde ikke vondt da han tisset), da roet det seg og han var bare på do 2-3 ganger etter det til han la seg. Har sovet godt i hele natt. Burde jeg være hjemme med han (allmenntilstanden er god), burde jeg kjøre han på skolen (komme litt sent på jobb) eller er det bare å la han ta bussen som vanlig og se det an? Det er -12 grader og sterk vind. Han har aldri hatt UVI før og det kan jo selvfølgelig være tilfeldig at han måtte tisse så mye i går, men med tanke på at han ikke gjør det til vanlig og at det har vært iskaldt de siste dagene så blir jeg litt usikker.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-16, 07:43   #2
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør man være hjemme med et barn som kan ha UVI?

Jeg tenker at dersom du mistenker UVI så bør du jo iallefall fått levert en urinprøve til legen. Når det er sagt, så har jeg en sønn som innimellom har sånne dager der han tisser hele tiden, og jeg har ikke pleid å sjekke det siden han aldri har vondt og formen er god.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no