Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mormor og de åtte ungene

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-13, 15:15   #41
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mormor og de åtte ungene

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har ofte en sangstrofe som gjerne vil komme ut i de underligste settinger, og man kan bare ikke bryte ut i sang hvor som helst.

Det synes jeg er synd at man ikke kan (uten å bli vurdert til å være tullerusk), selv om jeg ikke er stor fan av musicaler. For det hadde vært fantastisk morsomt! "I dag da jeg sto ooopp, var jeg ganske sliten i min kro-ho-hooopp!" Tenk å la noe sånt være det første man forteller på jobb.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 15:17   #42
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mormor og de åtte ungene

Ja.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 15:19   #43
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mormor og de åtte ungene

Vi har da bare godt av litt fornying av og til?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 15:20   #44
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mormor og de åtte ungene

Sitat:

Det synes jeg er synd at man ikke kan (uten å bli vurdert til å være tullerusk), selv om jeg ikke er stor fan av musicaler. For det hadde vært fantastisk morsomt! "I dag da jeg sto ooopp, var jeg ganske sliten i min kro-ho-hooopp!" Tenk å la noe sånt være det første man forteller på jobb.

Eller når han usannsynlig kule datamannen kommer valsende innom våre kontorlokaler, og jeg nesten ikke får til å puste, fordi han er så sjarmerende nerdete, DA skulle jeg bare kunne sunget det ut, også kunne alle gått tilbake til de vanlige arbeidsoppgavene sine etterpå.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 15:24   #45
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mormor og de åtte ungene

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Eller når han usannsynlig kule datamannen kommer valsende innom våre kontorlokaler, og jeg nesten ikke får til å puste, fordi han er så sjarmerende nerdete, DA skulle jeg bare kunne sunget det ut, også kunne alle gått tilbake til de vanlige arbeidsoppgavene sine etterpå.

Du kunne sunget: "You are pretty - oh so pretty - you are pretty and witty and wiiiise!"

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 15:25   #46
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mormor og de åtte ungene

Det var den jeg hørte og så for meg!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 15:26   #47
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mormor og de åtte ungene

Men han er altså så sjarmerende.
Jeg er nesten litt forelsket i en datamann som er på bygget her på mandager, og som jeg har utvekslet maks 10 setninger med. (ikke syngende).

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 15:27   #48
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mormor og de åtte ungene

Og når jeg gjør entre om morgenen her i landskapet hvor jeg sitter, kan jeg synge "Oh what a beautiful mooooorning - oh what a beautiful day. I've got a wonderful feeeeeeeeling everything's going my way!" Med cowboyhatt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 15:34   #49
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mormor og de åtte ungene

Jeg skulle sunget denne nesten hele tiden.


(Kilde: youtube.com)

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 15:46   #50
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mormor og de åtte ungene

Og jeg skulle laget min egen tekst til melodien av denne. Høyt og skjærende og flere ganger daglig!



(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 15:47   #51
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mormor og de åtte ungene

De som vil diskutere Mormor og de åtte ungene, må bare ta scenen tilbake.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 20:14   #52
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mormor og de åtte ungene

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg skulle sunget denne nesten hele tiden.



(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

I den synger onkelen min.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 20:59   #53
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mormor og de åtte ungene

Åh... Onkelen din er best i verden!!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 21:05   #54
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mormor og de åtte ungene

Eg har sett filmen, og syns den var skikkelig opptur. Men eg var faktisk ikkje klar over at det var ei modernisering i det heile tatt - eg blei berre dradd med, utan å vite kva eg gjekk til. Trudde eg skulle på ein litt sliten klassiker, som eg veit ikkje ville ha fenga mi jente på 10 i alle fall. Ho har heller aldri likt Pippi, Emil og ting som var pop for 30-40 år sidan.

Vi hadde det begge veldig kjekt. Eg syns det var så morsomt at det var lagt til tidlig 70-tal (eller sein 60??). Melkekartongane!!!

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 21:49   #55
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mormor og de åtte ungene

Denne må hele familien vår se! Vi er jo mor, far, 11, 10, 9, 6 og 4. Riktignok uten noen felles minstemann på vei. Barna har lenge vært opptatt av show, inspirert av MGP, Idol, Skal vi danse osv., sånn at vi allerede er vant med dansekonkurranser, trylleshow, teater, idol og utallige finn-på-i-farta-sanger med steppetrinn. Vi må se denne sammen! Det kommer til å ta av i salen! I alle fall på vår rad.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 21:56   #56
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mormor og de åtte ungene

Nå fikk jeg skikkelig lyst å se den - og det hadde jeg ikke før. Den forrige mormor og de åtte ungene filmen er jo sovemedisin.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 22:15   #57
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mormor og de åtte ungene

Så lenge skuespillerprestasjonene er bedre enn i originalen kan de endre hva de vil for meg.

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Og når jeg gjør entre om morgenen her i landskapet hvor jeg sitter, kan jeg synge "Oh what a beautiful mooooorning - oh what a beautiful day. I've got a wonderful feeeeeeeeling everything's going my way!" Med cowboyhatt.

I landskapet jeg sitter i har vi en fyr som i ny og ne plutselig bryter ut i sang. Alt fra Jag trivs best i øppna landskap til salmesang.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 22:28   #58
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mormor og de åtte ungene

Musicals.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 10:42   #59
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mormor og de åtte ungene

Litt tilbake til filmen, selv om det selvsagt er gøy med sang også.

Jeg syns som sagt ikke at det var forferdelig å skrive om Mormor og de åtte ungene og at jeg syns det fungerte helt greit sånn de hadde løst det i filmen. Det som jeg kanskje syns skurrer litt, uten at jeg klarer å forklare hvorfor, er at det er litt feigt (?) å ri et gammelt konsept fremfor å lage noe nytt. Selve merkevaren Mormor og de åtte ungene gir en god garanti for at det kommer en del folk og det gjør filmen lett å markedsføre. Ikke at det er noe galt i det, men det er jo spennende om det blir laget noe nytt en gang i blant også. Siste norske film jeg så med ungene var Karsten og Petra som også havnet i komfortkategorien ved at vi visste hva vi fikk.

Godt mulig det er jeg selv som er problemet her, fordi jeg ikke følger så nøye med på hvilke filmer som blir laget og sendt på kino, men jeg har uansett inntrykk av at det er mer vanlig å lage noe spin-off på kjente konsepter enn å skrive noe nytt.

Utover det så må jeg hylle NRK for å lage mye fint og nytt for barn. Både serier og filmer, men det er jo et helt annet marked igjen.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 10:48   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mormor og de åtte ungene

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Godt mulig det er jeg selv som er problemet her, fordi jeg ikke følger så nøye med på hvilke filmer som blir laget og sendt på kino, men jeg har uansett inntrykk av at det er mer vanlig å lage noe spin-off på kjente konsepter enn å skrive noe nytt.

Jeg syns du er litt urimelig, rett og slett. De aller fleste filmer, både norske og utenlandske er basert på en originalhistorie. Det er ikke ofte det skrives noe kun for film. Det er heller ikke alltid originalhistoriene funker bra som levende historie, og det er derfor svært vanlig å gjøre endringer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no