Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Barnas sportsaktiviteter: Betaling til sjåfør når lang vei

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-17, 22:09   #1
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Barnas sportsaktiviteter: Betaling til sjåfør når lang vei

Jeg er lagleder for et ganske nytt ungdomslag, og klubben har ikke så etablerte rutine på ting. 1-2 ganger i sesongen kommer vi til å ha kamper ca 2 timers reise unna. Da stapper vi ungene i biler og kjører bort. De fleste ungene i bil sammen, men ikke stappfulle biler siden noen foreldre har lyst til å bli med å se på.

Det blir jo litt kostnader for sjåførene. Drivstoff + fergebilett for bil og sjåfør er fort 500kr. I tillegg er det ca 50 kr pr barn på ferga.

Hvordan ville dere fordelt kostnadene? Bare latt barna betale fergebillettebe sine, eller lagt på litt pr barn? Ved påmelding har ikke noe blitt sagt om kostnader til transport.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-17, 22:13   #2
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnas sportsaktiviteter: Betaling til sjåfør når lang vei

I korpset er det etabler at de som sitter på betaler 50 kr til den som kjører. Her er det snakk om under en times kjøring og ingen ekstra utgifter (bompengene betaler man jo uansett).

Et minimum må jo være at man betaler for fergebilletten og litt i bensinpenger, mener jeg. Med mindre det går på rundgang å kjøre (vi betaler ikke når vi samkjører med naboen - der jevner det seg ut i det lange løp).

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-17, 22:15   #3
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.833
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnas sportsaktiviteter: Betaling til sjåfør når lang vei

Jeg tenker det er forskjell på om kjøring går på rundgang slik at alle ender med å betale noenlunde likt og om det er noen som alltid kjærer og noen som aldri kjører. Jeg ville kanskje tenkt at man blir enige om en fast pris alle som sitter på betaler til den som kjører? Og jeg synes at hvis det koster så mye som 500 for sjåføren, utenom fergebillettene, bør de som sitter på være med å dekke litt av dette og ikke bare sin egen fergebillett.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-17, 22:23   #4
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnas sportsaktiviteter: Betaling til sjåfør når lang vei

Vi har kjørt endel med ferje da guttungen spilte badminton, og jeg har hatt med andre barn, og han har sittet på med andre.

Vi har da uten å ha avtalt noe, betalt for ferja, som jo koster ekstra pr person, samt lommepenger til evt mat ombord. Noen ekstra betaling har ikke vært et tema en gang, da de kostnadene er like åkke som, og vi faktisk byttet litt på å kjøre.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-17, 12:30   #5
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnas sportsaktiviteter: Betaling til sjåfør når lang vei

Jeg tenker at vi skal bytte på å kjøre. Samtidig ser jeg at det gjerne er de samme overskuddsmenneskene som melder seg frivillig hver gang.

Men... Vi er en brokete samling mennesker. Flertallet er i kjernefamilier med to stk i høytlønnsyrker. Men det er også barnehageassistenten med den permitterte mannen, studentalenemammaen og noen jeg er usikre på. Jeg har ikke helt godfølelsen på å "pålegge" noen å betale feks 100kr for å sitte på. Egen fergebillett og lommepenger er noe annet.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-17, 13:07   #6
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.833
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnas sportsaktiviteter: Betaling til sjåfør når lang vei

De har jo et valg da, enten komme seg dit selv eller å sitte på med andre og da oppfordres man til å betale X kroner for å være med å dekke utgiftene.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-17, 13:18   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnas sportsaktiviteter: Betaling til sjåfør når lang vei

Da jeg spilte volleyball hadde vi prisliste etter hvor langt unna kampen var. Og selv i 1992 betalte vi 50 kroner for den kampen som var lengst unna (nesten en times kjøring, men ingen bompenger).

