Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva skal jeg lage i gave til en baby i Florida?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-09, 13:06   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skal jeg lage i gave til en baby i Florida?

Ei venninne av meg er gravid og skal ha barn i juni. De bor i Florida, og jeg lurer da på hva man lager i gave. Funker typ nøstebarnullteppe i varmen (tenker f.eks på aircondition-kulden etc)?

Eller skal jeg bare lage et "leketeppe" i stedetfor?

Eller er det noe som er genialt som finnes i Norske butikker som ikke er tilgjengelig i USA?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 13:42   #2
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal jeg lage i gave til en baby i Florida?

Du kan jo strikke et ullteppe i ikke alt for tykt garn, på litt store pinner, så blir det luftig og lett. Ull skal jo regulerer varmen fint, og som du nevner er det jo mye aircondition og nettene er vel ikke så varme alltid heller (?). Dessuten er det jo ikke sommer der borte hele året.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 14:00   #3
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg lage i gave til en baby i Florida?

Nøstebarnteppe i varme er jo heilt topp. Gjerne strikka i ull/silke.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 09:07   #4
PappaPapp
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 14
PappaPapp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva skal jeg lage i gave til en baby i Florida?

Jeg hadde nå laget et eget kuult leketeppe, lappeteppe med masse kuule motiver fra Norge som sikkert kunne skape begeistring både for barn, forelde og de andre amerikanere som kom på besøk.

PappaPapp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no