Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva er «uekte» på deg?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-18, 17:53   #241
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

(Alle vet jo at gutter ikke får med seg om man har farget håret blått, gått opp/ned 40 kg på en uke og tatovert en slange midt i panna....)

Jeg har gått ned 50 kg ila 2,5 år. Her forleden kom jeg hjem fra trening, og møtte 15-åringen i gangen. «Oi, mamma, du har blitt tynn!!» kom det overrasket fra poden. Tydeligvis første gang på en stund at han hadde sett på meg.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 17:58   #242
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg har to ganske tydelige sinnarynker, det ser ut som jeg morsker meg selv når jeg er i strålende godt humør. Prøver å skille ekstra mye for å kompensere, men jeg har fått høre at jeg ser sur og streng ut, ja. Har vel hatt de siden jeg var rundt 20, ble advart om det da jeg var 15 av ei som synes jeg myste for mye i sola. Har ingen planer om å gjøre noe med det, men synes at smilerynker er mye mer sjarmerende. Da har man pådratt seg tegn i huden etter å ha vært for mye blid, ikke for mye sint.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 17:59   #243
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg kan by på meg selv, til og med. Jeg får stadig spørsmål eller kommentarer(ja, faktisk) om jeg er bekymret eller skeptisk når jeg bare går gjennom gangen og tenker litt. Jeg er overhodet ikke opptatt av linjene mine rundt øynene, men jeg liker ikke sinnarynken. Dette er ikke en rynket panne, tvert i mot smiler jeg.

Det er selvsagt innenfor normalområdet, men jeg synes ikke det er pent.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 8A17B685-E059-4417-8A49-322385216A43.jpg (9,3 KB, 164 visninger)
__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 18:09   #244
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Jeg har gått ned 50 kg ila 2,5 år. Her forleden kom jeg hjem fra trening, og møtte 15-åringen i gangen. «Oi, mamma, du har blitt tynn!!» kom det overrasket fra poden. Tydeligvis første gang på en stund at han hadde sett på meg.

Herre..! Jeg leste «Jeg har gått ned 50 kg på Ila, 2,5 år.» :whaaat: Altså, synd du har vært i fengsel, men gratulerer med vektnedgangen! Godt sønnen din kjente deg igjen i det hele tatt! 2,5 år er jo en stund!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 18:43   #245
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg kan by på meg selv, til og med. Jeg får stadig spørsmål eller kommentarer(ja, faktisk) om jeg er bekymret eller skeptisk når jeg bare går gjennom gangen og tenker litt. Jeg er overhodet ikke opptatt av linjene mine rundt øynene, men jeg liker ikke sinnarynken. Dette er ikke en rynket panne, tvert i mot smiler jeg.

Det er selvsagt innenfor normalområdet, men jeg synes ikke det er pent.

Helt normalt vil jeg si. Det jeg er litt redd for er at normalen skal bli de som ikke har mimikk i det hele tatt pga botox eller noe annet.

Jeg tenker at når jeg nærmer meg 50 så er det helt normalt med litt rynker. Jeg vil ikke leve lengre om jeg sprøyter inn botox eller Restylane, og det er uansett ikke kun huden i ansiktet som rynkes. Hender, hals og bryst blir jo også rynkete. Jeg prøver å være nøye med å bruke solbriller når sola er sterk, og jeg bruker alltid store solhatter når jeg er i syden og ligger alltid godt under parasollen på stranda og får allikevel mer enn nok farge. Smører meg med solkrem med masse faktor så jeg ikke blir solbrent, og vil heller bruke penger på gode kremer. Jeg har jo vært inne på tanken om at å ta litt botox kun på våren slik at jeg kanskje myser litt mindre denne sommeren, kan gjøre at jeg får litt mindre dype rynker. Men jeg er rett og slett livredd for å bli hekta. For jeg innbiller meg at hvis jeg først begynner med det, så er det lett å bli avhengig. Og jeg tror at man ikke merker så stor forskjell i starten, men at det er først etter noen års bruk at det kan bli merkelig siden den naturlige utviklingen da blir forskjøvet. Men det er klart man blir påvirket av både reklame og ikke minst folk rundt en som snakker varmt om det.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 18:45   #246
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

En av de store ( ) fordelene med å være skikkelig tjukk er jo at man ikke behøver å tenke på alt det andre.
Når folk ser meg tenker de tjukk. Ferdig. Ingen tenker på grått hår, rynker eller om tunika og tights er umoderne. Det er ganske befriende.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 18:51   #247
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

En av de store ( ) fordelene med å være skikkelig tjukk er jo at man ikke behøver å tenke på alt det andre.
Når folk ser meg tenker de tjukk. Ferdig. Ingen tenker på grått hår, rynker eller om tunika og tights er umoderne. Det er ganske befriende.

