Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Feminisme

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-07, 22:43   #1
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.642
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Feminisme

I dag hørte jeg et intervju med Liza Marklund ang en ny bok hun har gitt ut. Under intervjuet ble hun spurt om hun var feminist. Til dette begynte hun å forklare at hun var feminist i den svenske betydningen av ordet. Og med god hjelp fra intervjueren fikk de det til å høres ut som om en norsk feminist var en dame med horn i hodet.

Hvorfor er det egentlig sånn at det er positivt å være feminist i Sverige, mens i Norge har det en litt negativ klang?
Er det fordi det er et litt misforstått begrep i Norge kanskje? Jfr at noen mente at en rødstrømpe var en som stemte sosialistisk?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 22:57   #2
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feminisme

Liza Marklund har sikkert besøket sitt på Skavlan friskt i minnet...

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 23:07   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feminisme

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Liza Marklund har sikkert besøket sitt på Skavlan friskt i minnet...

Filler'n. Den hadde jeg jo akkurat klart å fortrenge. :urk:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 23:08   #4
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feminisme

Vet ikke hvorfor det er slik?
Jeg sier uten blygsel at jeg er feminist, og siden jeg er norsk så er jeg vel en norsk feminist også.
Burde jeg være flau over å være det Jeg har hvertfall ikke fått noen direkte negative tilbakemeldinger, bare noen artige diskusjoner


Sist redigert av emm : 25-10-07 kl 09:05.
emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 23:23   #5
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feminisme

Jeg tror en del nordmenn har et litt snevert syn på hva feminisme er. De assosierer det med noen få grupperinger av feminister framfor å egentlig sette seg inn i historien og den intellektuelle debatten som faktisk finnes rundt selve begrepet. Små grupperinger danner grunnlaget for en definisjon, mens de virkelig interessante og innflytelsesrike (intellektuelle) feministene faller utenfor begrepet. Det gjør at begrepet for mange er litt misforstått.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 23:26   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feminisme

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Jeg tror en del nordmenn har et litt snevert syn på hva feminisme er. De assosierer det med noen få grupperinger av feminister framfor å egentlig sette seg inn i historien og den intellektuelle debatten som faktisk finnes rundt selve begrepet. Små grupperinger danner grunnlaget for en definisjon, mens de virkelig interessante og innflytelsesrike (intellektuelle) feministene faller utenfor begrepet. Det gjør at begrepet for mange er litt misforstått.

Ja det er nok sånn. Jeg skal ærlig innrømme at selve ordet "feminist" for meg umiddelbart gir assosiasjoner til bla. Ottar. Synd, men sånn er det, og sånn tror jeg det er for MANGE. Jeg synes grupper som Ottar har ødelagt mye for feminismen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 08:55   #7
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.642
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Feminisme

Jeg omtaler meg selv som skapfeminist.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 09:10   #8
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feminisme

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja det er nok sånn. Jeg skal ærlig innrømme at selve ordet "feminist" for meg umiddelbart gir assosiasjoner til bla. Ottar. Synd, men sånn er det, og sånn tror jeg det er for MANGE. Jeg synes grupper som Ottar har ødelagt mye for feminismen.

Enig i at Ottar har ekstreme meninger og noen ganger litt ekstreme ytringer. Men jeg har en sterk følelse at folk uttaler seg om Ottar uten å egentlig kjenne til organisasjonen overhodet. At de ødelegger for feminismen synes jeg er en drøy påstand. Mange av de som er med der har jobbet i mange år som pådrivere for goder vi nyter godt av i dag. Barnehagepolitikk er et eksempel.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 10:42   #9
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Feminisme

Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor det er slik. Jeg kaller meg (selvsagt) feminist, men møter stadig oppegående kvinner som hevder at "Nei, det er de da virkelig ikke". Og etter litt fram og tilbake, så joda, med forbehold om ditt og med forbehold om datt, så kan de kanskje kalle seg feminister - hjemme i stua.

Jeg har ikke noe forhold til Ottar, eller noe behov for å tillegge dem skylden for å ha ødelagt ordet "feminist".

Men hvorfor det er slik, det lurer jeg jammen på.

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 10:43   #10
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Feminisme

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Enig i at Ottar har ekstreme meninger og noen ganger litt ekstreme ytringer. Men jeg har en sterk følelse at folk uttaler seg om Ottar uten å egentlig kjenne til organisasjonen overhodet. At de ødelegger for feminismen synes jeg er en drøy påstand. Mange av de som er med der har jobbet i mange år som pådrivere for goder vi nyter godt av i dag. Barnehagepolitikk er et eksempel.

Godt poeng!

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 10:46   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feminisme

Jeg er feminist! Norsk sådan.

Men så stemmer jeg rødt også da, kanskje jeg er en sånn som gir andre norske feminister et dårlig rykte?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 10:46   #12
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feminisme

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Enig i at Ottar har ekstreme meninger og noen ganger litt ekstreme ytringer. Men jeg har en sterk følelse at folk uttaler seg om Ottar uten å egentlig kjenne til organisasjonen overhodet. At de ødelegger for feminismen synes jeg er en drøy påstand. Mange av de som er med der har jobbet i mange år som pådrivere for goder vi nyter godt av i dag. Barnehagepolitikk er et eksempel.



