Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-07, 09:26   #161
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg orker ikke å rødprikke. :lat:

Jeg kunne nok grønnprikket oftere. :lat der og:

Som oftes får jeg beskjed om at jeg ikke kan prikke personen før jeg har prikket andre.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 09:28   #162
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det er da helt opplagt at de som elsker å dele ut grønne, er elskelige, positive og sympatiske mennesker i det store og hele.
Og de som simpelthen ELSKER å sende avgårde en rød, som får et lite kick av glede av å smekke andre litt, er noen kjipinger.

Sier seg selv, det.

Ja det har du selvsagt rett i. Og de som elsker å dele ut begge deler, de er jo søte små engler fra helvete.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 09:30   #163
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Ja, de som irriterer seg over rødprikking er skikkelig teite, altså - men å irriterer seg over de som irriterer seg over rødprikking - se, DET er helt ok!

Jeg tar på ingen måte til tårene etter en rød prikk (har bare fått to, da, er så anstendig og veloppdratt, atte), det som er interessant med de røde og grønne, er selvfølgelig hva det sier om folk. Menneskenaturen, dere, Menneskenaturen!

Det er da helt opplagt at de som elsker å dele ut grønne, er elskelige, positive og sympatiske mennesker i det store og hele.
Og de som simpelthen ELSKER å sende avgårde en rød, som får et lite kick av glede av å smekke andre litt, er noen kjipinger.

Sier seg selv, det.

  Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 09:31   #164
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.165
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg synes det er like viktig å gi både positiv og negativ tilbakemelding i en diskusjon om et tema med mange siden og enda flere synspunkt.

Det synes jeg er et viktig poeng, prikking eller ikke. Hvis det faktisk finnes negative følelser og uengighet, så er det sunt og nyttig at dette kommer frem, i motsetning til å feie alt under teppet og insistere på at alle må være snille og enige hele tiden. (Jeg mener ikke å oppfordre til å si alt stygt man måtte mene om andre hele tiden; det finnes mange mellomting mellom dette og det å aldri hevde uenighet eller vise at man blir irritert på noen. Men det er ikke noe sunnere å late som om man liker alle og alltid er blid, enn det er å late som man misliker alle og alltid være bitchy.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 09:35   #165
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg gir røde prikker så fort jeg leser noe jeg ikke liker. Det er ganske morsomt å gi røde prikker.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 09:37   #166
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.935
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg rødprikker ikke så veldig ofte, men når jeg gjør det, er det fordi et innlegg har gjort meg sint eller opprørt. Det er helt opp til brukerne selv hvordan de vil bruke rødprikkene, så lenge de ikke bruker dem til sjikane av andre brukere. Men det kan selvsagt være lurt å huske på at enkelte ser ut til å ta alle slags rødprikker svært ille opp, og vurdere nytte- og kostnadsregnskapet før man fyrer en av gårde.

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg rødprikker når jeg får rødprikketrangen over meg. Da rammer jeg hardt og nådeløst og rødt.:muahaha:

Jeg føler meg veldig på nett med Tinetoff og Nolo. Jeg rødprikker relativt sjelden, men når jeg virkelig blir sint, opprørt eller lei meg, så rødprikker jeg. Og siden jeg er et følelsesmenneske, , så hender det at jeg blir både en og flere av disse tingene.

Jeg har fått litt færre rødprikker enn jeg har sendt og jeg har tatt dem med stor fatning. I noen situasjoner har jeg egentlig regnet med flere rødprikker enn jeg har fått.

Dersom man ikke takler at folk bruker prikkesystemet så synes jeg at man kan slå det av, for det er mulig.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 09:39   #167
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

HAr faktisk ikke gitt en eneste rødprikk :jomfru:
Men har fått. Hardhudet som jeg er, tok jeg meg ikke nær av det.

Jeg grønnprikker ikke ofte heller.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 09:39   #168
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Sitat:

Dersom man ikke takler at folk bruker prikkesystemet så synes jeg at man kan slå det av, for det er mulig.
__________________

Enig.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 09:43   #169
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.110
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Ja, de som irriterer seg over rødprikking er skikkelig teite, altså - men å irriterer seg over de som irriterer seg over rødprikking - se, DET er helt ok!

Jeg tar på ingen måte til tårene etter en rød prikk (har bare fått to, da, er så anstendig og veloppdratt, atte), det som er interessant med de røde og grønne, er selvfølgelig hva det sier om folk. Menneskenaturen, dere, Menneskenaturen!

Det er da helt opplagt at de som elsker å dele ut grønne, er elskelige, positive og sympatiske mennesker i det store og hele.
Og de som simpelthen ELSKER å sende avgårde en rød, som får et lite kick av glede av å smekke andre litt, er noen kjipinger.

Sier seg selv, det.