Nå har jeg et av de det dilemmaene der jeg ikke vet om man bør si hvordn det egentlig er, eller ikke.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 18:57   #248
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nå har jeg et av de det dilemmaene der jeg ikke vet om man bør si hvordn det egentlig er, eller ikke.

Ikke ta livsløgnen fra et gjennomsnitts menneske!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 20:13   #249
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

(Alle vet jo at gutter ikke får med seg om man har farget håret blått, gått opp/ned 40 kg på en uke og tatovert en slange midt i panna....)

Min gutt legger merke til den minste forandring.

Som nevnt utelukker jeg verken botox eller Restylane, og jeg diskuterer det med tenåringsjentene mine. De synes jeg er fin som jeg er, er redd jeg skal se annerledes/rar ut, er redd jeg skal bli hekta - men er også så oppvakte og reflekterte at de forstår hvorfor jeg tenker tanken. De har klare meninger om dette med å være rollemodell og at man har et samfunnsansvar for hvordan en lett hopper på karusellen. Jeg hører mye mer på dem enn på internettet.

Så oppsummert har jeg ikke hoppet på galskapen fordi jentene mine mener jeg ikke skal, det er dyrt og ikke minst: jeg er stygt redd for at det første stikket hadde vært som å åpne pandoras eske.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 23:04   #250
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Herre..! Jeg leste «Jeg har gått ned 50 kg på Ila, 2,5 år.» :whaaat: Altså, synd du har vært i fengsel, men gratulerer med vektnedgangen! Godt sønnen din kjente deg igjen i det hele tatt! 2,5 år er jo en stund!

Det er jo ikke så langt fra sannheten da. Store deler av vekta ligger vel igjen på Ila, vil jeg tro (eller i Ila, som det heter her).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 23:12   #251
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Helt normalt vil jeg si. Det jeg er litt redd for er at normalen skal bli de som ikke har mimikk i det hele tatt pga botox eller noe annet.

Jeg tenker at når jeg nærmer meg 50 så er det helt normalt med litt rynker. Jeg vil ikke leve lengre om jeg sprøyter inn botox eller Restylane, og det er uansett ikke kun huden i ansiktet som rynkes. Hender, hals og bryst blir jo også rynkete. Jeg prøver å være nøye med å bruke solbriller når sola er sterk, og jeg bruker alltid store solhatter når jeg er i syden og ligger alltid godt under parasollen på stranda og får allikevel mer enn nok farge. Smører meg med solkrem med masse faktor så jeg ikke blir solbrent, og vil heller bruke penger på gode kremer. Jeg har jo vært inne på tanken om at å ta litt botox kun på våren slik at jeg kanskje myser litt mindre denne sommeren, kan gjøre at jeg får litt mindre dype rynker. Men jeg er rett og slett livredd for å bli hekta. For jeg innbiller meg at hvis jeg først begynner med det, så er det lett å bli avhengig. Og jeg tror at man ikke merker så stor forskjell i starten, men at det er først etter noen års bruk at det kan bli merkelig siden den naturlige utviklingen da blir forskjøvet. Men det er klart man blir påvirket av både reklame og ikke minst folk rundt en som snakker varmt om det.

