Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Brev borte i posten - hvem har ansvaret?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-16, 01:26   #1
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Brev borte i posten - hvem har ansvaret?

Jeg har bestilt et tidsskrift i posten, hvor fakturaen skulle ligge vedlagt. Jeg fikk mail med purring for noen dager siden, og beskjed om at det skal ha vært sendt for en måned siden. Jeg har ikke mottatt noe, og har gitt beskjed om det.

Avsender virker ganske knapp, og har ikke foreslått noen løsning. De tror kanskje at jeg har mottatt og ikke gidder å betale. Hva er riktig å gjøre her?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-16, 01:31   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brev borte i posten - hvem har ansvaret?

Jeg vet ikke hva som er riktig, men i sånne tilfeller har jeg alltid fått tilsendt nytt eksemplar uten problemer.
De kan jo ikke akkurat bevise at du har mottatt det.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-16, 07:13   #3
Varta
Bookhouse girl
 
Varta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 483
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Sv: Brev borte i posten - hvem har ansvaret?

Normalt er det avsender som har ansvaret her. Be dem gjerne sjekke at adresse etc er riktig i samme slengen.

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-16, 09:57   #4
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brev borte i posten - hvem har ansvaret?

Jeg ringte et inkassofirma engang, etter et varsel hvor jeg ikke hadde mottatt regningen først. Hun sa at så lenge de sendte til min folkeregistrerte adresse så var det mitt ansvar. Jeg vet ikke helt om det er tilfelle, men orket ikke krangle om det.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-16, 20:18   #5
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.442
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Brev borte i posten - hvem har ansvaret?

Jeg prövde aa etterlyse en forsinket sending paa posten i forrige uke, men fikk beskjed om at dette var det avsender som maatte gjöre i og med at det var denne som hadde informasjon om detaljer (utseende, konvolutt etc.) Fikk ogsaa beskjed om at avsender bare kan etterlyse mistet post f.o.m. 14 dager etter at det er sendt. Mitt brev kom til rette etterhvert, men dette var altsaa prosedyren.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-16, 20:44   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brev borte i posten - hvem har ansvaret?

Jeg bestilte linser på nettet rett etter jul. De kom aldri, så jeg purret. Fikk tilsendt nye uten problem. De jeg først bestilte har aldri dukket opp, så mulig de er gått i retur.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 08:33   #7
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Brev borte i posten - hvem har ansvaret?

Hva som er juridisk riktig, vet jeg ikke. Men de fleste firmaer med et snev av god kundeservice ville vel bare sendt et nytt blad med faktura.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 08:37   #8
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brev borte i posten - hvem har ansvaret?

Jeg tror det ligger skjulte lagre med post som er "blitt borte i posten" rundtomkring. Ganske vanlig, vil jeg si. Selv om det ikke skal være sånn.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 09:14   #9
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brev borte i posten - hvem har ansvaret?

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Jeg ringte et inkassofirma engang, etter et varsel hvor jeg ikke hadde mottatt regningen først. Hun sa at så lenge de sendte til min folkeregistrerte adresse så var det mitt ansvar. Jeg vet ikke helt om det er tilfelle, men orket ikke krangle om det.

dette stemmer ikke. Og hvis du melder at du er uenig i en inkassosak, har de ikke lov til å gå videre med saken. Altså - hvis du hevder å ikke ha fått et blad i posten og meddeler til inkassobyrået at du er uenig i kravet på grunn av det, har de ikke lov til å gå til rettslig inndrivelse.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 11:39   #10
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brev borte i posten - hvem har ansvaret?

Men til saken i HI, så hadde jeg sendt en mail og spurt om de kunne sende meg bladet og fakturaen på nytt.

Kan de ikke det, så hadde jeg funnet meg et annet blad.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 12:05   #11
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brev borte i posten - hvem har ansvaret?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

dette stemmer ikke. Og hvis du melder at du er uenig i en inkassosak, har de ikke lov til å gå videre med saken. Altså - hvis du hevder å ikke ha fått et blad i posten og meddeler til inkassobyrået at du er uenig i kravet på grunn av det, har de ikke lov til å gå til rettslig inndrivelse.

Hadde egentlig en liten følelse på det ja. Da vet jeg det til en annen gang.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 22:28   #12
Snipp
Aktiv
 
Snipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2015
Innlegg: 142
Snipp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Brev borte i posten - hvem har ansvaret?

Blir helt håpløst å selge bladabonnement hvis kunden ikke får nytt blad hvis det kommer bort i posten spør du meg. Hender av og til at postbudet gjør feil og leverer andres post i vår postkasse, sikkert ikke den eneste postruta i landet slike feil forekommer.

Snipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-16, 10:04   #13
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Brev borte i posten - hvem har ansvaret?

Jeg synes det er litt rart at de ikke tilbyr seg å sende et nytt, men jeg har vel truffet på en vrien type. Jeg kan ikke finne meg et annet blad, siden det er et fagtidsskrift jeg trenger, men skal vel alltids klare meg uten akkurat den utgaven.

