Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Den beste epilatoren ever?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-10, 20:01   #41
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste epilatoren ever?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Ny bikinilinje?

Jupp, var ikke det åpenlyst? Ny epilator, din tøysejente.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 20:03   #42
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den beste epilatoren ever?

Jeg gikk ikke for rolls roys'n, jeg er ekspert på å rote bort slike ekstradeler, men håper jeg blir fornøyd alikevel. Var ikke akkurat mange å velge i.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 20:20   #43
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste epilatoren ever?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Nei, det er jo ikke det. Selvsagt litt ubehagelig, men ikke mer enn det. Men med min gamle er det litt kronglete å komme til, så jeg tror jeg må ha meg en ny.

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Ny bikinilinje?

Jeg lurte også på hvorfor det var kronglete å komme til på den gamle bikinilinjen til Adrienne. Jeg husker jeg hadde det sånn da jeg var gravid.

Jada, det står "med" men inne i hodet mitt ble det "på".

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 21:06   #44
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den beste epilatoren ever?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg gikk ikke for rolls roys'n, jeg er ekspert på å rote bort slike ekstradeler, men håper jeg blir fornøyd alikevel. Var ikke akkurat mange å velge i.

Nå har jeg pakket den ut, og ser at den har akkurat like "tenner" som den forrige jeg hadde, og den kastet jeg tilslutt fordi den var så dårlig.

Får jeg returnert den, og kjøpt en annen tro? Den er pakket opp, men ikke brukt.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 22:05   #45
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den beste epilatoren ever?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Har vært på Expert og kjøpt denne. Testkjøring ikveld!

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 22:08   #46
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste epilatoren ever?

***jeezez to much info om håret mitt her gitt**


Sist redigert av Azi : 30-05-10 kl 04:40.
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 22:11   #47
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste epilatoren ever?

Gerbera: Det er jo en napper, og napperne ser kanskje ganske like ut på alle? Bare at noen napper raskere og kanskje på en bedre måte enn andre. Som i så mange andre situasjoner er det antall meter per sekund det kommer an på.

Dessuten bet jeg meg merke i at mannen din også måtte teste ut grusomme smerte to ganger.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 23:39   #48
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den beste epilatoren ever?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Nå har jeg pakket den ut, og ser at den har akkurat like "tenner" som den forrige jeg hadde, og den kastet jeg tilslutt fordi den var så dårlig.

Får jeg returnert den, og kjøpt en annen tro? Den er pakket opp, men ikke brukt.

Jeg fikk byttet, og har nå en oppladbar fra Panasonic, som foreløpig virker ok.


Litt billigere enn den oppladbare fra Braun også, denne kostet 799.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 23:43   #49
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste epilatoren ever?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Der sa hun det enda en gang. Etter at jeg hadde brukt skrekkelig lang tid på å glemme det da hun sa det sist.

:kan fremdeles klart huske følelsen under ene armen:

Jeg og venninna mi satt og epilrte nder armene en gang, det var da ikke så ille.
Men jeg skal gå md på at det andre der høres litt i overkant ut ..

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 23:46   #50
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.843
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste epilatoren ever?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg skal ut og kjøpe ny epilator i dag, og gleder meg til å se om det er noen forbedringer på fronten siden den forrige jeg hadde. Den var så dårlig tilslutt, at den ble sendt til de evige nappemarker for et par år siden, og siden har jeg ikke fått somlet meg til å kjøpe ny.

En historie om den gamle. Den var av de aller første modellene som kom, min stemor fikk den som demo når hun jobbet på Phillips, men orket ikke bruke den, så jeg fikk den.
Jeg hørte plutselig en dag at treskeverket startet ute på badet, og lurte på hva i huleste dette var. Så hørte jeg et hyyyyl, etterfulgt av jamring. Så hørte jeg et hyyyyl til, etterfulgt av banning, jamring og en irritert stemme.
Jeg gikk ut for å sjekke hva som skjedde. Da hadde mannen satt den i gang, puttet den bortpå armen (med lange, mørke mannehår på), hvorpå den selvfølgelig jafset seg fast og dro ut en haug med hår (det første hylet, og den påfølgende jamringen). Så måtte han prøve en gang til, for å sjekke om det gjorde så vondt som han trodde det gjorde (!!), og akkurat det samme skjedde igjen.
Så i lange tider etterpå orket han ikke engang høre lyden av treskeverket når det satte i gang, lurer på hvordan han reagerer når han kommer hjem og hører lyden i dag!


Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 23:47   #51
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste epilatoren ever?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

@Gerbera:

Jah!

Jeg lo så fælt nå at jeg nesten ikke klarte å lese innlegget høyt til mannen her ...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 20:12   #52
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste epilatoren ever?

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Sorry for at jeg er sein med rapporten, men nå har jeg til gjengjeld brukt den to ganger. Funker fint som f... Med lys og alt, så hvert hårstrå blir opplyst og kan dermed angripes!

Hvordan de forskjellige "toppene" funker aner jeg ingenting om, siden jeg er rå og kjører den rett på rulla.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 14:49   #53
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste epilatoren ever?

Kan du ikke prøve ut "toppene" også, for oss mer pysete....?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no