Jeg har ingen rundt meg som snakker varmt om det, så for meg er det helt fremmed. Kjenner ingen som jeg vet har tatt botox eller restylane. Kun et par som har snakket om at de vurderer det, som sagt, på grunn av en helt bestemt problemstilling. Det kan selvsagt godt hende at jeg kjenner folk som har gjort det, folk jeg omgås til daglig, som jeg bare ikke ser det på, men ingen som har sagt at de har gjort det, slik at jeg har hatt noen mulighet til å bil påvirket.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 09:34   #252
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg opplever heller ikke at noen snakker varmt om botox og restylane (jeg vet ikke forskjellen, og har tenkt å la det være en av tingene jeg ikke leser meg opp på...), men jeg opplever helt klart at flere rundt meg tar det, men da av "helsemessige årsaker". Og så ser jeg damer på min alder med glatt panne og rynkete hals, noe som også roper "botox" lang vei.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 09:47   #253
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg opplever heller ikke at noen snakker varmt om botox og restylane (jeg vet ikke forskjellen, og har tenkt å la det være en av tingene jeg ikke leser meg opp på...), men jeg opplever helt klart at flere rundt meg tar det, men da av "helsemessige årsaker". Og så ser jeg damer på min alder med glatt panne og rynkete hals, noe som også roper "botox" lang vei.


Botox av helsemessige årsaker er ikke veldig vanlig og blant dem som får botoxbehandling er det mange som ikke får glattet ut synlige rynker ved det.

Går man til kosmetisk klinikk for botox er det ikke helsemessig årsak. Får man botox i offentlig helsevesen er det normalt høy egenandel om man er så heldig å få det på blåresept, men blåresept må søkes om til helfo. Dosene som settes ved migrenebehandling settes primært andre steder enn i panne og antall injeksjoner er stort, ergo dyrt. Kostnadene der er høyere enn ved å gå til kosmetisk klinikk for å behandle panne, selv om man får det på blå resept.

Det skal ganske alvorlig indikasjon til for å få botox mot migrene.
Botox brukes også ved andre medisinske tilstander, men ikke i panne. Hører du om botox i blæra eller i beina så er det sannsynligvis temmelig medisinsk indikert.

Restylane brukes vel ikke i helsevesen i det hele tatt?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 11:33   #254
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Er det lov å lure på om hun Fotballfrue har tatt etpar sprøyter eller gjort noe annet i ansiktet?
Jeg synes at hun har forandret seg i utseendet sitt. Eller er det bare håret?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 11:53   #255
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. Jeg nekter å gi "klikk" til noen i den gjengen der. :skjærer alle rosabloggere over en kam:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 12:28   #256
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Er det lov å lure på om hun Fotballfrue har tatt etpar sprøyter eller gjort noe annet i ansiktet?
Jeg synes at hun har forandret seg i utseendet sitt. Eller er det bare håret?

Jeg er ganske sikker på at hun har tatt restylane i leppene og skrevet om det.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 17:02   #257
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Panna mi. Sånn har den sett ut siden tidlig i 20-årene, fremtredende sinnarynke uavhengig av om jeg smiler, ler, er helt vanlig eller hva. Den blir selvsagt kraftig forsterket hvis jeg er morsk, men gjør at jeg kontinuerlig ser sint ut. Forundret over at man ikke har hørt ordet sinnarynke tidligere, jeg trodde det var et gjengs uttrykk over alt.

Synes ikke det er rart når folk velger å gjøre noe med det, dersom man er hakket mer opptatt av utseende enn meg, men personlig er jeg prinsipielt imot, og jobber med å være fornøyd med meg selv sånn som jeg er og har blitt. Jeg synes det er rarere at folk velger å ta piercing i navlen eller brystforstørrelse, da sinnarynken er noe absolutt alle ser (eller iallfall kan se), og faktisk gjør noe med hva folk tror om deg og hva du tenker/føler.



Men vi har det selvsagt altfor godt når dette er bekymringene i livet.

Litt grått hår har jeg og. Det gidder jeg heller ikke å gjøre så mye med, men det hender jeg striper håret for variasjonens del.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 19:16   #258
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg har også en slik i panna, og kan dønn ærlig si at det ikke plager meg. Reagerer ikke på utseendet til verken Candy eller Elise som har delt bilder i tråden. De fleste på min alder har litt rynker, men jeg synes likevel ikke de ser gamle ut. Det er som regel stor forskjell på en 45-åring og en 65-åring når det gjelder rynker.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 22:07   #259
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Hvordan får jeg lagt inn bilde i tråden?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 22:16   #260
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Klikk på Avansert når du legger inn melding og så Behandle vedlegg.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no