Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hver gang vi møtes 2013

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-13, 09:47   #41
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Han har da minst en sang til:


(Kilde: youtube.com)



__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 09:49   #42
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg ser for en episode der alle synge Fairytale.



Har googlet, og han har faktisk gitt ut 4 CD og 10 singler (!).

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 10:07   #43
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Rybak sier jo veldig mye rart, så kanskje jeg ser på bare pga det.

Jeg har ikke giddet å se på de andre sessongene. Jo altså, jeg prøvde, men syntes det var bare et stort gjesp.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 10:18   #44
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.416
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Halvdan Sivertsen er altså IKKE utrangert.



Jeg tror det er lett å tenke at artister fra vår barndom og ungdom har mye mer å komme med enn de unge og "nye". Men det er jo mest fordi vi ikke kjenner katalogen deres.

Dance with a stranger har ikke kommet med mer enn fem album (som ikke har vært best of/live), Elg har riktignok kommet med fire soloalbum, men regnet i antall hiter eller bredde syns jeg ikke det at de/han har holdt på lenger gjør de mer interessante enn f.eks Samsaya.

Rybak er virkelig ikke min kopp te, men i bunn er han jo faktisk en svært dyktig musiker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 10:52   #45
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Tror det kan bli helt ok. Anneli, Elg og Samsaya er nok for meg. Kommer garantert til å se.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 10:59   #46
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Jeg synes Rybak er en ekstremt talentfull fyr. (Og vi hyret inn Samsaya på en prisutdeling allerede i 2002, så ja - hun har vel strengt tatt holdt på en stund.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 11:23   #47
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.416
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg synes Rybak er en ekstremt talentfull fyr. (Og vi hyret inn Samsaya på en prisutdeling allerede i 2002, så ja - hun har vel strengt tatt holdt på en stund.)

I tillegg har hun vært på ganske massiv turne med Rikskonsertene på skoler så hun er godt kjent blant ungdomskole- og vgs-elever.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 11:33   #48
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.183
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Jeg liker ikke dette konseptet, jeg synes det er puteflaut, rett og slett.
Jeg er enig med (var det Bluen?) lenger oppe her som foreslo Janove og en av Karpene men synes i grunn det hadde vært nok med de to i en programserie.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 11:53   #49
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.050
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Det hadde holdt med 12 episoder Janove.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 12:36   #50
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Jeg følger ikke med, men vil tro det kan bli bra jeg! Liker Anneli og samsaya. Rybak kan iallefall bare overraske positivt, jeg synes han er slitsom.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 17:21   #51
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.361
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kjenner han bedre enn du aner, gitt. Jeg vet faktisk nøyaktig når han slo igjennom.

Men likevel synes du at han ikke har ""bred" nok karriere til at det gir mening i et slikt program", slik jeg tolket tidligere svar fra deg?

(Jeg er ikke blodfan, men mannen min har alltid hatt sans for fyren, så det er mulig at jeg tror at han er "bredere" enn det han virkelig er.)

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 18:03   #52
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.416
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Da misforsto du, M. Jeg syns at Samsaya og Rybak har omtrent like bred erfaring som det Timbuk og Laleh hadde da de deltok i originalen. Jeg var altså uenig med Blu, ikke enig.

Når det er sagt liker jeg ikke grineaspektet ved programmet. Jeg kan like tolkningene, særlig om det er en interessant artist som gjør det. Alt fyllet syns jeg er pute-tv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 18:16   #53
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.361
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Da misforsto du, M. Jeg syns at Samsaya og Rybak har omtrent like bred erfaring som det Timbuk og Laleh hadde da de deltok i originalen. Jeg var altså uenig med Blu, ikke enig.

Å, sånn.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 19:28   #54
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Rybak er så umoden at jeg blir flau hver gang han snakker, så akkurat det synes jeg var et dårlig valg. Ellers - helt greit. Hadde ikke noe forhold til artistene i forrige runde heller, og jeg ble veldig overrasket over hvor godt jeg likte konseptet.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 20:07   #55
Tyttebær
Ny-schmy
 
Tyttebær sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Rogaland
Innlegg: 165
Tyttebær er litt kulTyttebær er litt kul
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Jeg synes dette er en herlig blanding, og jeg gleder meg! Spesielt siden Dagsland er med, han har jeg fulgt siden han holdt små konserter på bedehus hvor ikke så fryktelig mange kom. Dyktig fyr!

Rybak er et studie i ett eller annet som jeg ikke klarer sette ord på, og jeg har litt sånn morfølelse for ham. Skal bli morsomt å høre på alt det rare han sier med sin store innlevelse. Dessuten er vel han den som kan komme med de artigste versjonene blant disse.

Samsaya er spennende fordi jeg kjenner lite til henne. Og Lillo er jo en utrolig kul musiker! Han virker veldig privat, da, er like spent på ham som jeg var på Morten Abel.

Nei, dette syns jeg var en frodig mix. Hadde det bare vært de man "alltid" ser og hører i hver sesong så hadde det blitt bare kjedelig, syns jeg.

__________________
Ikke tro alt du tenker
Tyttebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 20:12   #56
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.391
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Jeg ville hatt med Jahn Teigen, jeg.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-13, 23:48   #57
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Da misforsto du, M. Jeg syns at Samsaya og Rybak har omtrent like bred erfaring som det Timbuk og Laleh hadde da de deltok i originalen. Jeg var altså uenig med Blu, ikke enig.

Når det er sagt liker jeg ikke grineaspektet ved programmet. Jeg kan like tolkningene, særlig om det er en interessant artist som gjør det. Alt fyllet syns jeg er pute-tv.

Jeg kan virkelig ikke selv med godviljen forstå at noen kan mene at Rybak og Timbuktu har like bred erfaring.

Nå kan jo dette selvsagt ha noe å gjøre med at jeg kjente til Timbuktu allerede på det glade 90-tall, da jeg hang på diverse skånske hiphop-plasser. Han er en av Sveriges aller mest kjente i sin sjanger, med flere grammisar. Folk flest i Sverge kjenner til mange av hans sanger, selv om de ikke hører på hiphop. The botten is nådd, Alla vil til himmelen, Det løser sig, Strø lite socker på mig...
Alle vet hvem Rybak er, han er en dyktig musiker, men hvor mange egne sanger har han som noen egentlig har hørt om. Fairytale og den andre som jeg ikke kommer på hva heter....

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 07:05   #58
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.361
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg kan virkelig ikke selv med godviljen forstå at noen kan mene at Rybak og Timbuktu har like bred erfaring.

Nei, dette skurrer veldig for meg også (og jeg er fremdeles litt usikker på om jeg egentlig skjønte hva Tallulah mente og ikke mente ).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 08:09   #59
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Jeg synes dette ser litt kjedelig ut. Synes det er veldig kult med Samsaya og Lars Lillo da. Men Anneli Drecker og Simone er liksom litt like typer i min bok. Og de andre har jeg ikke noe forhold til.

Jeg ønsker meg Jan Ove Ottesen og Karpe Diem.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 08:16   #60
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Rybak er fin.
Han er en typisk slik som ikke vil være så ung som han er, og har forsøkt å oppføre seg voksent siden han var veldig ung,. Man blir litt rar av det.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no