Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Koronavirus og ferieplaner

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-20, 18:50   #361
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Jeg er lei meg for at fire uker i varmere strøk mest sannsynlig ryker, selvom vi har billettene fortsatt. Det er så kjipt at jeg orker ikke tenke på det.

Dessverre så er jeg ikke en sånn som syns det er sååå fint å være hjemme i ferien, jeg blir stressa av matlaging, oppvask, klesvask, støvsuging og vasking. Hverdagslivet mitt, liksom. Det er dét jeg rømmer fra 4 uker på sommeren!
Klesvasken skjer mens vi er på stranda, klærne tørker (bikinien og shortsen, liksom) mens vi sover og vi spiser ute, stort sett, fordi det koster oss rett over en hundrings for alle fire.

I tillegg ryker Berlinturen med søstra mi, mamma og pappa. Det takler jeg fint, men det er verre med sommerferien min.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no