Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Storytel-anbefalinger?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-17, 12:24   #1
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storytel-anbefalinger?

Jeg har hittil lyttet meg gjennom ganske mye morsomt.
For tiden hører jeg på bøkene om Gatekatten Bob. Men snart er jeg i enden der også.
Har vært gjennom alle Elling bøkene, Et helt, halvt år og Etter deg. hundreåringen som klatret ut av vinduet. Prøvde meg på Spilt melk men den ble for vond og nær.

Vil gjerne ha tips til morsomme, ikke for avanserte (jeg jobber mens jeg lytter) bøker å høre på. I vonde hårde dager leste jeg masse, men nå er det ikke tid. Å oppdage lydbøker om ha muligheten til å ha dem på øret når jeg jobber var som å komme til himmelen Siste mnd har jeg "lest" flere bøker enn de siste ti årene til sammen.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-17, 19:13   #2
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Storytel-anbefalinger?

Backmann - en mann ved navn, Ove Britt-Marie var her og mormor hilser og sier unnskyld. Alle tre (men særlig den siste) er vakker-trist-morsomme, og jeg har sjelden gått så mye mellom følelser som i mormor-boken. Men først å fremst er de utrolig bra skrevet!

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-17, 19:14   #3
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Storytel-anbefalinger?

Kinsella er forresten underholdende hvis man liker "den typen" humor, men jeg likte backmann bedre (har lest begge typene)...

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-17, 21:43   #4
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Storytel-anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Backmann - en mann ved navn, Ove Britt-Marie var her og mormor hilser og sier unnskyld. Alle tre (men særlig den siste) er vakker-trist-morsomme, og jeg har sjelden gått så mye mellom følelser som i mormor-boken. Men først å fremst er de utrolig bra skrevet!

Det var de jeg hadde tenkt å anbefale også.
Potensgiverne var også letthørt.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-17, 23:07   #5
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Storytel-anbefalinger?

Ikke humor, men verdt å høre;
En liste for livet
Barna fra toget

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-17, 23:35   #6
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Storytel-anbefalinger?

Jeg elsker lydbøker.

Her er en fin Storytel-tråd: http://www.foreldreportalen.no/forum...light=storytel

Jeg anbefaler bøkene til Terry Pratchett, Bill Bryson og delvis Caitlin Moran til den typen lytting du beskriver.

Ellers har jeg flirt høyt på trikken av denne i dag, om du liker å høre på tøysebøker om særinger på den svenske landsbygda. Høy overføringsverdi til min bygd på innlandet her, iallfall: https://www.storytel.no/books/506-De...satansverserna

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no