Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-10, 12:54   #41
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Den så kjempefin ut. Om enn litt vanskelig å se på bildet:-).

Da har jeg lagt inn et bilde til, har ikke fått tatt bilde av meg med den på, men den var egentlig fin for oss med litt hofter. Den fra Bergans var vesentlig kortere.

Men er det helt fyfy å bruke den med joggesko til? (ikke til pent da, men til hverdags?)

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 09-04-10, 13:16   #42
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Kjempefin. Jeg har noen sorte shox som jeg går med til hverdags og de ser jeg for meg hadde vært fine til denne .

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 09-04-10, 13:37   #43
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Kjempefin. Jeg har noen sorte shox som jeg går med til hverdags og de ser jeg for meg hadde vært fine til denne .

Takk! Akkurat det svaret jeg var ute etter!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 09-04-10, 17:57   #44
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-04-10, 20:34   #45
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Takk! Akkurat det svaret jeg var ute etter!

Jeg går med en litt "finere" vårjakke/kåpe + svarte Shox. Funker finfint!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 09-04-10, 21:16   #46
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Har du link til denne?. :finn ikkje:

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 09-04-10, 21:27   #47
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Desse har eg veeeldig lyst på.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 10-04-10, 00:37   #48
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Har du link til denne?. :finn ikkje:

http://www.ellos.no/ListPage/Categor...tegoryId=48838

De finnes i 3 lengder; 30, 32 og 34. Jeg har kjøpt i 34.

På "forbildet" på siden jeg linket til ser buksa sånn ut. Jeg tok en lysere vask:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-04-10, 13:37   #49
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Har bestilt meg desse.


Fått desse i posten i dag og er forelska.
Fantastiske.
Kunne kanskje tenkt meg blå istedet men dei hadde kun 39 i den så da blir det raude.
Men desse var knallgode og fine.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 10-04-10, 13:38   #50
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Fått desse i posten i dag og er forelska.
Fantastiske.
Kunne kanskje tenkt meg blå istedet men dei hadde kun 39 i den så da blir det raude.
Men desse var knallgode og fine.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-04-10, 13:48   #51
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Heilt fenomenalsuperduperfantastiske.

Du kan sikkert få tak i dei ein anna plass i raude.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 10-04-10, 18:52   #52
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Jeg har shoppet her i dag.
Jeg har kjøpt meg kjolen i bilde nr. to til et par bryllup vi skal i til sommeren, og så drakten i bilde 3 og drakten i bilde 9 med skjørt i stedet for bukse, samt toppen i bilde 14 og en hvit bluse Jeg er utrolig fornøyd med både komfort og snitt.

http://www.fashion-luna.com/eng/collections.php

LUNA er helt nytt i Norge, men hun som har agenturet på klærne bor i nærområdet her og har nylig åpnet butikk. Der er det virkelig utrolig mye fint.

MsM er ikke aktiv  
Gammel 10-04-10, 18:54   #53
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Gerbera: Jeg syntes ikke den var spesielt damete. Kan fint ha joggesko.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 10-04-10, 19:05   #54
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8


Og denne med skjørt i stedet for bukse:


Den hvite toppen i midten.


Og denne toppen:


Og denne drakten.


Sist redigert av MsM : 10-04-10 kl 19:26.
MsM er ikke aktiv  
Gammel 10-04-10, 19:23   #55
Silver
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 193
Silver har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Endelig fann jeg en fin regnkåpe. Bildet jeg fant er ikke så bra, den er mye mye finerer i virkligheten, både i farge og snitt/fasong!


Sist redigert av Silver : 10-04-10 kl 20:54.
Silver er ikke aktiv  
Gammel 10-04-10, 20:52   #56
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Grunnet kronisk vonde føtter ifjor blir skosamlingen mer og mer lavhælt:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg fornarina grace.jpg (47,1 KB, 13 visninger)
Filtype: jpg grå campers.jpg (43,0 KB, 44 visninger)
__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 10-04-10, 21:03   #57
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8



Denne har jeg kjøpt, skulle ikke handle i dag og da fant jeg selvfølgelig noe jeg bare måtte ha.

__________________

Nina er ikke aktiv  
Gammel 10-04-10, 22:43   #58
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Disse var jo utrolig lekre!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv  
Gammel 10-04-10, 23:15   #59
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Disse var jo utrolig lekre!

"Heels for beginners" står det under dem

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 11-04-10, 08:39   #60
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

"Heels for beginners" står det under dem

Jeg har bare prøvd dem i butikken, men de virker gode å gå med. Men de er ikke spesielt lave, altså.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no