Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hjelp meg

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-09, 14:00   #21
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp meg

http://chihuahuaforum.onlinegoo.com/

Prøv heller å legge inn ønske om forvertavtale her. Jeg fikk min katt gjennom mainecoonforumet, og kan ikke få fullrost henne jeg fikk henne i fra. Kjempeflott gjeng.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 18:25   #22
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Fant en annonse på finn.no.

Nå har du kanskje tenkt deg om nok, men jeg så ikke svaret før nå ...

På finn er det noen seriøse, men også veldig mange useriøse hundefolk. Det virker noen ganger som om finn.no (når det gjelder hund) er et sted for røkla, hvis du skjønner.

Antall kull på tispa er max antall kull oppdretter kan få registrert i NKK, derfor vil de ha så mange.

Jeg håper du finner ut av det.

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 15:11   #23
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg

Nå har jeg vært i kontakt med oppdretteren Bauche snakket om, og jeg har lagt den første huaen på hylla. Jeg ønsker ikke en så lang forvertavtale, og venter til noe annet byr seg

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 17:32   #24
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp meg

Flott. Det tror jeg ikke du vil angre på. En så lang forvertavtale smaker av utnytting syns jeg.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 17:53   #25
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg

Min søster driver med Mittelspitz og Briard riktignok, men mine foreldre fikk akkurat en valp fra 1. kullet til en Mittelspitz som er på fôr i Odda - og min søster skal ha 3 kull på denne før fôrverten overtar hunden; kullene blir altså betalingen for hunden. Men Mittelspitz får ikke så mange valper av gangen, derfor har søsteren min sagt hun vil ha 3 kull. Så ja, jeg synes 5 kull var mye!!

Edit: Ser nå at du har lagt det på hylla. Vel, du kan jo titte innom www.friesergaarden.no og evt. ta kontakt med min søster. Siden omhandler per i dag mest hester, men en liten del hund under "Briard". Hun har hatt litt oppdateringsproblemer siden nettsiden er bygget på Mac, men hun er veldig seriøs. Er du intr. i å finne ut mer om Mittelspitz, som er en nydelig og forholdsvis liten hund, så kan du jo se

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no