Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

God ansiktskrem?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-08, 12:47   #1
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Spørsmål

God ansiktskrem?

Noen som har en god ansiktskrem å anbefale?

Jeg har til dels tørr hud, men finner ikke en krem som jeg blir komfortabel med.

Anyone?

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 13:06   #2
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God ansiktskrem?

Har du prøvd Dermalogica? Jeg bruker Skin Smoothing Cream og er veldig fornøyd.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 13:08   #3
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: God ansiktskrem?

Jeg liker godt Biosensitive fra Biotherm.

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 13:27   #4
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: God ansiktskrem?

The skincare fra Shiseido synes jeg er god. Den har også SPF 15.
Eller kan jeg anbefale Calming sensitive som er en super krem fra Babor, og til slutt Superdefence fra Clinique.
Har du god råd er kremene fra Sisley helt fantastiske!

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 13:32   #5
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: God ansiktskrem?

Jeg liker Active Moist fra Dermalogica med en Skin Hydrating Booster under.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 13:36   #6
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God ansiktskrem?

Takk for tips!

Jeg har lurt litt på å prøve Dermalogica. Hvor finner jeg dette merket? Vanlig parfymeri?

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 13:41   #7
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God ansiktskrem?

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Takk for tips!

Jeg har lurt litt på å prøve Dermalogica. Hvor finner jeg dette merket? Vanlig parfymeri?

Hudpleier tror jeg. Jeg har kjøpt på Ebay, billigere der. Finnes sånne reisesett så man kan prøve det ut før man kjøper større mengder.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 19:37   #8
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: God ansiktskrem?

Jeg har bestilt fra strawberrynet.com.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 00:03   #9
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: God ansiktskrem?

Jeg vil anbefale deg "Hydra Floral" fra Decleor. Fåes hos hudpleieren eller på nett; f.eks. på Strawberrynet eller Lookfantastic.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 00:21   #10
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: God ansiktskrem?

Har nylig kjøpt Cliniderm fra apoteket. Så langt er jeg fornøyd.
Trekker godt inn og lukter ikke huggorm som jeg synes mange andre gjør.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no