Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Gir du frisøren frie hender?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-09, 22:18   #21
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Jeg sier alltid: "Gjør som du vil." (Også til frisører jeg aldri har vært hos før.) Jeg blir alltid fornøyd.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 22:23   #22
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Ja, jeg gir frisøren min frie tøyler både mht klipp og farger. Det er spennende for meg, og jeg er sikker på at hun gjør alt hun kan for at det skal se bra ut - hun er nemlig min svigerinne og dermed dømt til å måtte forholde seg til resultatet også etter at jeg har forlatt salongen!

Tidligere, da jeg hadde andre frisører, ga jeg også frie tøyler unntatt når jeg hadde ny frisør. Da sa jeg fra om hva slags stil jeg ønsket, men lot dem styre på ellers.

Litt spenning må man ha i hverdagen! Jeg har faktisk flere ganger opplevd at mannen min knapt har kjent meg igjen etter frisørbesøk - en gang gikk han rett forbi meg på et kjøpesenter fordi han ikke så at det var meg...!

Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 22:28   #23
Cabrel
Aktiv
 
Cabrel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 230
Cabrel er litt kulCabrel er litt kul
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Tja, kanskje ikke helt frie tøyler. Men jeg spør ofte om hun har noen forslag eller idéer til noe nytt - men jeg synes ikke det nødvendigvis resulterer i de store endringene.

Tror jeg må signere Tjorven, jeg ser sannsynligvis litt for streit ut. Og så er det kanskje en idé å prøve en ny frisør snart som kan se meg med nye øyne.

Cabrel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 22:32   #24
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Nei, aldri. Jeg eksperimenterer ikke med farger eller i særlig grad med fasongen heller, og vil absolutt bestemme over håret mitt selv.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 22:49   #25
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Ja!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 22:52   #26
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

frisøer? *langhåra hippie*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 22:58   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Jeg gir alltid frisøren frie hender når det gjelder farge/striper. Jeg har forsøkt mange ganger med frie hender på klipp også, men det er ikke så mange frisører som er flink å klippe krøller, så nå har jeg begynt å gi litt retningslinjer.

Men sist nå så sa frisøren at jeg skulle forsøke å spare til langt hår, så da tror jeg jeg driver med det nå. Jeg har aldri hatt hår nedenfor skuldrene, så det er litt spennende.

Jeg er svært lett å lede i frisørstolen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 23:00   #28
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Jeg har gjort det noen ganger og endt opp enten som "blond presidentfrue" eller "bortimot helsvart gothaktig kjerringfrisyre" men da har ikke frisørene vært av de beste.
Nå har jeg funnet meg ei som jeg virkelig synes får til noe jeg liker, og da gir jeg henne frie tøyler både iht farge og klipp

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 23:09   #29
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Ja, det har jeg gjort flere ganger. Fra veldig langt til kort, fra kort til kort, fra langt til langt etc.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 23:09   #30
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Jeg har fast frisør. Jeg gir henne omtrent alltid frie hender. Hun er mer opptatt av hvordan mitt hår skal se ut enn det jeg er.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 23:12   #31
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

frisøer? *langhåra hippie*

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 23:14   #32
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Jeg ser an frisøren først. Virker frisøren dyktig og sikker i det han/hun gjør, så sier jeg gjerne "Gjør hva du vil". Virker frisøren usikker og fomlete så blir jeg sjelden fornøyd etter klipp. De beste frisørene er menn synes jeg!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 23:19   #33
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.267
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Ja det gjør jeg. Ellers ville jeg jo aldri fornyet meg.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 00:05   #34
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Frie hender

Nei, jeg er så nøye på håret mitt når det kommer til det.
Sist jeg ba frisøren gjøre hva hun ville, så jeg ikke ut på håret. Og det er sikkert 6 år siden.
Når jeg går til frisøren er jeg sikkert super irriterende, for jeg vet nøyaktig hvordan håret mitt skal klippes å farges
Jeg kler heller ikke "frisyrer", har langt hår med gradering , og det skal forbli sånn enn så lenge.

__________________
Terroristen 25.03.09

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 00:14   #35
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Ja, det har jeg gjort mange ganger. Finnes ikke redd for håret mitt, og har gjort utrolig mye rart med det. Fra farge til koko klipp. En gang hadde jeg tilnærmet piggsveis, med et skikkelig innklippet hakk i nakken, og inni det hakket var det farget rødt. Jeg så ut som en dompap visstnok

En annen gang hadde jeg farget håret, og kom bort til skolen for å ta bussen hjem. Der vrælte det en gutt fra andre siden av fotballbanen "HVA HAR DU GJORT MED HÅRET DITT"??! Åkkei, så var det rødt da.

Var hos frisøren i går, og nå har jeg en egentlig kjedelig frisyre - en helt klassisk bob, og hun spurte pent om ikke jeg ville sitte modell om de trengte modell til bob. Jeg har visst typisk bob-hår

Jeg sa bare at jeg ville ha en kortere versjon, og det fikk jeg, med litt mer oppklippet nakke enn sist. Veldig fornøyd.

  Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 00:14   #36
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

No way. Frisørskrekken fra et par uheldige episoder sitter langt inne. Er også ganske gnien når det gjelder frisør, så det skal omtrent bare klippes og en gang imellom stripes.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 02:00   #37
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

frisøer? *langhåra hippie*

Jeg går svært sjelden til frisør. Faktisk var det mannen min som klippet håret mitt sist, skal heller spandere på meg frisørtime når "ammehåret" har vokst helt ut igjen.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 02:09   #38
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Jeg klipper meg selv, jeg.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 06:49   #39
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Jeg gir min frisør frie hender, og har alltid gjort det... uavhengig av langt eller kort hår.

Jeg har selv utdannet meg til frisør, og lærte meg fort at HÅR er noe som vokser ut igjen fortere enn man aner, og det er ikke så farlig.
Etter 2 mnd på skolen hadde jeg tatt knekken på alt som het hår,skinnet meg, og farget det sort med ett lyn tvers over hodet
Over jul var lynet borte, og håret langt nok til å styles igjen.

Dessuten vet de gode frisørene bedre enn meg hva som kler mitt ansikt, hva som er in, osv.
Veldig fornøyd med oppdateringene til frisøren min og opplever sjeldent å være misfornøyd..har ikke skjedd det tror jeg faktisk.

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 08:08   #40
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Ja det gjør jeg så lenge jeg går på den faste frisørsalongen. De er dyktige der , jeg har aldri vært misfornøyd.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no