Jeg har inntrykk av at de fleste som har dårlige assosiasjoner til bruken av feministbegrepet, ofte drar inn Ottar som et dårlig eksempel - og det uten å egentlig vite så mye om Ottar bortsett fra en eller annen idiotisk ytring et par av dem har kommet med.
Ottar er mye mer enn det.

Jeg er helt klart feminist, og stolt av det!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 10:48   #13
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Feminisme

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er feminist! Norsk sådan.

Men så stemmer jeg rødt også da, kanskje jeg er en sånn som gir andre norske feminister et dårlig rykte?

Kanskje?

Er du f.eks. litt slurvete med barbering av kroppshår?

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 10:51   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feminisme

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Enig i at Ottar har ekstreme meninger og noen ganger litt ekstreme ytringer. Men jeg har en sterk følelse at folk uttaler seg om Ottar uten å egentlig kjenne til organisasjonen overhodet. At de ødelegger for feminismen synes jeg er en drøy påstand. Mange av de som er med der har jobbet i mange år som pådrivere for goder vi nyter godt av i dag. Barnehagepolitikk er et eksempel.

Godt poeng! Det blir litt som å si at alle kristne er gærne bare fordi Næssa og Knutsen er det.

Jeg har hørt norske kvinner uttale at det er mye styr med feminisme, de er lei av det, og de skulle ønske at vi kunne bevege oss videre. Kanskje det bunner i den gamle oppfattningen at kvinner ikke skal høres? At når en kvinne snakker høyt er hun brysom og hysterisk, hvis en mann gjør det så tar han kontroll?

Det hadde vært gøy og sett om det finnes historiske forskjeller på Norge og Sverige som har gjort det slik at feminisme er så mye mer akseptert der enn her.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 10:53   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feminisme

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.



Jeg har inntrykk av at de fleste som har dårlige assosiasjoner til bruken av feministbegrepet, ofte drar inn Ottar som et dårlig eksempel - og det uten å egentlig vite så mye om Ottar bortsett fra en eller annen idiotisk ytring et par av dem har kommet med.
Ottar er mye mer enn det.

Jeg er helt klart feminist, og stolt av det!

Det er sant. Jeg ordla meg nok litt dårlig også. Selve organisasjonen har nok ikke akkurat ødelagt så mye, men de idiotiske demonstrasjonene og ytringene "de" ofte har kommet med (ja, jeg følger litt med i media) har ødelagt mye for feministbegrepet. Det kan jo alle se bare ved å spørre folk om hva de mener om Ottar. Det er jo en grunn til at så mange har et så ekstremt negativt syn på den organisasjonen og hvorfor MANGE forbinder ordet feminisme med dem, i en negativ klang.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 10:56   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feminisme

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er sant. Jeg ordla meg nok litt dårlig også. Selve organisasjonen har nok ikke akkurat ødelagt så mye, men de idiotiske demonstrasjonene og ytringene "de" ofte har kommet med (ja, jeg følger litt med i media) har ødelagt mye for feministbegrepet. Det kan jo alle se bare ved å spørre folk om hva de mener om Ottar. Det er jo en grunn til at så mange har et så ekstremt negativt syn på den organisasjonen og hvorfor MANGE forbinder ordet feminisme med dem, i en negativ klang.

Da burde du kanskje heller si at media har ødelagt for feminismen, ikke Ottar. De videreformidler nemlig ikke alt Ottar driver med, kun det som selger tabloidaviser (gjerne til dem som syns feminsme er dumt).

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 11:02   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feminisme

Det kan godt hende ja. Media er ikke akkurat kjent for å være saklige eller kun holde seg til sannheten. Men jeg er ikke utelukkende fan av Ottar uansett, samme hva folk sier. Sier ikke at JEG ikke er feminist, altså. Jeg synes enkelte ting i "likestillingens navn" går for langt. Som det å forby mannen på overgangsfelt-skiltet, skifte ut tusenvis av skolebøker (som elevene må punge ut for) fordi Ola skal være sykepleier og Kari skal være skipsreder, demonstrere med eggkasting utenfor strippeshows osv.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 11:08   #18
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feminisme

Jeg tror at det som aller mest har ødelagt feministbegrepet er at veldig mange ikke riktig vet hva feminisme er og hvor viktig feminismen har vært for utviklingen av den moderne samfunnsformen. De som forbinder feminisme med gale Ottarkvinner som brenner pornoblader mens håret tyter ut under armene, er historieløse til det tragiske. Kvinner i Norge har fått helt elementære rettigheter takket være tøffe feminister som har stått opp mot urettferdighet. Bare synd det er så mange kvinner som ikke vet å sette pris på akkurat det.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 18:54   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feminisme

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Kanskje?

Er du f.eks. litt slurvete med barbering av kroppshår?

Barbering av kroppshår er en måte å underkaste seg alle menns terrorvelde, og gjør oss alle til seksualobjekter.



Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 21:17   #20
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Feminisme

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Barbering av kroppshår er en måte å underkaste seg alle menns terrorvelde, og gjør oss alle til seksualobjekter.



Se der ja. Du er jo en av Dem.

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
feminisme, liza marklund, ottar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no