Jeg synes det er selvfølgelig at man får betalt utgiftene forbundet med turen (minus utgiften for eget barn). Særlig siden det alltid er de samme som ender opp med å kjøre.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-17, 13:23   #8
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.961
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnas sportsaktiviteter: Betaling til sjåfør når lang vei

Nå har jeg ikke unger i idrettslaget og minner bare svakt hvordan det var når jeg selv var aktiv og vi var avhengig av ferje på alle bortekampene. Da mener jeg at idrettslaget hadde ferjekort men at foreldre ikke fikk noe for selve kjøringen.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-17, 13:28   #9
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.522
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnas sportsaktiviteter: Betaling til sjåfør når lang vei

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

De har jo et valg da, enten komme seg dit selv eller å sitte på med andre og da oppfordres man til å betale X kroner for å være med å dekke utgiftene.

Æsj, jeg blir trist av sånne argumenter. Dette "valget" hadde mine foreldre også, men grunnet økonomi hadde de ikke bil og de hadde heller ikke råd til å betale andre for å kjøre oss. Med bittelitt velvilje fra andre foreldre kunne vi fått delta på aktiviteter som vi måtte si nei til. Jeg er selvfølgelig enig i at ingen skal forventes å kjøre gratis på andres barn, men synes argumentasjonsmåten er litt kjip da.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-17, 14:21   #10
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnas sportsaktiviteter: Betaling til sjåfør når lang vei

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

De har jo et valg da, enten komme seg dit selv eller å sitte på med andre og da oppfordres man til å betale X kroner for å være med å dekke utgiftene.

Oi. Prøver å lese dette i beste mening, og det er klart at det stemmer. Men jeg ønsker å ha en praksis som ikke ekskluderer de som har utfordringer med å kjøre selv og/eller betale. Vi tåler en gratispassasjer hvis alternativet er at to stk som har lyst til å dra må bli hjemme.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-17, 14:31   #11
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.833
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnas sportsaktiviteter: Betaling til sjåfør når lang vei

Nå er det ikke nødvendigvis sånn at de som kjører har så god råd at de kan dekke de 500 kr hver gang det er kamp langt unna heller da, det er tross alt en del penger. Det ble etterspurt hvordan man kan fordele utgiftene og jeg kom med et forslag. Jeg mener absolutt ikke at man ikke kan ta seg råd til å sponse noen gratispassasjerer hvis alternativet er at de ikke har råd til å bli med, tvert i mot hadde jeg gjerne gjort det, men dette var ikke en del av problemstillingen nevnt i HI.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-17, 14:32   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnas sportsaktiviteter: Betaling til sjåfør når lang vei

Jeg er veldig enig med Myria. (Og basert på erfaring er det ikke de uten penger som ikke stiller opp.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-17, 15:15   #13
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnas sportsaktiviteter: Betaling til sjåfør når lang vei

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Er det en mulighet at laget dekker kostnadene? Det blir jo endel utgifter på dem som er greie og stiller som sjåfør. Vet noen lag og organisasjoner dekker ferje/bom/noen kroner pr km mot at det er f.eks minst 4 i bilen.

De pleide dekke for trener og oppmann tidligere, noe som egentlig dekket inn. Nå har de strammet inn på dette.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-17, 17:00   #14
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.496
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnas sportsaktiviteter: Betaling til sjåfør når lang vei

Jeg har hatt med meg et par stykker ekstra på fotballturneringer, og har ikke tatt betalt, jeg har tenkt st jeg skal dit uansett.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-02-17, 00:42   #15
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnas sportsaktiviteter: Betaling til sjåfør når lang vei

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg har hatt med meg et par stykker ekstra på fotballturneringer, og har ikke tatt betalt, jeg har tenkt st jeg skal dit uansett.

Ja, ikke sant? Om jeg har med en person eller to ekstra, så koster det ikke meg noe ekstra liksom, og jeg ville ikke hatt samvittighet til å tatt i mot betaling heller.

I flere år så plukket jeg opp en kollega på vei til jobb. Sparte henne for masse tid og styr med buss. HUn ville jo betale meg, men jeg nektet plent. Jeg kjørte ikke en meter omvei for å plukke henne opp, og det kostet meg ikke en krone ekstra. Jeg ville jo kjørt uansett.