Du satte liksom ord på det der .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 09:44   #170
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg har vel gitt ca. 10 rødprikker i min forumkarriere, og da har jeg vært veldig sint pga personangrep på meg eller andre brukere. Her inne tror jeg ikke jeg har gitt noen røde prikker.

Ved et par anledninger har jeg vært så sint at jeg har krotet ned en rasende prikkemelding - og så klikket på Send i full fart før jeg har fått haket av for at fargen skulle være rød. Det er noe av det mest irriterende og opprørende som finnes.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 10:08   #171
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja det har du selvsagt rett i. Og de som elsker å dele ut begge deler, de er jo søte små engler fra helvete.

Ulv i fåreklær - eller får i ulveklær, alt ettersom!

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg synes det er like viktig å gi både positiv og negativ tilbakemelding i en diskusjon om et tema med mange siden og enda flere synspunkt.

Ja ja, selvfølgelig - hvem orker sukkersøte "jeg er helt enig med deg, altså - alltid" - mennesker?
Her var det ikke uenigheten jeg hadde noe i mot, selvsagt.
Men gleden over å korrigere andre.
Man rødprikker ikke idiotene - man hever seg over dem.
Alternativt ler godt av dem for seg selv, mens man priser seg lykkelig over egne fortreffelige egenskaper!

Også er det jo selvfølgelig langt mer tiltalende med raushet og vennlighet enn med kjiphet og negativitet - det gjelder penger, tid og medmenneskelighet såvel som prikker.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 10:10   #172
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Heve seg over noen er jo kjedelig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 10:15   #173
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Dersom man ikke takler at folk bruker prikkesystemet så synes jeg at man kan slå det av, for det er mulig.

Nåh - jeg tror det takles helt fint, jeg.

Ingen må ta bort de grønne, ihvertfall, det er skikkelig stas å få en grønn prikk - kanskje til og med med en hyggelig kommentar!

Og de røde må vi jo ha for å vite hvem som er sutrepavene blant oss.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 10:16   #174
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Heve seg over noen er jo kjedelig.

Men akk så høyverdig!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 10:16   #175
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Pøh! Ikke noe æksjn.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 11:32   #176
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.165
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Også er det jo selvfølgelig langt mer tiltalende med raushet og vennlighet enn med kjiphet og negativitet - det gjelder penger, tid og medmenneskelighet såvel som prikker.

Men å være engasjert, på godt og vondt, kan minst like gjerne være et uttrykk for raushet som for "kjiphet og negativitet". Som Polyanna så fint pleier å si det: en rød prikk er bare en rask og umiddelbar måte å si "nå ble jeg sint av det du skrev!", og det synes jeg hverken det er kjipt eller negativt å gi uttrykk for. I alle fall ikke nødvendigvis (det er klart man kan være kjip og negativ når man rødprikker, det skulle bare mangle).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 11:36   #177
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jepp, de fleste røde prikkene jeg har fått har faktisk vært veldig konstruktive, og faktisk også vennligsinnede. Noen av dem har gitt meg en real tankevekker og jeg er evig takknemlig for dem.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 11:49   #178
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men å være engasjert, på godt og vondt, kan minst like gjerne være et uttrykk for raushet som for "kjiphet og negativitet". Som Polyanna så fint pleier å si det: en rød prikk er bare en rask og umiddelbar måte å si "nå ble jeg sint av det du skrev!", og det synes jeg hverken det er kjipt eller negativt å gi uttrykk for. I alle fall ikke nødvendigvis (det er klart man kan være kjip og negativ når man rødprikker, det skulle bare mangle).

Jeg setter det litt på spissen, vet du!

Samtidig så kan irritasjon, sinne og konstruktive tilbakemeldinger fint gis i tråden, kan de ikke?

For å spesifisere litt; at noen sender avgårde en rød prikk i affekt, får så være. Hvis det føles lettende der og da, er sikkert det helt greit.

Det jeg ville sette fingeren på, er at enkelte mennesker er så veldig glade i å korrigere andre. Og om man sender avgårde en hel masse røde prikker, er sannsynligheten stor for at man er en "sånn en".

Og det er kjipt, vet du - å være glad i å korrigere andre.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 11:52   #179
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Tja, jeg tror kanskje du legger litt for mye i de røde prikkene og hvilket menneske avsenderen er. Det er heller ikke nødvendigvis slik at om en person er krass og sender røde prikker på et forum, så er personen er hespetre i virkeligheten (satt på spissen).

Faktisk så har jeg fått de fleste røde prikkene mine av de mest reflekterte og oppegående (og snille) brukerne på forumene jeg er på.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 12:15   #180
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Å jo - alle som sender avgårde røde prikker er hespetre i virkeligheten også. Skikkelig sure og ekle. Helt sikkert.

  Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, rødprikking


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no