Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-20, 17:23   #201
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?

Vi legger heldigvis ikke opp til masse ute, men muligheter for det hvis vi vil. Vi tar i bruk alt vi har av rom, og da går det akkurat. Men alle trinn skal ha en dag med hjemmeskole i uka for å ha valgfag og språk. På mandag skal vi spikre planen for 8. og 9. trinn.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 17:26   #202
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?

Vi kommer til å bytte mellom Vg3 (12 klasser) på skolen/Vg1+Vg2 (11 klasser) hjemme og omvendt og følge vanlig timeplan. Ulike dager hjemme/på skolen så alle fagene får timene sine over tid. Da kan vi dele gruppene i to, og læreren kan gå mellom rommene. Ikke ideelt, men sannsynligvis den beste løsningen for oss.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 17:39   #203
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.006
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?

Jaggu tok jeg feil.
Hos eldste har trinnene hver sin dag på skolen. Så bare en skoledag neste uke og 2 de neste 2 ukene.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 18:34   #204
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.610
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?

På tirsdag får alle i hele mellomtrinnet starte på skolen!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 18:40   #205
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?

Mine elever får full skole fra tirsdag tror jeg. Barna mine på ungdomsskolen får en dag hjemme hver uke, ellers skole. Blir bra!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 18:48   #206
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?

Her får tiendeklassingen min skole hver dag fra tirsdag. Noe kortere dager enn vanlig plan. Åttende og niende trinn skal gå annenhver dag.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 18:53   #207
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?

Jeg snakket med ei i ledelsen for å høre hva som skjer med Lillesøster (hun skal ha "omsorgstilbud mandag - onsdag, også skolestart torsdag) De vet ikke om det blir hver dag på skolen for det trinnet.

Storebror sitt trinn skal ha hjemmeskole 1 dag i uka, tror jeg. Og de visste ikke helt hvordan de gjør det med Storebror og hjemmeskole enda. Men det er først fredag, så det er ingen hast.

Det er lagd egen "kohort" av "kohort 2", der det er storebror og 5 elever til, som taes ut av klassen, og er med assistent (som han kjenner, hun har vært med han de siste ukene på omsorgstilbudet) og en spes.ped lærer som han kjenner bittebittelitt. Han får ha grupperommet sitt, og det er ikke meningen at han skal være i klassen. Så da er det jo LITT bedre iallefall.
Men hva om de kunne informert, på en skikkelig måte? Når de har satt de barna i en kohort, kunne de jo sendt ut beskjed om det. Men vel.

Litt mer spisbart, fortsatt ikke bra, men ikke samme katastrofen som jeg trodde det var.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 19:00   #208
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?

Vi fikk sendt ut info til foreldrene kl. 16 i dag. Alle starter mandag.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 19:02   #209
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?

Ut fra hva jeg leser skal mine ha skole hver dag, men ikke hele dager.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 19:19   #210
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?

8.45 til 1330 for min 6. Klassing og resten av mellomtrinnet . 8.30 til 1315 for 1-4
Og ingen lekser.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 19:50   #211
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?

Vi får stadig mer info.

Knerten skal ha skole på skolen hver dag mellom 8-11. Så er det hjem for å gjøre hjemmeskoleoppgaver. De skal være en gruppe på 18 elever. 7 fra klassen skal ha undervisning fra 12-15 med en annen lærer og i en gruppe sammensatt fra tre klasser. Om tre uker lages det nye grupper slik at alle får ha klasseforstanderen sin noen uker.

Ungdomsskolen har ikke kommet like langt virker det som, men de starter opp med uteskole den første dagen. Da skal de visst være alle 30 på en gang, men det er med 3 lærere, så da er det kanskje greit?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 20:13   #212
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?

Egentlig så synes jeg at folket nå burde ut på balkongene å klappe for de ansatte ved læringsinsitusjonenene våre.
For en jobb de har gjort og skal gjøre videre, for en endringsvilje. Jeg er imponert.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 20:52   #213
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Egentlig så synes jeg at folket nå burde ut på balkongene å klappe for de ansatte ved læringsinsitusjonenene våre.
For en jobb de har gjort og skal gjøre videre, for en endringsvilje. Jeg er imponert.

Ja, og det sa jeg til hun jeg snakket med i dag også. At selv om jeg protesterer på noen ting, så synes jeg de har gjort en vannvittig jobb siden de fikk beskjeden i går kveld, og at jeg skjønner at det er et vannvittig puslespill de sitter med.

Så de fortjener virkelig en applaus, hele gjengen.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 21:07   #214
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?

Vi har ikke fått noen beskjed ennå, bare at det er 10. som begynner på mandag. Har 6. klassing.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 21:56   #215
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Vi har ikke fått noen beskjed ennå, bare at det er 10. som begynner på mandag. Har 6. klassing.

