Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken kjendis ligner du på?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-06, 12:07   #41
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken kjendis ligner du på?

Jeg liggner visst på Aishwariya Rai. Visste ikke helt hvem hun var, så måtte sjekke det. Indisk skuespiller, som ble Miss World i 1994.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 13:33   #42
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken kjendis ligner du på?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Sånn er det når man mest av alt likner på Anne-Marit Jacobsen (har jeg fått høre irl ihvertfall )

Det har jeg også fått høre en gang! En kjæreste av pappa sa at når jeg ble godt voksen, kom jeg til å ligne på Anne-Marit Jacobsen på en prikk!
Aaaargh, jeg ble så sur og er sur enda. Det er fordi jeg til en viss grad er bittelitt enig, men jeg har spurt samboern min og han er heeeelt uenig.

Men jeg syns ikke du ligner på AMJ, Miss Norway.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 14:12   #43
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken kjendis ligner du på?

Jeg ligner visst mest på Marcia Cross (fra Frustrerte Fruer). (96% score)
Er faktisk litt enig i at ansiktet er litt likt, selv om jeg aldri har tenkt over det før.

Andre på lista er:

Renee Zellwegger (83 %) (uenig i likhet)
Kristanna Loken (78 %) (uenig i likhet)
Ali Landry (78%) (hvem er hun? Uenig i likhet)
Maria Menounos (76%) (aldri hørt om)
Helena Christensen (vakreste jeg vet om, så thank you!)
Mini Anden (aldri hørt om)
Penelope Cruz (helt uenig)

Ellers har jeg hørt at jeg ligner på (NB. rar samling!)

- Brooke Shields (da var jeg 13 og kjempesmigret...)
- Pusur
- Anne Marit Jacobsen
- Tjorven
- Claudia Schiffer (En beundrer av meg sa ivrig til bartenderen: Syns ikke du at hun ligner på Claudia Schiffer!!? Bartender: Hah! Claudia Schiffer! Hun kunne kanskje vært midtsidepike i Jakt og Fiske! - - - :shock: Fryktelig pinlig situasjon den gangen for 15 år siden.)
- Ane Dahl Torp
- Meg Ryan
- Natalie Nordnes (ble oppringt av venninne som sa jeg måtte slå på tvn. Vi var nemlig prikklike..... )
- Anja Garbarek
- også hu norske fiolinberta (ikke hun som var sammen med krompen)
- en smurf



-

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 14:36   #44
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjendis ligner du på?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg gidder ikke lete fram bilde, men har tatt en sånn test før og husker ikke hvem jeg lignet på, men det var mange smigrende. Såpass husker jeg!

Du trenger ikke ta en test. Du ser ut som en mellomting mellom Karen i Cold Feet og Grace Kelly.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 14:48   #45
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjendis ligner du på?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Det har jeg også fått høre en gang! En kjæreste av pappa sa at når jeg ble godt voksen, kom jeg til å ligne på Anne-Marit Jacobsen på en prikk!
Aaaargh, jeg ble så sur og er sur enda. Det er fordi jeg til en viss grad er bittelitt enig, men jeg har spurt samboern min og han er heeeelt uenig.

Men jeg syns ikke du ligner på AMJ, Miss Norway.

Jeg er dessverre uenig for på noen bilder, der jeg ser ganske sliten ut, så synes jeg at det er likt! OG det er flere enn en som har sagt det samme, uavhengig av hverandre.

Digresjon: Stakkars AMJ hvis hun googler seg selv; da finner hun bare masse fortvilte tråder fra lookalikes

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 14:49   #46
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken kjendis ligner du på?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Det har jeg også fått høre en gang! En kjæreste av pappa sa at når jeg ble godt voksen, kom jeg til å ligne på Anne-Marit Jacobsen på en prikk!
Aaaargh, jeg ble så sur og er sur enda. Det er fordi jeg til en viss grad er bittelitt enig, men jeg har spurt samboern min og han er heeeelt uenig.

Men jeg syns ikke du ligner på AMJ, Miss Norway.


Nei, nei, nei.

Du er klin lik min vennine/kollega, skulle tro dere var søstre.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 14:53   #47
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken kjendis ligner du på?

Tok den testen en gang, men det dukket opp en rekke mindre kjente menn opp.

En kollega kaller meg bare Charlotte (fra sex og singelliv) ellers sier noen jeg ligner Juliette Binoche. Vel de to overnevnte er nok på ekstremt heldige dager. På en gjennomsnittsdag føler jeg meg som Labbetuss.


Sist redigert av Cascaye : 15-10-06 kl 16:22. Årsak: 2 x vel....
Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 16:13   #48
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken kjendis ligner du på?

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

En kollega kaller meg bare Charlotte (fra sex og singelliv) ellers sier noen jeg ligner Juliette Binoche. Vel de to overnevnte er vel på ekstremt heldige dager. På en gjennomsnittsdag føler jeg meg som Labbetuss.

Juliette Binoche er veldig vakker! Jeg kan være enig i at du ligner litt på henne.

Ja, ble jo litt nysgjerrig på venninnen din da!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 16:17   #49
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken kjendis ligner du på?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg er dessverre uenig for på noen bilder, der jeg ser ganske sliten ut, så synes jeg at det er likt! OG det er flere enn en som har sagt det samme, uavhengig av hverandre.

Digresjon: Stakkars AMJ hvis hun googler seg selv; da finner hun bare masse fortvilte tråder fra lookalikes

Ja, stakkars henne da. Men AMJ, hvis du leser dette - du er egentlig ganske søt altså! Det syns jeg faktisk. Søt men litt klumpete?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 16:21   #50
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken kjendis ligner du på?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Juliette Binoche er veldig vakker! Jeg kan være enig i at du ligner litt på henne.

Ja, ble jo litt nysgjerrig på venninnen din da!


Hun er ikke kjendis da
Hun hadde en mikroskopisk rolle i "svarte penger, hvite løgner", teller det?

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 16:40   #51
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken kjendis ligner du på?

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Hun er ikke kjendis da
Hun hadde en mikroskopisk rolle i "svarte penger, hvite løgner", teller det?

Javisst teller det!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 19:53   #52
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjendis ligner du på?

Cristina Ricci...pøh..

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 23:01   #53
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken kjendis ligner du på?

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Cristina Ricci...pøh..

Hm, joo. Særlig når man ser på bildet der av deg!
Ansiktsformen og de store, litt runde øynene?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 17:16   #54
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjendis ligner du på?













Nemlig!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 17:21   #55
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjendis ligner du på?



Jeg ligner ikke på noen.

Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:18   #56
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken kjendis ligner du på?

Scarlett Johanson, Katie Holmes, Jessica Simpson....jaaaahaaaaaaaa....

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:27   #57
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjendis ligner du på?

Steinar Bastesen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 22:14   #58
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjendis ligner du på?

Jeg kan svare på hvilken kjendis jeg ligner på uten å ta den der testen jeg altså

Hun som spilte "jennifer" i "Family Ties"

Og her er bauche anno 90

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 22:17   #59
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjendis ligner du på?

Ha, ha! Du lignet faktisk!

I 1990 Lignet jeg på han som spilte Håkon i Håkon Håkonsen
Jeg var kjempelik.


http://images.google.com/images?q=tb...Smestastin.jpg

Har ikke bilde av meg selv på den tiden da.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 22:33   #60
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken kjendis ligner du på?

Bauche: Så lik!
Jeg var visst veldig lik Linda Blair (Exorsisten) da jeg var liten.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no