Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du med på å gi et større beløp til tv-aksjonen i år?
Ja, jeg skal gi over 500 kr 7 5,30%
Ja, jeg skal gi 200-500 kr 80 60,61%
Jeg skal gi 100-200 kr 28 21,21%
Jeg skal gi under 100 kr 15 11,36%
Nei, jeg skal ikke gi noe 2 1,52%
Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-07, 13:16   #121
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?

Vi ga 275,- til innsamlingen i tillegg til at barna stekte vaffler og fikk inn 1400,- på det. Så gikk de som bøssebærere etterpå og la de 1400,- oppi bøssen sin.

Stolte barn og stolt mor

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 14:21   #122
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Vi ga 275,- til innsamlingen i tillegg til at barna stekte vaffler og fikk inn 1400,- på det. Så gikk de som bøssebærere etterpå og la de 1400,- oppi bøssen sin.

Stolte barn og stolt mor

Så flott!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 14:28   #123
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?

Hvor mye fikk de egentlig inn?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 14:47   #124
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hvor mye fikk de egentlig inn?

Sitat:

Til nå er det blitt samlet inn 220 043 987,44 kroner til TV-aksjonen 2007.

Resultatet er oppdatert i dag for få minutter siden.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 14:55   #125
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?

Det er ganske fantastisk. Håper de kan nå ut til mange barn.

Det var ikke så verst landssnitt heller. Nesten 50 kr pr person. Tror det flere ganger har vært langt lavere. Jeg føler heller ikke at denne tv-aksjonen har vært så veldig profilert, jeg har hvertfall ikke fått noe særlig med meg i forkant. Ergo enda bedre med stor giverglede blant folket.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 15:07   #126
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?

Jeg gav faktiskt i kirken på søndag. Jeg hadde glemt hele aksjonen, og da det ble opplyst om at: "kollekten i dag vil gå til arbeid for barn og unge med hiv og aids", tenkte jeg at det jaggu var noe fornuftig kollekten gikk til. Heldigvis hadde jeg tatt ut endel i kontanter, av en eller annen grunn.

Jonas så stygt på damen med kollektbøssen, og sa med høy sint stemme: Ikke ta pengene til mamma!!

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 21:51   #127
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?

Vi ga 300 kr, men hele familien gikk med bøsse i tre timer i tillegg Og for en giverglede! Veldig mange som ga 200 kr pluss, og faktisk flere som ga både 500 og 1000 kr - et ektepar ga faktisk 1000 kr hver!

Faktisk veldig få som ikke ga i det hele tatt, tro det skjedde i tre tilfeller at de ikke hadde penger. Og veldig få som ikke var hjemme. Og opp til flere som stoppet oss på gaten for å gi, blant annet det paret som ga 1000 kr hver.

Jeg er imponert over givergleden!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no