Kanskje noe er lagt ut på skolens hjemmeside?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 22:05   #216
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?

Vi har fått god beskjed om når de starter for de yngste. Videregåendeeleven skal bare ha tentamen. De i vg3 skal visstnok ikke ha noe undervisning, men kan møtes om ettermiddagen. Noe som er skuffende for en som higer etter sosial kontakt og undervisning.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-20, 22:08   #217
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.459
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Egentlig så synes jeg at folket nå burde ut på balkongene å klappe for de ansatte ved læringsinsitusjonenene våre.
For en jobb de har gjort og skal gjøre videre, for en endringsvilje. Jeg er imponert.

Ja, fy søren. Her tok foreldrekontaktene på 7.trinn initiativ til å gi lærerne på trinnet en oppmerksomhet, finansiert av klassekassa. Så det ble en morgenlevering til hver, med tulipaner, croissanter, rundstykker og lokalt syltetøy. Sånn bare for å vise at vi ser innsatsen de legger ned.

Kontaktlæreren til 9.klassingen fortjener enda mer.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-05-20, 08:03   #218
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Vi har ikke fått noen beskjed ennå, bare at det er 10. som begynner på mandag. Har 6. klassing.

Da fant jeg litt info.
6. klassingen får skole annenhver dag. For vgs som den største går på greier de ikke innfri løftet til regjeringen. Der er det første oppmøte på skolen innen 14 dager, virker ikke som det blir så hyppig skole heller. Får vite mer til uka. Dette er en veldig stor vgs.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-20, 13:08   #219
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?

Vi har nå fått beskjed både fra ungdomsskolen og vgs. Begge skal ha en blanding av skole og hjemmeskole. Klassene er delt i to. For 9. klassingen prioriterer de avgangsfagene musikk og mat og helse på skolen og har god tilgang til spesialrommene. Valgfag (programmering for min) blir på hjemmeskole, det samme gjelder fremmedspråkene. Passe fokus på smittevern begge steder med spredt oppmøte, mindre grupper og oppfordring til regelmessig håndvask. På ungdomsskolen er retten til å forlate skolen også inndratt.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-20, 13:28   #220
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Egentlig så synes jeg at folket nå burde ut på balkongene å klappe for de ansatte ved læringsinsitusjonenene våre.
For en jobb de har gjort og skal gjøre videre, for en endringsvilje. Jeg er imponert.

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, fy søren. Her tok foreldrekontaktene på 7.trinn initiativ til å gi lærerne på trinnet en oppmerksomhet, finansiert av klassekassa. Så det ble en morgenlevering til hver, med tulipaner, croissanter, rundstykker og lokalt syltetøy. Sånn bare for å vise at vi ser innsatsen de legger ned.

Kontaktlæreren til 9.klassingen fortjener enda mer.

Nå er det ikke alle skoler og ansatte som fortjener noen klapp. Her er det store variasjoner. Vi oppdaget at 9. klassingen vår har hørt fra kontaktlæreren sin én gang i løpet av den tiden skolen har vært stengt. Hun har samme lærer i tre (store) fag der hun har levert oppgave etter oppgave som hun har lagt ned mye arbeid i. Hun har ikke fått tilbakemelding på noen av dem. Heller ikke at vi tok det opp med skolen, og det var visstnok var tema på trinnet. For 7. klassingen var det på samme måte lenge. Etter mye mas fra oss har det kommet på plass et opplegg som gjør at lærerne har kontakt med elevene jevnlig, men tilbakemeldingene de får på oppgavene er ett eller to ord. Ingen vurdering for læring. Ingen tilrettelegging for lese- og skrivevansker (tvert imot). Liten endringsvilje. Null imøtekommenhet.

Så vidt jeg har skjønt er det samme dårlige opplegg i stort sett alle klasser på skolen til yngste (med unntak av ett trinn). Lite eller ingen kontakt med lærerne på hjemmeskolen. Dårlige opplegg for de som har startet opp igjen. Liten vilje til å endre opplegg for å tilpasse seg Teams eller uteskole.

Det er MANGE yrkesgrupper som har fått jobbhverdagen snudd på hodet. Jeg kjenner mange som jobber ekstremt mye og viser stor fleksibilitet for å få jobbhverdagen til å gå rundt. Er lærerne i en særklasse? Det ser ikke slik ut for meg.

Som dere skjønner har jeg null behov for å klappe for ansatte i læringsinstitusjoner og deres endringsvilje. Det er godt å høre at andre har veldig gode erfaringer, men hver gang jeg leser om hvor flott jobb skolene gjør nå, blir jeg rett og slett uvel fordi jeg ser hvor langt det er unna det mine barn opplever. Og jeg ser hva manglende fleksibilitet og endringsvilje gjør med barn og unge nå.

Måtte bare få det ut....

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no