HUn godtok det etter endel diskusjoner, og så fikk jeg bare finne meg i at det vanket både julegaver og bursdagsgaver :P

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-17, 07:35   #16
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.910
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnas sportsaktiviteter: Betaling til sjåfør når lang vei

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Da jeg spilte volleyball hadde vi prisliste etter hvor langt unna kampen var. Og selv i 1992 betalte vi 50 kroner for den kampen som var lengst unna (nesten en times kjøring, men ingen bompenger).

Jeg synes det er selvfølgelig at man får betalt utgiftene forbundet med turen (minus utgiften for eget barn). Særlig siden det alltid er de samme som ender opp med å kjøre.

Det er ikke alltid slik da. Av de til sammen seks lagene mine tre barn har spilt på, var det kun på et av dem at det alltid var de samme som kjørte. Mye fordi de insisterte selv.

Jeg var for øvrig lagleder for to av lagene og for alle seks lagene var det fast praksis at lagleder fordelte kjøring til kamper. Slik jevnet både tidsbruk og pengebruk seg ut.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-17, 08:13   #17
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnas sportsaktiviteter: Betaling til sjåfør når lang vei

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det er ikke alltid slik da. Av de til sammen seks lagene mine tre barn har spilt på, var det kun på et av dem at det alltid var de samme som kjørte. Mye fordi de insisterte selv.

Jeg var for øvrig lagleder for to av lagene og for alle seks lagene var det fast praksis at lagleder fordelte kjøring til kamper. Slik jevnet både tidsbruk og pengebruk seg ut.


Sånn er det her også - de som alltid kjører insisterer, og alle foreldrene på laget er gode på å følge opp og bidra. Men klart at når du har et annet barn som skal spille i motsatt ende av fylket, og noen tilbyr seg, så sier man gjerne ja takk.

Alle tre sjåførene til denne helga nektet meg forøvrig å oppfordre til spleiselag.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-17, 08:17   #18
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnas sportsaktiviteter: Betaling til sjåfør når lang vei

Men til neste langtur til nabofylket har jeg orientert på forhånd om at vi spleiser på transporten.

Tusen takk for erfaringsdeling alle sammen. Jeg ser vi har forskjellige utgangspunkt å vurdere ut fra på mange måter. Det er nok enklere for meg som foreløpig bare har foreldre som er ekstremt flinke til å følge opp. Alle har stilt på det de får beskjed om på de to dugnadene, lisenser og kontigenter blir betalt, , vi solgte mest Enjoy-kort av alle i idrettslaget, alle stiller på de fleste kamper og når noen trenger hjelp til kjøring på trening er det alltid lett å få ja på FB-gruppa.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-17, 09:58   #19
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.595
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barnas sportsaktiviteter: Betaling til sjåfør når lang vei

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Sånn er det her også - de som alltid kjører insisterer, og alle foreldrene på laget er gode på å følge opp og bidra. Men klart at når du har et annet barn som skal spille i motsatt ende av fylket, og noen tilbyr seg, så sier man gjerne ja takk.

Alle tre sjåførene til denne helga nektet meg forøvrig å oppfordre til spleiselag.

En enkel løsning er kanskje å oppfordre de som ikke kjører til å bidra ekstra på andre felt - om dere trenger kakebaking eller andre ting.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-17, 10:37   #20
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.877
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnas sportsaktiviteter: Betaling til sjåfør når lang vei

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Men til neste langtur til nabofylket har jeg orientert på forhånd om at vi spleiser på transporten.

Tusen takk for erfaringsdeling alle sammen. Jeg ser vi har forskjellige utgangspunkt å vurdere ut fra på mange måter. Det er nok enklere for meg som foreløpig bare har foreldre som er ekstremt flinke til å følge opp. Alle har stilt på det de får beskjed om på de to dugnadene, lisenser og kontigenter blir betalt, , vi solgte mest Enjoy-kort av alle i idrettslaget, alle stiller på de fleste kamper og når noen trenger hjelp til kjøring på trening er det alltid lett å få ja på FB-gruppa.

Da er du heldig og da tenker jeg at det nok stort sett ordner seg helt av seg selv

Sånn ellers tenker jeg at det er greit å sette opp kjørelister der kjøringen fordeles, og så får man heller ta hensyn til dem som ikke kan kjøre.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no