Takk for svarene. Mailene jeg mottok var såpass gretne at jeg trengte å høre hvorvidt det var jeg som var helt på bærtur eller ikke.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-16, 10:15   #14
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brev borte i posten - hvem har ansvaret?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

dette stemmer ikke. Og hvis du melder at du er uenig i en inkassosak, har de ikke lov til å gå videre med saken. Altså - hvis du hevder å ikke ha fått et blad i posten og meddeler til inkassobyrået at du er uenig i kravet på grunn av det, har de ikke lov til å gå til rettslig inndrivelse.

Det stemmer jo, dersom du har fått varen men ikke regning/varsel som er sendt til korrekt adresse. Alle firmaer kan ikke ta ansvar for all bortkommen post. Men at man gir god kundeservice er en selvfølge i slike tilfeller. Innsigelser på et inkassokrav er noe annet enn at post til korrekt adresse ikke kommer fram.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-16, 15:39   #15
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brev borte i posten - hvem har ansvaret?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Det stemmer jo, dersom du har fått varen men ikke regning/varsel som er sendt til korrekt adresse. Alle firmaer kan ikke ta ansvar for all bortkommen post. Men at man gir god kundeservice er en selvfølge i slike tilfeller. Innsigelser på et inkassokrav er noe annet enn at post til korrekt adresse ikke kommer fram.

Men hvis man har innsigelse mot en inkassosak fordi man ikke har fått varen, så er det en helt gyldig innsigelse og firmaet kan ikke ta saken videre.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-02-16, 10:00   #16
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brev borte i posten - hvem har ansvaret?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Det stemmer jo, dersom du har fått varen men ikke regning/varsel som er sendt til korrekt adresse. Alle firmaer kan ikke ta ansvar for all bortkommen post. Men at man gir god kundeservice er en selvfølge i slike tilfeller. Innsigelser på et inkassokrav er noe annet enn at post til korrekt adresse ikke kommer fram.

Utfordringen er at med ordinær post kan man ikke dokumentere verken at det er sendt, eller at det er mottatt. Fra potensiell mottakers side er det altså bare en påstand fra firmaets side at de har sendt noe som helst. Firmaet vil derfor ha en rimelig dårlig sak i et rettslig etterspill.

Dersom man ønsker å dokumentere at noe er sendt eller mottatt, må man bruke andre forsendelsesmåter (pakkepost, rekommandert, verdibrev osv.) Når man som avsender velger bort det, velger man også risikoen ved at man ikke kan dokumentere at noe er sendt. For et firma vil det være god butikk å velge risiko og heller sende ut et ekstra blad i ny og ne.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-16, 10:15   #17
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brev borte i posten - hvem har ansvaret?

Mange kan faktisk dokumentere at det er sendt, f.eks hos oss med datafiler sendt og bekreftet mottatt hos firma som sender og pakker post og som må kvittere for jobben, sant melde ifra om forsinkelser eller feil. Men at det oppstår feil i prosessen et sted kan man jo ikke garantere. Før en sak blir oversendt til inkasso sendes det gjerne en eller flere purringer og inkassovarsel og at alle har blitt borte på veien er jo ikke sannsynlig, hvis adresse er korrekt. Innsigelse før det går til inkasso er vel da vanlig og et seriøst firma vil selvfølgelig strekke seg. Når det gjelder et blad/magasin bør man tro kunden og sende nytt. Det er ikke lønnsomt å sende til inkasso, btw.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-16, 10:23   #18
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brev borte i posten - hvem har ansvaret?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Mange kan faktisk dokumentere at det er sendt, f.eks hos oss med datafiler sendt og bekreftet mottatt hos firma som sender og pakker post og som må kvittere for jobben, sant melde ifra om forsinkelser eller feil. Men at det oppstår feil i prosessen et sted kan man jo ikke garantere. Før en sak blir oversendt til inkasso sendes det gjerne en eller flere purringer og inkassovarsel og at alle har blitt borte på veien er jo ikke sannsynlig, hvis adresse er korrekt. Innsigelse før det går til inkasso er vel da vanlig og et seriøst firma vil selvfølgelig strekke seg. Når det gjelder et blad/magasin bør man tro kunden og sende nytt. Det er ikke lønnsomt å sende til inkasso, btw.

Men det er jo noe annet å hevde at kunden har mottatt det. Jeg får stadig post i min postkasse til en adresse 150 meter og 30 nummer unna min. Jeg pleier å legge det tilbake i postkassen med en stor lapp til postbudet. Det er ikke sikkert alle gjør slik. Og klart man må si fra om innsigelsene sine før oppdragsgiver sender til inkasso. Men i HI her så var vel problemet at avsender av magasinet som Marla ikke hadde fått, ikke var særlig opptatt av å rette opp feilen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-02-16, 10:39   #19
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brev borte i posten - hvem har ansvaret?

Svarene mine var egentlig i lys av hva du svarte Isa, som ikke hadde noe med dette bladet i HI å gjøre.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-16, 11:39   #20
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brev borte i posten - hvem har ansvaret?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Svarene mine var egentlig i lys av hva du svarte Isa, som ikke hadde noe med dette bladet i HI å gjøre.

det skjønte jeg. Og heldigvis er de fleste firmaer greie. men hvis de ikke er det, kan man jo legge inn en innsigelse mot et krav når det går til inkasso for å stoppe prosessen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no